Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво світлофорного об'єкту за адресою вул. 20-річчя Перемоги – вул. Електрична в м.Дніпро
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-01-22-008256-b 5e3678f2c6974d2d9250e116f3da782e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурадян Маріне Хачиківна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Мурадян Маріне Хачиківна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 10:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво світлофорного об'єкту за адресою вул. 20-річчя Перемоги – вул. Електрична в м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за надані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 14:33
Техніче завдання.pdf
22 січня 2021 14:32
Проект договору.doc
22 січня 2021 14:32
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 13:09
17 Паспорт Щуренко Ю.А.pdf
29 січня 2021 13:09
28 Витяг 19.01.21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2214600939
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:54

Документи

04 лютого 2021 16:53
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:51
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2214600939
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 16:53
Електронний підпис
04 лютого 2021 16:51
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 10:17
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
23 липня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 11:06
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 липня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 14:10
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
09 червня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 14:41
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 травня 2021 14:41
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 15:58
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 09:32
Договір 11.pdf укладений
19 лютого 2021 09:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 14:10
190 000,00 UAH UA248201720344341001100097100
КП"Транспортна інфраструктура міста"
UA463052990000026008050289724
ФОП Щуренко Ю.О.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією з припинення юридичної особи, відповідно ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, права, зобов'язання та відповідальність за основним договором переходять до нового замовника в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду та викласти пункт 15.11 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду та доповнити розділ 1 та 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH