Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 41491657 |
Місцезнаходження: | 20701, Україна , Черкаська обл., м. Cміла, вул. Героїв Небесної Сотні, 16 |
Контактна особа: |
Тамара Проценко +380985302336,+380735302336 smila_liceum@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 285 790,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 428,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 12:48 |
ТД_ послуги їдалень_Зміни.pdf | |
29 січня 2021 12:48 |
Перелiк_змiн_до_ТД.pdf |
29 січня 2021 12:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 12:48 |
ТД_ послуги їдалень_Зміни.pdf
|
|||
29 січня 2021 12:48 |
Перелiк_змiн_до_ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2.В Додатку 1 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку), п.1 викладено наступного змісту: "1. Ми погоджуємося з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 до Документації «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 41 Закону. Вказано посилання на Додаток 5 до Документації, якого не існує в даній тендерній документації. Прошу виправити невідповідність до тендерної документації в терміни, відповідно до чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-19-000019 ● 4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2021 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2021 № 151
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2021 № 151
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-22-012228-b, 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-22 10:58:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації шкільного харчування, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-22-012228-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Іванов Костянтин Вячеславович не відхилена, якщо він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
- чому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Іванов Костянтин Вячеславович у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщене в електронній системі закупівель у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій (повідомлення розміщене 12.02.2021 (п’ятниця) о 16 год 42 хв. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції – 15.02.2021 (понеділок))?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-24 10:31:49
На запит щодо надання пояснень за моніторингом UA-M-2021-02-19-000019 ● 4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad, повідомляємо наступне.
На запит щодо надання пояснень за моніторингом UA-M-2021-02-19-000019 ● 4ef0126c91014998a9ee0e121b43c9ad, повідомляємо наступне.
Щодо тендерної пропозиції ФОП Іванов Костянтин Вячеславович (в частині вимоги щодо надання довідки з інформацією про кваліфікацію зазначених у довідці працівників), повідомляємо наступне. Замовником, 15.02.2021 року, при повторному розгляді тендерної пропозиції, було прийнято рішення визнати пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
- Документацією не було передбачено, щодо якої кількості працівників повинна надаватись інформація у довідці;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містить інформацію про кваліфікацію : Підприємець Іванов Костянтин Вячеславович, технік-технолог, загальний стаж роботи – 24 роки, досвід супроводу та виконання аналогічних договорів – більше 8 років; Кухар – Діденко Н.О. має освіту, спеціальність – кухар, 13 років загального стажу; Кухонний працівник Барбанова А. В., має загальний стаж роботи – 10 років.
- Надано також Трудова книжка Діденко Н. О.; Свідоцтво Діденко Н.О. про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «КУХАР»; особова медична книжка Діденко Н.О.; Трудова книжка Барбанова А.В.
Зазначену інформацію було визнано достатньою щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації – щодо надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
Щодо строків розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Іванов Костянтин В’ячеславович у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах було розміщено відповідно до чинного законодавства. Зокрема, з метою дотримання принципу про розміщення в електронній системі закупівель у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель було розміщено 12.02.2021 протокол від 12.02.2021 року № 3 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції (на підставі частини 10 статті 29 Закону - Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.)
Отже, з 12.02.2021 року, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, був продовжений замовником до 20 робочих днів.
Відповідно, розміщення повідомлення 12.02.2021 (п’ятниця) о 16 год 42 хв. здійснено в порядку і на підставах Закону - у строк, менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-12 14:19:17
аргументовані заперечення до висновку
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, надаємо аргументовані заперечення до висновку.
Щодо тендерної пропозиції ФОП Іванов Костянтин Вячеславович (в частині вимоги щодо надання довідки з інформацією про кваліфікацію зазначених у довідці працівників), повідомляємо наступне. Замовником, 15.02.2021 року, при повторному розгляді тендерної пропозиції, було прийнято рішення визнати пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
- Документацією не було передбачено, щодо якої кількості працівників повинна надаватись інформація у довідці;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, містить інформацію про кваліфікацію : Підприємець Іванов Костянтин Вячеславович, технік-технолог, загальний стаж роботи – 24 роки, досвід супроводу та виконання аналогічних договорів – більше 8 років; Кухар – Діденко Н.О. має освіту, спеціальність – кухар, 13 років загального стажу; Кухонний працівник Барбанова А. В., має загальний стаж роботи – 10 років.
- Надано також Трудова книжка Діденко Н. О.; Свідоцтво Діденко Н.О. про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «КУХАР»; особова медична книжка Діденко Н.О.; Трудова книжка Барбанова А.В.
Зазначену інформацію було визнано достатньою щодо виконання Учасником вимоги тендерної документації – щодо надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин між учасником закупівлі та працівниками.
Окрім того, висновок про результати моніторингу закупівлі не містить інформації щодо того, яким саме чином Замовник повинен «усунути порушення». Вжиття заходів «відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», не конкретизовано, які саме заходи орган аудиту вважає прийнятними для вчинення, крім того, Замовник пояснював, що документи тендерної пропозиції Переможця містять усю необхідну інформацію і відповідають вимогам тендерної документації, підстави для відхилення відсутні.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
285 705,67
UAH
|
285 705,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА" |
285 790,00
UAH
|
285 790,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #2635201570 |
Переможець |
285 705,67
UAH
|
15 лютого 2021 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 14:12
|
scan 1.jpg | укладений |
15 червня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 12:14
|
scan_2.jpg | укладений |
04 березня 2021 12:12
|
scan_5.jpg | укладений |
04 березня 2021 12:12
|
scan_3.jpg | укладений |
04 березня 2021 12:12
|
scan_4.jpg | укладений |
04 березня 2021 12:12
|
scan_1.jpg | укладений |
04 березня 2021 12:11
|