Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-22-012046-b 273fe7fe8c904e16b4669c73c91cce7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Мигул

+380671426163 dubsadok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубляни ДНЗ №1
Код ЄДРПОУ: 31583987
Вебсайт: http://webnode.com.ua
Місцезнаходження: 80381, Україна , Львівська обл., м. Дубляни, вул. Шевченка,19
Контактна особа: Галина Мигул
+380671426163
dubsadok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 17:51
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Всі документи, які стосуються спрощеної закупівлі повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8881 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80381, Україна, Львівська область, м. Дубляни, вул Шевченка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 17:46
Спрощена на овочі.docx
27 січня 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2021 17:46
Спрощена на овочі.docx
22 січня 2021 16:46
Спрощена на овочі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-012046-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ фірма "Альтаір", Код ЄДРПОУ:22392459
Дата подання: 26 січня 2021 22:18
Оскарження дискримінаційних умов
Оскарження дискримінаційних умов спрощеної процедури закупівлі UA-2021-01-22-012046-b в рамках оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9

Ознайомившись з документацією на закупівлю в рамках оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9 нами виявлено ряд додаткових “новацій” які не вимагались в поперередніх закупівлях які вже відбулися, а саме: пункти з 11 по 13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції.
Особливий подив викликає пункт 13 - “Для підтвердження температурного режиму надати”. Чи може замовник аргументовано пояснити для чого вимагати дотримання температурного режиму для овочів, якщо їх зберігання та транспортування не потребує дотримання особливих температурних умов. Окрім того безглуздо вимагати від учасників надання документів про сертифікацію згідно - ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT) — система управління якістю; ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) — система управління безпечністю; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) — система екологічного управління. З усіх цих стандартів лише один (ДСТУ ISO 22000:2007) прямо засвідчує впровадження системи ХАССП (лат. НАССР) у учасника. У відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» впровадження системи ХАССП є обов'язковим для усіх учасників ринку харчових продуктів з 20.09.2019 року. Одночасно зазначаємо, що у відповідності до п.7 Статті 21 вищезгаданого закону “Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою”. Отож замовник вправі вимагати в учасника документально підтвердити впровадження процедур які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, але не вправі вимагати сертифікацію таких процедур, оскільки це не передбачено законодавством. Окрім того вимога про надання акту перевірки Держпродспоживслужби датований не пізніше 6 місяців до оголошення закупівлі нічим не обгрунтована, адже ще з 2019 року введено в дію новий акт перевірки в якому зазначається інформація про розроблення постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (системи ХАССП).
Додатково зазначимо, що сертифікація процедур згідно ДСТУ ISO які вимагаються замовником дороговартісна, складна і тривала процедура яку не можуть собі дозволити дрібні фермерські господарства.
Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо усунути дискримінаційні умови в закупівлі UA-2021-01-22-012046-b в рамках оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9, а саме прибрати з переліку документів вимоги про надання учасником документів зазначених в пунктах 11, 12, 13 (1,2).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2021 17:40
відповідь на оскарження дискримінаційних умов спрощеної процедури закупівлі UA-2021-01-22-012046-b в рамках оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9 повідомляємо:
1. Так, було введено «новації», які не вимагались в поперередніх закупівлях які вже відбулися, а саме: пункти з 11 по 13 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, з метою покращення якості продукції запропонованої учасником.
2. Аргументовано пояснюємо для чого вимагаємо дотримання температурного режиму зазаначеного у пункті 13 Додатку 1 в оголошенні Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9 для овочів, якщо їх зберігання та транспортування на Вашу думку не потребує дотримання особливих температурних умов. В Додатку 2 Технічні вимоги зазначено: Коренеплоди овочів повинні бути свіжі, здорові, сухі та непророслі, на що в першу чергу впливає температурний режим. Але, розуміємо, що, можливо, ще не всі дрібні фермерські господарства, виготовили такі свідоцтва про калібрування, тож погоджуємось внести зміни до Додатку 1 оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9.
3. Так, як Ви погоджуєтеся тільки з ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) — система управління безпечністю, пояснюємо для чого вимагаємо ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) — система управління якістю та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) — система екологічного управління.Ми, як Замовник не можемо посилатися тільки на п.7 Статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» “Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою”, а з метою забазпечення закупівлі якісної продукції ми більше посилаємося на ст.4 п.1 і 2 та ст.21 вцілому вищевказаного закону.
4. Відносно вимоги про надання акту перевірки Держпродспоживслужби датований не пізніше 6 місяців, погоджуємося внести зміни до оголошення Овочі, фрукти та горіхи код ДК 021:2015 03220000-9, тобто датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.


Документи

27 січня 2021 17:40
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 17:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Перетятко Віталій Михайлович 144 624,00
UAH з ПДВ
144 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2021 17:28
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:10
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:09
21 проект договору.pdf
04 лютого 2021 16:09
18 технічні вимоги.pdf
04 лютого 2021 16:09
6. довідка МТБ.pdf
04 лютого 2021 16:09
5 довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Перетятко Віталій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Перетятко Віталій Михайлович
#2749414959
Переможець 144 624,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 12:13

Документи

05 лютого 2021 12:13
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:10
scanner_20210205_115827.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2021 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Перетятко Віталій Михайлович
#2749414959
144 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2021 12:13
Електронний підпис
05 лютого 2021 12:10
scanner_20210205_115827.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додат.угода по зменшенню овочі,фрукти.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 14:05
scanner_20210210_134921.jpg укладений
10 лютого 2021 14:02
scanner_20210210_134846.jpg укладений
10 лютого 2021 14:02
scanner_20210210_134818.jpg укладений
10 лютого 2021 14:02
scanner_20210210_134741.jpg укладений
10 лютого 2021 14:02