Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
137 400,00 UAH
UA-2021-01-22-012243-b eb319b96782e4b23bbd60544fb980c4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисенко Валентина

380577255704 v.Ltybctyrj@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня №24" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31766242
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, провулок Руставелі, 4А
Контактна особа: Денисенко Валентина
380577255704
v.Ltybctyrj@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2021 14:00
Початок аукціону: 08 лютого 2021 12:32
Очікувана вартість: 137 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дня підписання Сторонами актів наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 16:51
Послуги з технічного обслуговування ліфтів.docx
26 січня 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2021 16:51
Послуги з технічного обслуговування ліфтів.docx
22 січня 2021 17:05
Послуги з технічного обслуговування ліфтів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-012243-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ", Код ЄДРПОУ:41637745
Дата подання: 26 січня 2021 12:46
щодо змісту оголошення
Шановний Замовник. У проекті Договору про закупівлю Додаток 4 пункт 2.1 некоректно вказана назва Додатка №1 2.1 «Щомісячна оплата послуг за цим Договором визначена протоколом узгодженної ціни, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 1).»
Назва Додатка №1 « Відомість об’ємів і середньої місячної вартості послуг з технічного обслуговування ліфтів.» Просимо виправити назву п.2.1 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 16:46
Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом відповідно до законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-01-22-012243-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт", Код ЄДРПОУ:34754617
Дата подання: 16 лютого 2021 14:21
визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону
Шановний Замовнику, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з наступних підстав:

1) Відповідно до п. 10 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання пропозицій).
Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ", надано товарний чек №Кнк/Н3-0445400 від 14.05.18, в якому зазначено, що покупцем є основний роздрібний покупець.
По-перше, Замовником викладено переліку документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у довідці в якому не зазначено можливості надання товарного чека.
По-друге, товарний чек №Кнк/Н3-0445400 від 14.05.18 виданий основному роздрібному покупцеві, а не ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ". Документального підтвердження, що Перфоратор 3ПП-1250 DFR профи, 1250 Вт, 1300 об/хв; 3,8 Дж; 4800 уд/хв; DFR/SDS; валіза з набором бур належить саме ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" не має, оскільки згідно вимог ведення бухгалтерської звітності, на підтвердження власності товариства учасник повинен був надати:
- авансовий звіт підзвітної особи про придбання товару;
- виписка банку, про видачу коштів на придбання.

Власноручний напис на російській мові на товарному чеку не є підтвердження наявності обладнання саме у товариства обладнання, крім того згідно п. 9 р. I Загальні положення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.»

Зважаючи на вищевикладене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" не надало документальне підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у довідці, отже не відповідає вимогам п. 10 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

2) Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю:
1.1. Оригінал або завірену копію протоколу (або виписки з протоколу) засновників, чи оригінал або завірену копію наказу про призначення, чи довіреність або доручення, чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів. У разі підписання документів фізичною особою-підприємцем – оригінал або завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
1.2. Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" особи (осіб), чиї персональні дані надаються.»

ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" надано ВИТЯГ зі штатного розкладу згідно якого Бурда С.В. займає посаду «Директор», проте згідно НАКАЗУ №19-Л від 30 жовтня 2020 року Бурду Сергія Валерійовича призначено на посаду тимчасово виконуючого обов’язки директора.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" надано недостовірну інформацію.

3) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" надано Розрахунок вартості послуги (калькуляція) від 05.02.21 №9/8 в якому ПДВ середньомісячної вартості послуг розраховано з помилкою.

Отже, визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" переможцем закупівлі є грубим порушенням Закону.

У разі не виконання вимог, Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківгорліфт» буде змушено звернутися до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2021 18:17
Шановний Учаснику!
1. Законом України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” Стаття 3. Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані:
15) надавати в паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) за його вимогою чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передання права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону України "Про захист прав споживачів". Порушення цього правила тягне за собою відповідальність, передбачену зазначеним законом, але не може бути підставою для застосування до порушника адміністративних чи фінансових санкцій, передбачених законодавством з питань оподаткування.
Тобто пред’явник оригіналу товарного чеку та оригіналу гарантійного талону і є власником об’єкту що зазначений у цих документах. Згідно змісту долученого до тендерної пропозиції товарного чеку № Кнк/Н3-0445400 від 14.05.18, цей документ є оригіналом і дає можливість встановити ідентифікаційні ознаки (найменування та технічну характеристику) придбаного товару, а та обставина що оригінал чеку знаходиться у пред’явника і доводить факт, що він є власником придбаного майна.
Щодо оформлення товарного чеку, слід сказати що форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавчо не визначена. Тому рукописний текст на товарному чеку не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не скасовує дійсність чеку – як документу, а також не спростовує того що оригінал чеку знаходиться у покупця товару.
2. Щодо зауважень про ненадання авансового звіту підзвітної особи про придбання товару та виписки банку, про видачу коштів на придбання, то п.п.2 п. 10 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-22-012243-b не вимагається надання «авансового звіту підзвітної особи про придбання товару та виписки банку, про видачу коштів на придбання» тож неподання вказаних документів не свідчить про порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-22-012243-b та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ».
3. Відповідно до Статуту ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» затвердженого протоколом загальних зборів учасників від 05.10.2017 (далі Статуту), а саме згідно п. 6.1. Статуту – вищим органом товариства є загальні збори учасників.
Згідно п. 6.1.5 до компетенції загальних зборів учасників входить обрання та відкликання директора. Згідно статті 37 закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», у товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника.
Відповідно до змісту наданого рішення учасника від 30.10.2020, а саме п. 2, прийнято рішення призначити Бурду Сергія Валерійовича на посаду директора, як тимчасово виконуючого обов’язки директора. «Тимчасово виконуючий обов’язки» є поняттям родовим і для розуміння, які ж норми і до яких відносин воно застосовуються в рішенні вказано, що суб’єкт буде виконувати обов’язки директора. Згідно ДК 003:2010 «Класифікатор професій» у переліку професій не визначається такої професії як «тимчасово виконуючий обов’язки». Відповідно до п. 6.2. Статуту виконавчим органом є Директор товариства. Відповідно до вказаного пункту передбачено права і обов’язки Директора. Отже наданий Товариством витяг із штатного розкладу ніяким чином не суперечить наданому рішенню від 30.10.2020 та відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-01-22-012243-b. Підстав відхилити пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» згідно п. 1 ч. 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не вбачається.
4. ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» надано Розрахунок вартості послуги (калькуляція) від 05.02.21 №9/8, в якому ПДВ середньомісячної вартості послуг розраховано з арифметичною помилкою з різницею в 1 копійку, але це не впливає на остаточну вартість заявленої цінової пропозиції, тому не є підставою для відхилення.
З огляду на вищезазначене Замовник вважає, що всі вимоги чинного законодавства України при проведенні спрощеної закупівлі ним були додержані та підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" 127 600,00
UAH з ПДВ
127 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт" 137 399,68
UAH з ПДВ
137 399,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 10:19
Електронний підпис
05 лютого 2021 10:10
Довідка достов інфо.pdf
05 лютого 2021 10:10
11_Довідка працівники.pdf
05 лютого 2021 10:10
8_Довідки авар служба.pdf
05 лютого 2021 10:10
6_Дозвіл.pdf
05 лютого 2021 10:10
5_ ВИТЯГ ПДВ.pdf
05 лютого 2021 10:10
4_СТАТУТ.pdf
05 лютого 2021 10:10
4_ВИТЯГ з ЄДР.pdf
05 лютого 2021 10:10
1_Цінова пропоз.pdf
05 лютого 2021 10:10
1_Паспорт код.pdf
05 лютого 2021 10:10
1_НАКАЗ ДИРЕКТОР.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 12:08
Електронний підпис
01 лютого 2021 12:07
Форма пропозиції.pdf
01 лютого 2021 12:07
Статут та опис.pdf
01 лютого 2021 12:07
Розрахунок вартості.pdf
01 лютого 2021 12:07
Розпорядження.pdf
01 лютого 2021 12:07
Проєкт договору.pdf
01 лютого 2021 12:07
Контракт директора.pdf
01 лютого 2021 12:07
Документи на Сергєєва.pdf
01 лютого 2021 12:07
Документи на Полякова.pdf
01 лютого 2021 12:07
Дозвола, св-во ПДВ.pdf
01 лютого 2021 12:07
Довідка мат-тех.база.pdf
01 лютого 2021 12:07
Довідка з банку 27.01.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"

Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
Переможець 127 600,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 12:02

Документи

12 лютого 2021 12:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
127 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 12:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:17
Додаткова угода №1 від 31.12.2021 р..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:08
Договір № 43-24 від 23.02.2021.pdf укладений
23 лютого 2021 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідо пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 43-24
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного обслуговування ліфтів 1 послуга 11 600,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 320,81
UAH (в тому числі ПДВ 13 886,80 UAH)