Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №36 м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 20834316 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, В.Великого, 55б |
Контактна особа: |
Квітовська Юлія 380636167602 jkvitovska_school36@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 055 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 276,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з організації шкільного харчування(ДК 021:2015: (CPV)Кейтерингові послуги (55520000-1) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 14:05 |
ТД Кейтерингові послуги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000025 ● e8c96cb28789495aa88bbb9ef79d6fb3
- Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2021 № 288
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 № 288.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-22-007461-b, 22.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Процедури закупівлі Держаудитслужба 12.05.2021 оприлюднила в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Погранична М.С. встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель Середньою загальноосвітньою школоюI-III ступенів № 36 м. Львова усунуто порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме було направлено письмового листа (вих. № 21 від 19.05.2021 р., звернення щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору) до ФОП Погранична М.С. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до цього, не допускати аналогічних порушень у подальшому. Відповідно до вищевказаного Середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 36 м. Львова усунула порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку. У зв’язку із звільненням уповноваженої особи Квітовської Юлії Сергіївни, наказ №19-к від 06.05.2021 р., відповідь надає тендерний комітет.
2021-05-19 11:58:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2021-12-23 11:40:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Погранична Марія Степанівна |
1 052 206,00
UAH з ПДВ
|
1 052 206,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Волошина Тетяна Геннадіївна |
1 055 392,00
UAH з ПДВ
|
1 055 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Погранична Марія Степанівна #1789869688 |
Переможець |
1 052 206,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 18:18
|
Дод.дог.розірвання.pdf | укладений |
30 червня 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 11:11
|
договір харчування.pdf | укладений |
22 лютого 2021 11:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
331 882,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з виявленням порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 28.05.2021 р. за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-22-007461-b «Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015:(CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1)»,керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, сторони домовились: розірвати Договір №3621 від 22.02.2021 р. Предмет закупівлі: ДК-021:2015:Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування ) 29 червня 2021 р. |