Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання (централізоване опалення)
Очікувана вартість
517 023,00 UAH
UA-2021-01-22-006437-b 304163974f594e378128714aeda759ea
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Кулик

+380975823476 dunsport@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Дунаєвецький міський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх»
Код ЄДРПОУ: 35523020
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., м. Дунаївці, вул. Дунайгородська, буд. 2
Контактна особа: Микола Кулик
+380975823476
dunsport@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Кулик М.М. проінформував про необхідність закупівлі послуг з теплопостачання (централізоване опалення) на 2021 рік, відповідно до очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено – комунальне підприємство теплових мереж Дунаєвецької міської ради (ЄДРПОУ 14151748), що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг із централізованого постачання теплової енергії (централізоване опалення) в межах м. Дунаївці.
Наша теплова мережа підключена до загальної мережі комунального підприємства теплових мереж Дунаєвецької міської ради (ЄДРПОУ 14151748).
Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю послуг централізованого постачання теплової енергії (централізоване опалення) в інших організацій. Дані послуги за нашим місцезнаходженням може бути надані лише певним виконавцем, а саме: комунальним підприємством теплових мереж Дунаєвецької міської ради (ЄДРПОУ 14151748). Інша альтернатива відсутня.
Тому договір про закупівлю послуг з теплопостачання може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з комунальним підприємством теплових мереж Дунаєвецької міської ради (ЄДРПОУ 14151748).
У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) у замовника виникає необхідність закупівлі послуг «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (Послуги з теплопостачання (централізоване опалення)» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 13:58
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 гігакалорія
Послуги з теплопостачання (централізоване опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Дунайгородська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2021 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:27
ПРОТОКОЛ_переговорiв-_тепло (1).jpg
22 січня 2021 13:27
ПРОТОКОЛ_переговорiв-_тепло (2).jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14151748
Переможець 517 023,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 13:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14151748
517 023,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 09:10
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
27 вересня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:07
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 11:07
Договір по теплопостач 2021.rar укладений
03 лютого 2021 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 111-01/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 517 023,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 170,50 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін