Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22350195 |
Місцезнаходження: | 79054, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Караджича, 7 |
Контактна особа: |
Власенко Ярина Андріївна +380639942382 school75lu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 1 071 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 359,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 17:01 |
Перелік змін_ які вносяться до ТД _01.02.2021р..docx | |
01 лютого 2021 17:01 |
ТД Послуги їдалень 2021 із змінами від 01.02.2021р..docx | |
22 січня 2021 14:35 |
ТД Послуги їдалень 2021.docx |
01 лютого 2021 17:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 17:01 |
Перелік змін_ які вносяться до ТД _01.02.2021р..docx
|
|||
01 лютого 2021 17:01 |
ТД Послуги їдалень 2021 із змінами від 01.02.2021р..docx
|
|||
22 січня 2021 14:35 |
ТД Послуги їдалень 2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-25-000014 ● 68e57d379d0f45a999489b74201a8232
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.05.2021 № 340
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.05.2021 № 340.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-22-008382-b, 22.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 27.05.2021 року щодо закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги «Послуги з організації шкільного харчування» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-22-008382-b) про невідповідність встановленим у тендерній документації вимогам до учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, оскільки на пропозицію учасника КП Підприємство громадського харчування «Школярик» не накладено кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав тендерну пропозицію, а накладено удосконалений електронний підпис фізичної особи Яремчук Ганни Василівни, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне: КП Підприємству громадського харчування «Школярик» було повідомлено про намір розірвати договір № 2 від 01.03.2021р. шляхом надсилання звернення, яке додається. Вважаємо за доцільне, звернути увагу на те, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Згідно з ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Окрім цього, відповідно до п. 10.2 Договору №2 від 01.03.2021р., дострокове розірвання договору допускається в разі: неналежного виконання зобов’язань за даним договором; порушення терміну надання послуги; за взаємною згодою сторін. Враховуючи ч.3 ст. 188 Господарського кодексу України, звертаємо увагу на те, що сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Отже, зі сторони ліцею №75 імені Лесі Українки Львівської міської ради вжито всі можливі заходи щодо усунення порушення. Окрім цього, уповноважена особа Замовника зобов’язується не допускати аналогічних порушень у подальшому.
2021-06-02 16:47:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школярик" |
1 067 152,50
UAH з ПДВ
|
1 067 152,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Войтович Мирослава Василівна |
1 071 730,00
UAH з ПДВ
|
1 071 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Підприємство громадського харчування "Школярик" #13837840 |
Переможець |
1 067 152,50
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2021 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 15:52
|
Школярик_звіт.pdf | укладений |
22 червня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 15:23
|
Протокол розірвання_Школярик.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 15:16
|
Школярик _Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 19:07
|
Школярик Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 19:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 18:30
|
Школярик_Договір 2021.pdf | укладений |
01 березня 2021 18:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору №2 від 01.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |