Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони об'єктів
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2021-01-22-011624-b ● b8cfb389fcd3420884847de60a5fad25
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Центр оцінки та інформації» |
Код ЄДРПОУ: | 00209131 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Контактна особа: |
Руденко Людмила Іванівна +380445178384 tender@dpcoi.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 16:29 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 13:30 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15, та вул Січових Стрільців, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 16:32 |
ТД охорона ДП ЦОІ на 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-011624-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 січня 2021 12:49
Очікувана вартітсь закупівлі
Чи вріно ми розуміємо, що 5 постів це по кількості годин - 20807 годин? Тоді питання - Ваша закладена ціна за годину 37,96 грн\год, а згідно ЗУ "Про державний бюджет" статті 8 - Установити у 2021 році мінімальну заробітну плату: у погодинному розмірі: з 1 січня - 36,11 гривні, з 1 грудня - 39,12 гривні.Якщо взяти хоча б мінімально 36,11 + єдини податок 5 % - 1,81 + ЄСВ 22% - 7,95 = 45,87 грн - і це тільки МІНІМУМ!!! Тому постає питання: Яким чином Ви співвідносите Ваше фінансування і свої потреби? Чому Ваша закупівля порушує закон?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 16:54
Вартість закупівлі Послуги з охорони об’єктів, код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Для визначення обґрунтованої очікуваної вартості закупівлі ДП «ЦОІ» використав загальнодоступну інформацію щодо вартості охоронних послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах надавачів послуг з охорони об’єктів, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), а також інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій з надавачами послуг з охорони об’єктів.
Вартість охоронних послуг розраховано з урахуванням запланованого періоду надання послуг у 2021 році та фінансових можливостей підприємства.
Враховуючи зазначене, вважаємо вимогу щодо усунення порушень про визначення вартості предмета закупівлі необґрунтованою. Надані роз’яснення щодо вартості охоронних послуг не потребують внесення змін до тендерної документації.
Для визначення обґрунтованої очікуваної вартості закупівлі ДП «ЦОІ» використав загальнодоступну інформацію щодо вартості охоронних послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах надавачів послуг з охорони об’єктів, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо), а також інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій з надавачами послуг з охорони об’єктів.
Вартість охоронних послуг розраховано з урахуванням запланованого періоду надання послуг у 2021 році та фінансових можливостей підприємства.
Враховуючи зазначене, вважаємо вимогу щодо усунення порушень про визначення вартості предмета закупівлі необґрунтованою. Надані роз’яснення щодо вартості охоронних послуг не потребують внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
787 500,00
UAH з ПДВ
|
787 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІДРОЗДІЛ ЕКОНОМІЧНОЇ ТА ПРАВОВОЇ БЕЗПЕКИ "БЕРКУТ" |
788 500,00
UAH з ПДВ
|
788 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Переможець |
787 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 14:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 17:12
|
Договір _ 07-232-21 від 25.02.2021 Охорона.pdf | укладений |
25 лютого 2021 17:10
|