Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціалізована цілодобова охорона об’єктів та футбольних матчів, тренувань, змагань на В.Лузі - навчально-тренувальна футбольна база по вул. Ленська, 2-В та спортивний табір «Авангард» по вул. Відома, 9
Очікувана вартість
1 215 225,00 UAH
UA-2021-01-22-012335-b ● 34058bbabaef44b0827d40537bf26579
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міський футбольний клуб "Металург" |
Код ЄДРПОУ: | 31970451 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., Zaporizhzhya, Valeriya Lobanovs'kogo street 21 |
Контактна особа: |
Артем'єв Костянтин Валерійович +380612367344 slavutich_arena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 17:10 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 215 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 076,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6076.13 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спеціалізована цілодобова охорона об’єктів та футбольних матчів, тренувань, змагань на В.Лузі - навчально-тренувальна футбольна база по вул. Ленська, 2-В та спортивний табір «Авангард» по вул. Відома, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Валерія Лобановського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 6 (Загальні від. Учасника).docx | |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 5 (Цінова пропоз.).docx | |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 4 (Проект Договору).doc | |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 3 (Техн.спеціф.).docx | |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 2 (Ст.17).doc | |
22 січня 2021 17:06 |
Додаток 1 (Кв.крітер.).docx | |
22 січня 2021 17:06 |
Тенд.докум. Охорона бази та табору (2021_2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 26 січня 2021 11:35
Дата відповіді: 29 січня 2021 15:36
Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, що встановлення у Документації вимог щодо надання, в якості аналогічних, договорів з надання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд призначених для проведення спортивних заходів та договорів про надання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів порушує вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо врахувати практику рішень АМКУ щодо аналогічних договорів, а саме: аналогічним договором є договір, який схожий за однією або декількома ознаками, які вимагаються Замовником. Наприклад, за кодом ДК Єдиного закупівельного словника. Отже, встановлення вимог щодо надання досвіду охорони саме спортивних заходів є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни і прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прохання внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Положення п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) передбачає, що одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч.2, ч.3, ч.4 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений п.4 ч.1 ст.5 Закону, вважається дотриманим у випадку:
1. наявності рівних (однакових) умов участі у процедурі закупівлі для всіх її учасників;
2. існування вільного доступу в усіх учасників процедури закупівлі до інформації відносно даної процедури;
3. відсутності дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тобто таких вимог, наявність яких не є об’єктивно необхідною з огляду на характер предмету закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників, визначені відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Положення п.3 ч.2 ст.16 Закону передбачає, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Договори є аналогічними відносно один одного за предметом закупівлі у випадку, якщо всі істотні характеристики предметів закупівлі таких договорів є тотожними.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб.
Отже, договором, який є аналогічним відносно договору, предметом якого є надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, є договір, предметом якого є виключно надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Досвід у сфері надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, з огляду на істотні характеристики даних послуг, є майже унікальним досвідом, який не може бути отриманий у процесі надання інших видів послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Відповідно, існування у суб’єкта господарювання досвіду у сфері надання послуг з охорони об’єктів та/або осіб, інших, ніж послуги з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, ніяк не може гарантувати якісне надання таким суб’єктом господарювання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів. Вимога щодо документального підтвердження учасником закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – договору (договорів), предметом яких є надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів – є об’єктивно необхідною і являє собою гарантію якісного надання переможцем процедури закупівлі зазначених послуг, є додатковим засобом запобігання нанесенню шкоди життю і здоров’ю осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною у контексті положень ст.5 Закону.
Положення п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) передбачає, що одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч.2, ч.3, ч.4 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений п.4 ч.1 ст.5 Закону, вважається дотриманим у випадку:
1. наявності рівних (однакових) умов участі у процедурі закупівлі для всіх її учасників;
2. існування вільного доступу в усіх учасників процедури закупівлі до інформації відносно даної процедури;
3. відсутності дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тобто таких вимог, наявність яких не є об’єктивно необхідною з огляду на характер предмету закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників, визначені відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Положення п.3 ч.2 ст.16 Закону передбачає, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність у учасника закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Договори є аналогічними відносно один одного за предметом закупівлі у випадку, якщо всі істотні характеристики предметів закупівлі таких договорів є тотожними.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб.
Отже, договором, який є аналогічним відносно договору, предметом якого є надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, є договір, предметом якого є виключно надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Досвід у сфері надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, з огляду на істотні характеристики даних послуг, є майже унікальним досвідом, який не може бути отриманий у процесі надання інших видів послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Відповідно, існування у суб’єкта господарювання досвіду у сфері надання послуг з охорони об’єктів та/або осіб, інших, ніж послуги з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, ніяк не може гарантувати якісне надання таким суб’єктом господарювання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів. Вимога щодо документального підтвердження учасником закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – договору (договорів), предметом яких є надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів – є об’єктивно необхідною і являє собою гарантію якісного надання переможцем процедури закупівлі зазначених послуг, є додатковим засобом запобігання нанесенню шкоди життю і здоров’ю осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною у контексті положень ст.5 Закону.
КЕП
Дата подання: 26 січня 2021 11:50
Дата відповіді: 29 січня 2021 15:37
Просимо уточнити - вся пропозиція має бути підписана КЕП (в кінці подання), чи має бути підписаний кожен файл, а потім ще й КЕП на пропозицію?
Відповідь: Згідно частини першої Розділу 3 тендерної документації:
«…Всі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо Учасником (довідки, листи, інформація, кошторисна документація тощо) подаються в електронному вигляді файлів у форматі PDF (або JPEG), кожен з яких повинен бути підписаним КЕП (кваліфікованим електронним підписом відповідно до статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги») уповноваженої особи Учасника...», а також далі: «…Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)...».
Таким чином, враховуюче вищевказане, маємо визнати, що Учасник може накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) або на пропозицію в цілому. Будь-який з обраних учасником варіантів не буде порушенням вимог тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
«…Всі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо Учасником (довідки, листи, інформація, кошторисна документація тощо) подаються в електронному вигляді файлів у форматі PDF (або JPEG), кожен з яких повинен бути підписаним КЕП (кваліфікованим електронним підписом відповідно до статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги») уповноваженої особи Учасника...», а також далі: «…Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа)...».
Таким чином, враховуюче вищевказане, маємо визнати, що Учасник може накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) або на пропозицію в цілому. Будь-який з обраних учасником варіантів не буде порушенням вимог тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Проект договору
Дата подання: 26 січня 2021 11:59
Дата відповіді: 29 січня 2021 15:38
Враховуючи, що пп.8. пункту 2 Розділу 5 тендерної документації звучить "Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.", просимо виключити з п.1 Розділу 3 тендерної документації надання "- Заповнений та підписаний Учасником проект договору про закупівлю за державні кошти у повній відповідності до форми та змісту, викладеного в Додатку 4 Тендерної документації; - Заповнений та підписаний керівником (підписантом договору/ тендерної пропозиції) лист підтвердження згоди щодо проекту договору про закупівлю за державні кошти" як такі що дублюватимуть надану Учасником інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до чинної редакції Закону не передбачена заборона на дублювання інформації, яка запитується від учасників замовником у своїй тендерній документації. При цьому слід відзначити, що ненадання дубльованої інформації (або такої, яка вже надана учасником в складі своєї тендерної пропозиції) не буде вважатися порушенням умов тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Визнати, що звернення (прохання) учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Відповідно до чинної редакції Закону не передбачена заборона на дублювання інформації, яка запитується від учасників замовником у своїй тендерній документації. При цьому слід відзначити, що ненадання дубльованої інформації (або такої, яка вже надана учасником в складі своєї тендерної пропозиції) не буде вважатися порушенням умов тендерної документації і не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Визнати, що звернення (прохання) учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Питання
Дата подання: 28 січня 2021 09:42
Дата відповіді: 29 січня 2021 15:38
Скажіть ,будь ласка, навіщо нам як уачсникам мати договір не менш одного про навчання працівників??? Якщо ми беремо в штат особу, яка вже пройшла навчання САМА ще 5 років тому. І прийшла працевлаштовуватися вже маючи свідоцтво, то про який договір Ви говорите??? Роботодавець не зобов'язаний навчати своїх працівників та платити за їх навчання! Що за несенітниця? Вимагаємо виключення вимоги: Документально підтверджена наявність працівників пройшовших навчання, або підвищення кваліфікації в учбових закладах (наявність не менш одного підписаного договору про навчання), інакше зустрінемося в АМКУ, тим паче Вам не вперше!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів характеризується особливою складністю.
Наявність у учасника процедури закупівлі укладеного договору, предметом якого є надання послуг з навчання, підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації персоналу охорони учасника процедури закупівлі, є додатковою гарантією наявності у персоналу охорони учасника процедури закупівлі рівня підготовки, достатнього для забезпечення якісного надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, яке, враховуючи істотні характеристики зазначених послуг, відрізняється особливою складністю.
Визнати, що звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів характеризується особливою складністю.
Наявність у учасника процедури закупівлі укладеного договору, предметом якого є надання послуг з навчання, підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації персоналу охорони учасника процедури закупівлі, є додатковою гарантією наявності у персоналу охорони учасника процедури закупівлі рівня підготовки, достатнього для забезпечення якісного надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, яке, враховуючи істотні характеристики зазначених послуг, відрізняється особливою складністю.
Визнати, що звернення учасника внести зміни не підлягає задоволенню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-012335-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 28 січня 2021 09:50
Аналогічними вважаються договори виконані з надання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд призначених для проведення спортивних заходів (не менше одного договору з актами виконаних робіт за період з 2010 року). ьних матчів або проведення спортивних заходів. Документом щодо підтвердження досвіду виконання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів - є мінімум один оригінал договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за відповідний період.
Шановний Замовнику, Ви знову за своє? Вашу минулу закупівлю UA-2020-11-17-005934-b вже оскаржували і скаргу було задоволено! Чому Ви знову встановлюєте дискримінаційні вимоги! Знову ж буде скарга, і знову затягнеться процедура і Ви залишитесь без охорони! Вимагаємо виключення пунктів про "Аналогічними вважаються договори виконані з надання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд призначених для проведення спортивних заходів (не менше одного договору з актами виконаних робіт за період з 2010 року). ьних матчів або проведення спортивних заходів. Документом щодо підтвердження досвіду виконання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів - є мінімум один оригінал договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за відповідний період." та внесення змін!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2021 15:46
Шановний учаснику процедури закупівлі! Під час процедури закупівлі UA-2020-11-17-005934-b Вами оскаржувалось, зокрема, рішення замовника щодо встановлення до учасників даної процедури закупівлі вимог відносно 1) документального підтвердження досвіду надання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони учбово-тренувальних баз професійних футбольних команд рівня Прем’єр-Ліги України шляхом надання як мінімум одного оригіналу відповідного договору з актами приймання-передачі надання оригіналу відповідного договору з актами прийому-передачі послуг або актами виконаних робіт за період з 2010 року і 2) документального підтвердження досвіду надання послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів професійних футбольних команд рівня Прем’єр-Ліги України U-19, U-21 шляхом надання оригіналу відповідного договору з актами прийому-передачі послуг або актами виконаних робіт за період з 2010 року.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація процедури закупівлі UA-2021-01-22-012335-b містить інші і набагато менш жорсткі вимоги до учасників процедури закупівлі щодо документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, згідно з даними вимогами, учасникам процедури закупівлі необхідно надати лише:
– документи для підтвердження досвіду виконання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд, призначених для проведення спортивних заходів (мінімум один оригінал відповідного договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за період з 2010 року);
– документи щодо підтвердження досвіду виконання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів (мінімум один оригінал відповідного договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за період з 2010 року).
Отже, учасникам процедури закупівлі UA-2021-01-22-012335-b необхідно надати
1) документи, що підтверджують наявність досвіду охорони об’єктів та осіб на території будь-яких навчально-тренувальних баз або досвіду охорони споруд, призначених для проведення будь-яких спортивних заходів, і 2) документи, що підтверджують наявність досвіду надання послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення будь-яких футбольних матчів та інших спортивних заходів.
Дані вимоги, на відміну від наведених вище вимог, викладених у первісній тендерній документації процедури закупівлі UA-2020-11-17-005934-b, є набагато менш жорсткими, а також – обґрунтованими і недискримінаційними. Дане твердження обґрунтовується наступним.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб.
Досвід у сфері надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, з огляду на істотні характеристики даних послуг, є майже унікальним досвідом, який не може бути отриманий у процесі надання інших видів послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Відповідно, існування у суб’єкта господарювання досвіду у сфері надання послуг з охорони об’єктів та/або осіб, інших, ніж послуги з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, послуги із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, ніяк не може гарантувати якісне надання таким суб’єктом господарювання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів і послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів. Вимога щодо документального підтвердження учасником закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – договору (договорів), предметом яких є надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів – є об’єктивно необхідною і являє собою гарантію якісного надання переможцем процедури закупівлі зазначених послуг, є додатковим засобом запобігання нанесенню шкоди життю і здоров’ю осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною у контексті положень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація процедури закупівлі UA-2021-01-22-012335-b містить інші і набагато менш жорсткі вимоги до учасників процедури закупівлі щодо документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, згідно з даними вимогами, учасникам процедури закупівлі необхідно надати лише:
– документи для підтвердження досвіду виконання послуг із забезпечення охорони об’єктів та особистої охорони навчально-тренувальних баз або охорони споруд, призначених для проведення спортивних заходів (мінімум один оригінал відповідного договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за період з 2010 року);
– документи щодо підтвердження досвіду виконання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів або проведення спортивних заходів (мінімум один оригінал відповідного договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за період з 2010 року).
Отже, учасникам процедури закупівлі UA-2021-01-22-012335-b необхідно надати
1) документи, що підтверджують наявність досвіду охорони об’єктів та осіб на території будь-яких навчально-тренувальних баз або досвіду охорони споруд, призначених для проведення будь-яких спортивних заходів, і 2) документи, що підтверджують наявність досвіду надання послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення будь-яких футбольних матчів та інших спортивних заходів.
Дані вимоги, на відміну від наведених вище вимог, викладених у первісній тендерній документації процедури закупівлі UA-2020-11-17-005934-b, є набагато менш жорсткими, а також – обґрунтованими і недискримінаційними. Дане твердження обґрунтовується наступним.
Істотною ознакою послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів є те, що дані послуги надаються в умовах одночасного перебування великої кількості осіб на території відповідної спортивної споруди, поведінка яких характеризується високою динамічністю та невизначеністю. Подібна істотна ознака є майже унікальною і не притаманна іншим видам послуг з охорони об’єктів та/або осіб.
Досвід у сфері надання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, з огляду на істотні характеристики даних послуг, є майже унікальним досвідом, який не може бути отриманий у процесі надання інших видів послуг з охорони об’єктів та/або осіб. Відповідно, існування у суб’єкта господарювання досвіду у сфері надання послуг з охорони об’єктів та/або осіб, інших, ніж послуги з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, послуги із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів, ніяк не може гарантувати якісне надання таким суб’єктом господарювання послуг з охорони спортивних споруд та осіб під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів і послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів. Вимога щодо документального підтвердження учасником закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – договору (договорів), предметом яких є надання послуг з охорони спортивних споруд та/або осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів, послуг із здійснення заходів контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів та інших подібних масових спортивних заходів – є об’єктивно необхідною і являє собою гарантію якісного надання переможцем процедури закупівлі зазначених послуг, є додатковим засобом запобігання нанесенню шкоди життю і здоров’ю осіб під час проведення футбольних матчів та/або інших подібних масових спортивних заходів.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною у контексті положень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-Б" |
1 214 820,00
UAH з ПДВ
|
1 214 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДЕЛЬТА ІІІ" |
1 215 225,00
UAH з ПДВ
|
1 215 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-Б" #38069231 |
Переможець |
1 214 820,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 11:39
|
Договір | укладений |
01 березня 2021 11:37
|