Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу, підтримки та супроводження GPS-моніторингу транспорту за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Очікувана вартість
112 320,00 UAH
UA-2021-01-22-012263-b 45ef275917464f44ac7d3093027e95b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 16:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 16:54
Очікувана вартість: 112 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу, підтримки та супроводження GPS-моніторингу транспорту за кодом 72310000-1 Послуги з обробки даних згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється не пізніше 180-ти робочих днів на підставі виставленого рахунку, або рахунку на оплату, або рахунку – фактури, після підписання Актів наданих послуг (з урахуванням щомісячного коригування ТЗ від Споживача), за місяць щодо якого підписані такі Акти, на підставі Договору. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 17:00
Оголошення (срощ. зак.) 22.01.21.docx
22 січня 2021 17:00
Додаток 3 проект догов. GPS 2021г..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 16:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Дорога 112 320,00
UAH з ПДВ
112 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 14:58
Електронний підпис
02 лютого 2021 13:59
цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 13:59
статут ПП Дорога.pdf.pdf
02 лютого 2021 13:59
проект договору.pdf
02 лютого 2021 13:59
опис на статут.pdf
02 лютого 2021 13:59
належне виконання.pdf
02 лютого 2021 13:59
наказ на директора.pdf
02 лютого 2021 13:59
калькуляція.pdf
02 лютого 2021 13:59
захист довкілля.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка ст 17.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка повноваження.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка мтб.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка ліцензія.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка істотні умови.pdf
02 лютого 2021 13:59
довідка аналогічний.pdf
02 лютого 2021 13:59
витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 13:59
БГ.rar
02 лютого 2021 13:59
90 днів.pdf
02 лютого 2021 13:59
1Відгук Дороги.pdf
02 лютого 2021 13:59
1Акты Аналогичный.pdf
02 лютого 2021 13:59
01Договор департамент.pdf
02 лютого 2021 13:59
01авторизаційний лист.pdf
02 лютого 2021 13:59
01авторизаційний лист 2.pdf
02 лютого 2021 13:59
01авторизаційний лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Дорога

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Дорога
#36919342
Переможець 112 320,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 11:35

Документи

04 лютого 2021 11:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Дорога
#36919342
112 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 11:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 08:37
ЗпВД від 11.03.2022 (ПП Дорога).PDF укладений
11 березня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 09:58
Д.у.№2 від 19.01.2022 (ПП Дорога).PDF зміни до договору
19 січня 2022 09:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:20
Д.у.№1 від 22.12.21 (ПП Дорога).PDF зміни до договору
22 грудня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:57
Дог№GPS-1702 від 17.02.21 (ПП Дорога).PDF укладений
18 лютого 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по 31.05.2022р. включно, а в частині виконання зобов'язань, до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: GPS-1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «4.2. За надання послуг за цим Договором Споживач сплачує Адміністраторові за кожний підключений до Системи моніторингу контролер 120 (сто двадцять) грн. 00 коп. в місяць з ПДВ, згідно з Калькуляцією Адміністратора, що додається до Договору. Загальна вартість Договору складає 131 040,00 (сто тридцять одна тисяча сорок гривень 00 копійок) гривень з ПДВ. Сторони дійшли взаємної згоди «Калькуляцію», що є Додатком до Договору, викласти у новій редакції, який додається до Додаткової угоди».
Номер договору про закупівлю: GPS-1702
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 11 березня 2022
Сума оплати за договором: 99 749,42
UAH