Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі)
Очікувана вартість
1 275 920,00 UAH
UA-2021-01-22-008110-b ● e6079acd9a2b412992ccc1c1f62dfcfa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ та УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ та СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 275 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 шт
Обмежувальні стаціонарні стовпчики з бі-металевої труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
50 шт
Обмежувальні з’ємні стовпчики з запірним механізмом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 15:19 |
перелік змін.docx | |
03 лютого 2021 15:19 |
Тендерна документація нова редакція.doc |
03 лютого 2021 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 лютого 2021 15:19 |
перелік змін.docx
|
|||
03 лютого 2021 15:19 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Труба 80х3 ст.3
Дата подання: 25 січня 2021 17:09
Дата відповіді: 27 січня 2021 12:34
Прошу надати інформацію за яких технічних умов, або стандартів повинна бути виготовлена труба 80х3 ст.3., яка є частиною обмежувального стовпчика. Надайте приклад виробника.
" - нижня та внутрішня (скрита та підземна) частина стовпчика повинна бути виготовлена з труби діаметром 80мм довжниною 800мм Ст3, товщина стінки від 3мм, та мати технологічні отвори для проникання бетону".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі прописані відповідно до вимог ГОСТ 8734-75 «Труби сталеві безшовні холоднодеформовані. Сортамент», що є чинним на території України.
Надання роз'яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 28 січня 2021 14:42
Дата відповіді: 29 січня 2021 11:52
Просимо Замовника обґрунтувати вимогу у п. 1.6. Додатку 2 до Тендерної документації надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технічні умови та продукцію .
Така вимога є надумана:
- збільшує затрати на виготовлення , що свою чергу веде до неоправданих затрат бюджету,
- відволікає санітарно-епідеміологічні служби від основної роботи в період пандемії та іронію,
- стовпчики виготовлені з "харчової" сталі та поліровані, що забезпечує їх легку санобробку,
- в тендерній документації при такому санітарному підході не вказується з якою періодичністю після встановлення необхідно проводити санітарну обробку стовпчиків та грунту навколо - що і не входить в завдання виробника,
- наведені вимоги по санітарно-епідеміологічним нормам не прийнятні до обмежувальних стаціонарних стовпчиків, обмежувальних з’ємних стовпчиків з запірним механізмом з нержавіючої сталі, є надуманими, корупційними, підлягають під дії згідно статті 191 КК України,
- маючи багаторічний досвід виготовлення стовпчиків зазначаємо, що по ціновій та якісній пропозиції були переможцями попереднього тендеру, але були невизнані внаслідок вищенаведених дискримінаційних дій.
Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195 (далі - Порядок).
Згідно з вимогами пункту 3.4 Порядку державна санітарно- епідеміологічна експертиза об’єктів експертизи призначається лише у разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об’єктів на здоров’я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об’єктів експертизи.
За Законом та Порядком обов'язковій санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які:
• належать до IV і V категорій складності, в залежності від призначення об’єкта, – щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності та довговічності;
Обмежувальні стаціонарні стовпчики, обмежувальні з’ємні стовпчики з запірним механізмом з нержавіючої сталі не належать до IV та V категорій складності, тому на підставі ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» дані документи є такими, що не передбачені законодавством для учасників.
Яким чином функціонування, використання обмежувальних стаціонарних стовпчиків з нержавіючої сталі, що є предметом закупівлі призначених для: - упорядкування хаотичного паркування на вулично-дорожній мережі міста - обмежування пішохідних та транспортних потоків - підвищення безпеки пішоходів на тротуарах міста від некерованого транспортного засобу, або технічні умови можуть завдати шкоди здоров'ю пішоходів?
Просимо Замовника аргументовано навести приклади, коли їх (Обмежувальних стаціонарних стовпчиків з нержавіючої сталі, та технічних умов) мали шкідливий вплив , або такий вплив було встановлено в процесі функціонування (використання). З посиланням на пункт частину та назву нормативно-правового акту, який законодавчо підтверджує позицію Замовника та зобов'язує учасників отримувати вищезазначені документи, а отже, і подавати у складі пропозицій.
З метою приведення тендерної документації у відповідність з вимогами законодавства України просимо виключити необхідність надання учасниками висновку Санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи уповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Враховуючи те, що обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі будуть встановлюватися в місцях, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість людей, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для населення.
На підставі вищезазначеного та п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, було висунуто дану вимогу.
Законна діяльність є запорукою більшої конкурентоздатності на ринку.
Наявність необхідних дозвільних документів викликає довіру контрагентів та споживачів.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Враховуючи те, що обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі будуть встановлюватися в місцях, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість людей, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для населення.
На підставі вищезазначеного та п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, було висунуто дану вимогу.
Законна діяльність є запорукою більшої конкурентоздатності на ринку.
Наявність необхідних дозвільних документів викликає довіру контрагентів та споживачів.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-06-30-000002 • cbd964a2b96a40db8ca65c03af5440f2
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-06-30
•
16:08
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Згідно журналістського розслідування, КП ШЕУ Оболонського р-ну встановило антипаркувальні стовпчики, які покрились іржею:
https://kiev.vgorode.ua/news/sobytyia/a1161339-spustja-nedelju-na-oboloni-porzhaveli-antiparkovochnye-stolbiki
Абсолютно всі стовпчики, згідно тендерної документації цієї та інших закупівель, повинні бути виготовлені з нержавіючої сталі марки AISI 304, яка є корозійностійкої. Втім, на ринку представлені кілька марок, які є менш стійкими до агресивних середовищ та дешевші, іноді дуже суттєво, але зовні майже не відрізняються: AISI 201, AISI 430 та інші. Саме ці марки дуже швидко втрачають свій зовнішній вигляд та покриваються плямами іржі, що й сталося на Оболонському проспекті біля ТЦ Dream Town.
Гарантійний строк експлуатації, згідно тендерної документації, повинен становити 10 років. Однак, замовник не поспішає замінити неякісну партію товару.
Зрозуміло, що дуже скоро ці стовпчики будуть списані у зв’язку з незадовільним зовнішнім виглядом та встановлені нові. А це – марнування грошей комунального підприємства та громади в цілому. Причина банальна – замовник не перевірив товари постачальника, який в свою чергу вирішив покласти більше грошей в карман, і не скористався своїм правом на гарантійну заміну зіпсованих товарів поганої якості.
ПРОШУ
1. Провести перевірку фактів закупівлі та встановлення антипаркувальних стовпчиків неналежної якості.
2. Притягнути до відповідальності осіб, причетних до неналежного виконання своїх забов’язань на зловживань, згідно чинного законодавства.
3. Забов’язати Замовника скористатись свої правом та замінити неякісні стовпчики по гарантії.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
939 090,00
UAH з ПДВ
|
939 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" |
1 222 800,00
UAH з ПДВ
|
1 216 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
1 222 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39881694 |
Відхилено |
939 090,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 14:16
|
|
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" #37838013 |
Переможець |
1 216 420,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 15:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 15:27
|
Договір | укладений |
03 березня 2021 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |