Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги шкільних їдалень)
Services in school cafeterias
Очікувана вартість
14 710 243,00 UAH
UA-2021-01-22-011196-b f596d067d55f487a8ecda1f2fbb992bf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька область обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Катерина Іваненко
+380966212271
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: The Education and Science Department of Kamianets Podilskyi City Council
National ID: 02146937
Contact point: Yuliya Boychuk
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Additional contacts: Катерина Іваненко
+380966212271
yonosvita-kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2021 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 08:00
Очікувана вартість: 14 710 243,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 22 січня 2021 16:04
Enquiries until: 12 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2021 08:00

Information

Estimated total value: 14 710 243 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-09-000011 ● 1dd3b3b934b8419a884bb4202c9cd249
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 листопада 2021 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
09.11.2021 № 721

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-01-22-011196-b.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 09.11.2021.

Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-16 08:54:47

запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг шкільних їдалень, проведеного Управлінням освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області вартістю 14 710 243 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-011196-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)з наступних питань:

1) Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

2) За результатом процедури закупівлі за лотом №14 укладено договір про закупівлю № 97 від 15.03.2021 на суму 695 000 грн, при цьому за змістом договору кількість (обсяги) закупівлі послуг не визначені. У зв’язку з чим просимо пояснити чи наявні додатки до договору, в яких визначена ця умова або поясніть яким чином пропозиція переможця торгів щодо надання послуг в кількості згідно Додатку №8 тендерної документації відповідає умовам договору?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-19 15:12:48

Щодо пояснень на запит ДАСУ від 02.11.2021 року

Щодо пояснень на запит ДАСУ від 16.11.2021 року
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 16.11.2021 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги шкільних їдалень) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-011196-b).
Питання:
1) Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) За результатом процедури закупівлі за лотом №14 укладено договір про закупівлю № 97 від 15.03.2021 на суму 695 000 грн, при цьому за змістом договору кількість (обсяги) закупівлі послуг не визначені. У зв’язку з чим просимо пояснити чи наявні додатки до договору, в яких визначена ця умова або поясніть яким чином пропозиція переможця торгів щодо надання послуг в кількості згідно Додатку №8 тендерної документації відповідає умовам договору?
Відповідь:
1) Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування якісних та технічних характеристик предмета закупівлі http://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4126-sdfghj
Додатково пояснюємо, що вартість обідів та сніданків, які формують очікувану вартість послуг з організації харчування в закладах освіти визначена рішенням сесії Кам’янець-Подільської міської ради від 03.10.2019 р. №1032 «Про встановлення вартості харчування в закладах загальної середньої та закладах дошкільної освіти з 01.10.2020 р.», а безпосередньо гранична вартість послуг затверджена рішенням сесії від 22.12.2020 р. № 26/3 Про затвердження «Програми харчування дітей в закладах загальної середньої та закладах дошкільної освіти на 2021 рік». Сума коштів, яку виділено у 2021 році на реалізацію програми по харчуванню учнів передбачається в Кошторисі управління. Економічний розрахунок до кошторису завантажено на сторінці власного веб-сайту в обгрунтуванні до закупівлі.
2) Предметом закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги шкільних їдалень) Services in school cafeterias є лот.
Зокрема, згідно з Додатком 8 до тендерної документації за лотом №14 – ЗОШ №15 –закуплено 1 лот для:
Учні 1-4 класів 245
Діти із малозабезпечених сімей 15
Діти із багатодітних сімей 30
Діти-сироти, діти позбавлених батьківського піклування 3
Діти громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 3
Діти з числа внутрішньо переміщених осіб чи діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, діти, один з батьків яких брав/бере безпосередню участь в ООС, АТО, діти, один з батьків яких отримав інвалідність (поранення) під час участі в ООС, АТО, діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти), помер під час захисту незалежності та суверенітету України (дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») 39
Діти з інвалідністю 8
Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних інклюзивних класах 1
Гранична вартість послуг харчування визначеної кількості дітей у всі навчальні дні також визначена у Додатку 8 до Тендерної документації.
У Додатку №4 до Тендерної документації вказано, що кількість учнів на протязі доби змінюється відповідно до реальної потреби Замовника. Учасник у пропозиції також зобов’язаний враховувати, що протягом року змінюється віковий та кількісний склад учнів, тому можливі зміни в кількості дітей в кожній віковій групі.
Учасник закупівлі, який був визначений переможцем закупівлі за результатом аукціону, в складі своєї тендерної пропозиції надав документи, згідно з якими погодився на вимоги до предмету закупівлі та зобов’язався їх виконувати.
У Договорі визначений предмет договору та обсяг закупівлі по договору – 1 лот та перелічені пільгові категорії дітей та вартість лоту за результатами аукціону, яку визначив постачальник.

Опис документів, які додаються:
Встановлення вартості харчування.
Програма харчування дітей 2021.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушень, які зазначені у висновку ДАСУ від 22.11.2021 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (послуги шкільних їдалень) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-011196-b). Надаємо інформацію про вжиті заходи щодо недопущення зазначених порушень в подальшому. На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України з метою недопущення подібних випадків у майбутньому, уповноваженою особою замовника було здійснено наступні заходи: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) вирішено, в майбутньому, оголошувати закупівлі чітко відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-11-29 14:10:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ №7 "ЗОШ №8"
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 830 010,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 150,05 UAH з ПДВ


Title: LOT №7 "Secondary school №8"
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 830 010,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 150,05 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
"ЗОШ №8"
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, ЗОШ №8, вул. Шевченка, 24
Дата доставки: 31 грудня 2021

"Secondary school №8"
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2021 17:07
Додаток 4 зі змінами від 01.02.2021.doc
01 лютого 2021 17:06
Перелік змін від 01.02.2021.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 8.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 7.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 3.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 2.docx
22 січня 2021 16:07
ТД.doc
22 січня 2021 16:07
Додаток 1.doc
22 січня 2021 16:06
Додаток 6.docx
22 січня 2021 16:06
додаток 5.docx
01 лютого 2021 17:07
Додаток 4 зі змінами від 01.02.2021.doc
22 січня 2021 16:07
Додаток 4.doc
01 лютого 2021 17:06
Перелік змін від 01.02.2021.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 8.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 7.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 3.docx
22 січня 2021 16:07
Додаток 2.docx
22 січня 2021 16:07
ТД.doc
22 січня 2021 16:07
Додаток 1.doc
22 січня 2021 16:06
Додаток 6.docx
22 січня 2021 16:06
додаток 5.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій