Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 37811384 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Преображенська, 44 |
Контактна особа: |
Кубкова Світлана Миколаївна +380487221777 od_buh@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 1 705 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 16:31 |
ТД прибирання .docx | |
22 січня 2021 16:31 |
ТД ПРИБИРАННЯ.pdf | |
22 січня 2021 16:31 |
ТД ПРОТОКОЛ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-17-000014 ● d39fb5ceb113449d856353c21f435135
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 Одеса № 159
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 17.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2021 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
18 UA-2021-01-22-011750-b 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 13:37:17
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 17.03.2021 № 159 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, яка проводилась Головним управлінням Державної міграційної служби України в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-01-22-011750-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника фізичної особи-підприємця ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА вимогам пункту 2 Таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано копії аналогічного договору та копії документів, що документально підтверджують фактичне виконання даного аналогічного договору (копії актів наданих послуг, тощо)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-26 14:15:49
ПОЯСНЕННЯЩОДО ОБҐРУНТУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області повідомляє про те, що у Тендерній документації ( далі – ТД)на закупівлю № UA-2021-01-22-011750-b 22.01.2021 Замовник розмістив«Перелікдокументів, яківимагаютьсядляпідтвердженнявідповідностіпропозиціїучасникакваліфікаційнимкритеріям» - сторінки 27-32 ТД.
Відповідно Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору є Довідка встановленої форми про виконання договору, код ДК якого співпадає з кодом ДК предмету закупівлі даної ТД. На підтвердження виконання учасник надає документи, акти виконаних робіт, тощо.
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч 5 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»від 13.01.2011 № 2939-VI (зі змінами)не може бути обмежено доступ до інформації про планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель.
У Довідці про виконання аналогічних договорів, яка долучена до тендерної документації ФОП Лясоцька Т.В., зазначено договори, укладені з Замовниками:
1. Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (договір №2 від 09.01.2020; ідентифікатор закупівлі № UA-2019-12-05-000304-a);
2.Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області (договір № 124 від 28.05.2019, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-28-000477-c );
Вказані Замовники відповідно доп.1 та п.2частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), Пенсійний фонд України відносяться до Замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону.
Згідно з вимогами п.12 ст.10 та ст.42 цього Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю з повною інформацією, у тому числі про причини розірвання, якщо таке мало місце.
Тож звіт про виконання договору №2 від 09.01.2020 року розміщено на електронному майданчику (ідентифікатор закупівлі № № UA-2019-12-05-000304-a).
Аналогічно, в електронній системі закупівель Замовником була отримана публічна інформація про виконання договору №124 від 28.05.2019 (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-28-000477-c)для перевірки з метою подальшої кваліфікації учасника закупівлі.
З врахуванням викладеного Замовник закупівлі №UA-2021-01-22-011750-b 22.01.2021 не мав підстав вимагати від Учасника усунення невідповідностей та надання публічної інформації для перевірки з метою подальшої кваліфікації, відповідно така публічна інформація є доступною в електронній системі закупівель, та тим самим дає змогу перевірити дані договори на відповідність.
У випадку надання учасником інформації про виконання аналогічних договорів, в яких сторони є юридичними особами приватного права, то Замовникові не була б доступна інформація про договори через їх відсутність у електронній системі закупівлі.
Таким чином,не прийняття Замовником рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону,не призвело до порушення основних принципів закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Додатково повідомляємо, що у ГУ ДМС України в Одеській області були відсутні претензії за договорами№124 від 28.05.2019року, №176 від 10.09.2019 року та №42 від 02.03.2020 року.
Учасник ФОП Лясоцька Т.В. відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції тендерним комітетом установи - відсутні.
До пояснень долучаємо скановані копії вищезазначених договорів, а також копії документів, що документально підтверджують фактичне виконання аналогічного договору - копії актів наданих послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ч. 8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення на висновок ДАСУ від 29.03.2021 р. про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-01-22-011750-b. Згідно Висновку: «Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порядку внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом» З питання предмету аналізу моніторингу «розгляд» пропозицій Південним офісом Держаудитслужби було поставлене питання Замовнику :яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника фізичної особи-підприємця ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА вимогам пункту 2 Таблиці 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано копії аналогічного договору та копії документів, що документально підтверджують фактичне виконання даного аналогічного договору (копії актів наданих послуг, тощо)? Повідомляємо, що 26 березня 2021 року Замовником було надано (опубліковано на майданчику ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН) аргументовану відповідь на зазначене запитання. Відповідь містить посилання на норми діючого законодавства в сфері державних закупівель та підстави, за якими проведено кваліфікацію учасника відкритих торгів, а саме: 1) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним КРИТЕРІЯМ» - сторінки 27-32 ТД; 2) Довідка про аналогічні договори, у якій міститься інформація про договори, укладені з ГУ ПФУкраїни в Одеській області та ГУ ДМС України в Одеській області; 3) Посилання на Норми закону,що забороняють Замовникові вимагати документального підтвердження публічної інформації (ч.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»); 4) Посилання на Норми Закону України «Про доступ до публічної інформації»; 5) Посилання на Норми п.12 ст.10 та ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», що регламентує оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю з повною інформацією. На підставі зазначеного інформацію учасника, викладену у довідціпро досвід за аналогічними договорами, перевірено на сайті prozorro.gov.ua. Документи, що є у вільному доступі та доступні для перегляду на електронному майданчику, було залучено до тендерної документації, а саме скановані копії: • Договору №124 від 28.05.2019 року • Договір №2 від 09.01.2020 року • Акти виконаних робіт до договору №124 від 28.05.2019 року. Таким чином, інформація учасника, викладена у довідці про досвід та виконання аналогічних договорів відповідає дійсності, невідповідність в наданій інформації відсутня, підстави для витребування додаткових документів, що передбачені тендерною документацією відсутні. На підставі зазначеного підстави для розміщення Замовником вимоги про усунення невідповідності за ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні. Учасник торгів відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Відповідно підстави для застосування вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону відсутні. Враховуючи викладене, в діях Замовника відсутні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, викладена у Висновку Держаудитслужби щодо порушення Замовником частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відповідає дійсності. Додатково, варто зазначити, що Констатуюча частина висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-22-011750-b містить перелік документів та інформації, які були досліджені аудиторами та на підставі яких відповідно зроблено висновки про порушення.Такими документами є: * річний план закупівель Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області (далі – Замовник) на 2021 рік, * оголошення про процедуру відкритих торгів, * тендерну документацію, яку затверджено рішенням тендерного комітету від 22.01.2021 № 2, * тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА (далі – ФОП ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА), *тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА (далі – ФОП ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА), *протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА та ФОП ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА від 12.02.2021 № 4, * повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.02.2021, укладений * договір про закупівлю від 25.02.2021 № 24, *відповідь Замовника назапит Південного офісу Держаудитслужби від 26.03.2021 року. Серед зазначених у переліку досліджуваних документів відсутні документи, залучені Замовником до відповіді від 26.03.2021року, а саме • Договору №124 від 28.05.2019 року • Договір №2 від 09.01.2020 року • Акти вик робіт до договору №124 від 28.05.2019 року. Тобто, зазначені документи, які є матеріалами перевірки, не проаналізовано, не досліджено,тому висновок Держаудитслужби «надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.03.2021 не обґрунтовують даного рішення»суперечить фактичним обставинам. Щодо не встановлення кінцевих строків подання тендерних пропозицій/відсутності інформації у ТД.Вказане спростовується інформацією про процедуру: Строки проставляються безпосередньо Замовником з особистого кабінету електронного майданчику, що потім оприлюднюється на сайті разом з оголошенням та ТД. Таким чином,Замовник виконав вимоги ч. 2 ст. 22 Закону та зазначив у ТД передбачені законом відомості, у тому числі про кінцевий строк подання пропозиції та можливість його перегляду на електронному майданчику. Жодних питань про уточнення чи роз’яснення умов ТД під час процедури закупівлі на адресу Замовника не надходило. Більш того, вказане питання не було задане Замовнику під час перевірки, та не відносилось до оголошених питань предмету Моніторингу. Таким чином, Висновок аудиторів є припущенням та не відповідає фактичним обставинам справи. Крім того за ст. 7 Закону про закупівлю Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлюдо здійснення оплати за договором про закупівлю. На дату висновку 29.03.2021 року плату за договором здійснено у відповідності до укладеного договору, річного плану закупівель та акту наданих послуг. Враховуючі викладене, не погоджуємося з висновком Держаудитслужби від 29.03.2021 року та вважаємо, що будь-яких порушень з боку замовника вчинено не було. У зв’язку з чим, розірвання договору є неможливим.
2021-04-02 14:46:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Впровадження :№ П/420/5763/21 від 09.04.2021 |
Дата публікації: | 12 квітня 2021 |
Документи:
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА |
1 529 000,00
UAH з ПДВ
|
1 520 475,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕРКАЛОВА КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА #2670201709 |
Відхилено |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:11
|
ЛЯСОЦЬКА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА #2351201769 |
Переможець |
1 520 475,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 12:33
|
Платіжне доручення | укладений |
28 березня 2022 12:31
|
Платіжне доручення | укладений |
28 березня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 10:25
|
Лясоцька _6_21.01.2022.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:57
|
Доп угода _ 5 Лясоцька.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 13:21
|
ду4.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 15:01
|
ДУ_3 Прибирання.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 14:03
|
Лясоцька_ДУ _2_18 06 21.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 19:05
|
Лясоцька-ДУ_1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 19:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 11:05
|
Протокол _7.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 12:06
|
Договір | укладений |
26 лютого 2021 12:00
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 березня 2021 12:22
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
26 квітня 2021 15:22
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
16 червня 2021 16:06
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
22 червня 2021 14:23
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
20 липня 2021 13:37
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
19 серпня 2021 12:56
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС України в Од.обл. |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
21 вересня 2021 13:24
|
132 131,10 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС в Одеській області |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
22 жовтня 2021 12:05
|
152 047,50 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС в Одеській області |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
25 листопада 2021 12:21
|
152 047,50 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС в Одеській області |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
28 грудня 2021 16:49
|
152 047,50 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС в Одеській області |
UA383282090000026004510913501 ФОП Лясоцька Тетяна Вікторівна |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункті «Сума, визначена в договорі про закупівлю» суму «1 520 475,00 UAН (в тому числі ПДВ 253 412,50 UAН)» замінити на суму 1 520 475,00 UAН без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у березні-травні 2021 р. на 59749.20 грн |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у червні-серпні 2021 р. на 59749.20 грн |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у вересні 2021 р. на 19094.40 грн |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у вересні 2021 р. на 822.00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 20 % на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |