Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської об’єднаної територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2021-01-22-008559-b ● 2ffac6924cb1411c84c3a164fe9cbc2f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської об’єднаної територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту).
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 08.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 36 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської об’єднаної територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту).
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 08.02.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 36 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з утримання в належному стані об’єктів благоустрою Сумської міської об’єднаної територіальної громади (утримання посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
152 послуга
Систематичне очищення зупинок від пилу, сміття, ґрунтових та інших наносів, шляхом їх підмітання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90612000-0 — Послуги з підмітання вулиць
15220 метри квадратні
Очищення зупинок від снігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90611000-3 — Послуги з прибирання вулиць
24 послуга
Обробка покриття зупинок фрикційними та іншими протиожеледними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 14:43 |
Оголошення.docx | |
22 січня 2021 14:43 |
Додаток 5.docx | |
22 січня 2021 14:43 |
Додаток 6.docx | |
22 січня 2021 14:42 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
22 січня 2021 14:42 |
Додаток 3.doc | |
22 січня 2021 14:42 |
Додаток 2.docx | |
22 січня 2021 14:41 |
Додаток 1.doc | |
22 січня 2021 14:41 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БАРЛІНТОН ІНТЕРПРАЙЗЕС ЛІМІТЕД" |
3 243 450,56
UAH з ПДВ
|
1 299 087,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 699 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
3 023 944,81
UAH з ПДВ
|
3 023 944,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДОМКОМ СУМИ" |
3 597 568,24
UAH з ПДВ
|
3 243 450,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ БАРЛІНТОН ІНТЕРПРАЙЗЕС ЛІМІТЕД" #30306452 |
Відхилено |
1 299 087,38
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 07:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 лютого 2021 00:00
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
2 699 994,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:17
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:52
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:33
|
Додаток №4 ч.2_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Додаток №4 ч.1_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Договір №59-б_0001.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю №59-б, укладеного 22.02.2021 р. продовжена до 15.03.2022 р., для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 59-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сума Договору від 22.02.2021 р. №59-б збільшена на початку 2022 р. на час проведення процедури закупівлі на 539 998 грн. 80 коп., що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 59-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |