Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
63710000-9. Support services for land transport (Services in operational maintenance of public roads of the state value of the Zhytomyr region) (3 lots)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 400 634 199,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 січня 2021 11:29 |
Enquiries until: | 23 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 3 400 634 199 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Тендерна документація
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-20-000013 ● 32cf2316a4c34ddda40a021e41700cf3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2021 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.08.2021
№ 481
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.08.2021 № 481.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-01-22-003750-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 17:16:46
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівліпо предмету: «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-003750-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 15:25:33
пояснення на запит
«Служба автомобільних доріг у Житомирській області під час розроблення технічного завдання (технічні, якісні та кількісні характеристики), яке є невід’ємною частиною тендерної документації до закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області) (3 лоти), регулювалась «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції ремонту та утримання автомобільних доріг» затвердженою Наказом Міністерства інфраструктур України, Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (зі змінами), зареєстровані Міністерством юстиції України 16 жовтня 2012 року за № 1734/22046 (далі – Методика).
Відповідно пункту 1.2. «Ця Методика встановлює порядок визначення та механізм розподілу фінансових ресурсів на потреби дорожнього господарства (будівництво, реконструкція, капітальний та поточний ремонт, експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування; розвиток виробничих потужностей дорожніх організацій та підприємств, що належать до сфери управління Укравтодору; проектно-вишукувальні, науково-дослідні та впроваджувальні роботи у сфері дорожнього господарства; утримання галузевих закладів охорони здоров’я для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС; витрати, пов’язані з наданням автомобільних доріг загального користування у концесію, презентацією інвестиційних проектів під час проведення міжнародних заходів, підготовкою договорів щодо виконання робіт за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування цих робіт, нагляд за їх виконанням) при підготовці бюджетного запиту, проектів бюджету на відповідний рік, короткострокових і довгострокових державних цільових програм, планів фінансування будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування».
З метою забезпечення мінімального або нормативного рівня експлуатаційного утримання та у зв’язку з тим, що об’єктивно неможливо передбачити чіткий перелік та обсяг закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення об’єми послуг відповідно до цієї тендерної документації визначаються на 1 км приведеної довжини автомобільної дороги ІІ технічної категорії згідно з Методикою, а також з урахуванням коефіцієнта диференціювання вартості робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування держаного значення за відповідними категоріями. Комплекс робіт для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту визначено у додатку 8 цієї Методики відповідно рівням утримання доріг (мінімальний, нормативний).
Відповідно пункту 3.8. «У разі неможливості забезпечити фінансування робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання на підставі затвердженого нормативу фінансових витрат можуть вилучатися деякі види робіт, наведені в додатку 8 до цієї Методики, коригуватися їх обсяги та періодичність або може використовуватися принцип заміни основних видів робіт на альтернативні, дешевші види, що дають змогу підтримати допустимий рівень експлуатаційного утримання».
Очікувана вартість закупівлі обраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості, складеного згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», за мінусом Глави 10. Утримання служби замовника. Очікувана вартість закупівлі складає 3 400 634 199,00 грн. (з ПДВ):
Лот 1 – 805 514 360,00 грн. (з ПДВ);
Лот 2 - 1 344 774 781,00 грн. (з ПДВ);
Лот 3 – 1 250 345 058,00 грн. (з ПДВ).
Акти дефектів, зведені кошторисні розрахунки, розрахунки коефіцієнту приведеної довжини та накази про затвердження кошторисної документації по закупілі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області) (3 лоти) додаються до пояснень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Служби автомобільних доріг у Житомирській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://zt.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7964/obhruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_posluhy_z_potochnoho_remontu_budivli_sluzhby_avtomobilnykh_dorih_u_zhytomyrskii_oblasti.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 17:17:45
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівліпо предмету: «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-003750-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 15:22:52
пояснення на запит
«Служба автомобільних доріг у Житомирській області під час розроблення технічного завдання (технічні, якісні та кількісні характеристики), яке є невід’ємною частиною тендерної документації до закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області) (3 лоти), регулювалась «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції ремонту та утримання автомобільних доріг» затвердженою Наказом Міністерства інфраструктур України, Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 (зі змінами), зареєстровані Міністерством юстиції України 16 жовтня 2012 року за № 1734/22046 (далі – Методика).
Відповідно пункту 1.2. «Ця Методика встановлює порядок визначення та механізм розподілу фінансових ресурсів на потреби дорожнього господарства (будівництво, реконструкція, капітальний та поточний ремонт, експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування; розвиток виробничих потужностей дорожніх організацій та підприємств, що належать до сфери управління Укравтодору; проектно-вишукувальні, науково-дослідні та впроваджувальні роботи у сфері дорожнього господарства; утримання галузевих закладів охорони
здоров’я для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС; витрати, пов’язані з наданням автомобільних доріг загального користування у концесію, презентацією інвестиційних проектів під час проведення міжнародних заходів, підготовкою договорів щодо виконання робіт за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування цих робіт, нагляд за їх виконанням) при підготовці бюджетного запиту, проектів бюджету на відповідний рік, короткострокових і довгострокових державних цільових програм, планів фінансування будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування».
З метою забезпечення мінімального або нормативного рівня експлуатаційного утримання та у зв’язку з тим, що об’єктивно неможливо передбачити чіткий перелік та обсяг закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення об’єми послуг відповідно до цієї тендерної документації визначаються на 1 км приведеної довжини автомобільної дороги ІІ технічної категорії згідно з Методикою, а також з урахуванням коефіцієнта диференціювання вартості робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування держаного значення за відповідними категоріями. Комплекс робіт для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту визначено у додатку 8 цієї Методики відповідно рівням утримання доріг (мінімальний, нормативний).
Відповідно пункту 3.8. «У разі неможливості забезпечити фінансування робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання на підставі затвердженого нормативу фінансових витрат можуть вилучатися деякі види робіт, наведені в додатку 8 до цієї Методики, коригуватися їх обсяги та періодичність або може використовуватися принцип заміни основних видів робіт на альтернативні, дешевші види, що дають змогу підтримати допустимий рівень експлуатаційного утримання».
Очікувана вартість закупівлі обраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості, складеного згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», за мінусом Глави 10. Утримання служби замовника. Очікувана вартість закупівлі складає 3 400 634 199,00 грн. (з ПДВ):
Лот 1 – 805 514 360,00 грн. (з ПДВ);
Лот 2 - 1 344 774 781,00 грн. (з ПДВ);
Лот 3 – 1 250 345 058,00 грн. (з ПДВ).
Акти дефектів, зведені кошторисні розрахунки, розрахунки коефіцієнту приведеної довжини та накази про затвердження кошторисної документації по закупілі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області) (3 лоти) додаються до пояснень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Служби автомобільних доріг у Житомирській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://zt.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7964/obhruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_posluhy_z_potochnoho_remontu_budivli_sluzhby_avtomobilnykh_dorih_u_zhytomyrskii_oblasti.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
заперечення на висновок моніторингу (протокол засідання ТК № 369 від 22.09.2021 р.) Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію, установленому в статті 16 Закону, а саме «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та продовження до протоколу №369 від 22.09.2021 року шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатках № 3-1, № 3-2, № 3-3 (відповідно до лоту); № 4; № 5 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 частини 1 розділу III цієї тендерної документації інформацію та всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема, довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації відповідно до Лоту (Додаток № 3-1, № 3-2, № 3-3 до цієї тендерної документації). Разом з тим, Додатками № 3-1, № 3-2 та № 3-3 тендерної документації, встановлено умову, що учасники у складі тендерних пропозицій по лотах № 1-3 надають довідки про наявність виробничих баз за формою згідно Таблиці 2 Додатків № 3-1, № 3-2, № 3-3 тендерної документації Відповідно до Таблиці 2 Додатків № 3-1, № 3-2, № 3-3 (відповідно до лоту) Учасники включають в Таблицю 2 Додатків № 3-1, № 3-2, № 3-3 виробничі бази (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додатку № 8-1, № 8-2 та № 8-3 до цієї тендерної документації) з дотриманням діючих норм та правил. Згідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в Довідках про наявність виробничих баз, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Довідок про наявність виробничих баз або договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання) або гарантійний лист від власника щодо згоди про надання Учаснику зазначених виробничих баз на весь період надання послуг з документами, що підтверджують право власності. Відповідно до Приміток до Таблиці 3 Додатків № 3-1, № 3-2, № 3-3 учасник закупівлі повинен надати технологічні схеми очищення від снігу та обробки ПОМ, з урахуванням категорії дороги (на кожну автодорогу, вказавши марку, державний номер технічного засобу, місце розташування техніки та бази складування ПОМ) згідно Таблиць 2, 3 відповідних Додатків № 3-1, № 3-2, № 3-3. У Додатках №11-1, №11-2, №11-3 (інформаційних) міститься перелік необхідної мінімальної кількості заготівлі матеріалів, підготовки і наявності спеціальної дорожньої техніки та виробничих баз. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» за лотами №1-3 міститься Довідка про наявність виробничих баз від 19.02.2021 № 262/ТВ, в якій зазначена інформація про 24 виробничі бази, що перебувають в ПП «Автомагістраль» на праві користування. За позиціями №№ 19-21,23 містяться гарантійні листи від власника щодо згоди про надання ПП «Автомагістраль» зазначених виробничих баз на весь період надання послуг з документами, що підтверджують право власності. Також за лотами №1-3 у файлах «12. Тенологічні сxеми Лот 1.pdf», «12. Тенологічні сxеми Лот 2.pdf», «12. Тенологічні сxеми Лот 3.pdf» містяться технологічні схеми очищення від снігу та обробки ПОМ. По-перше, звертаємо вашу увагу, що Замовником було чітко визначено, що відповідність учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується інформацією та документами, а саме - відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатках № 3-1, № 3-2, № 3-3 (відповідно до лоту); № 4; № 5 Документації. По-друге, в Додатках № 3-1, № 3-2, № 3-3 (відповідно до лоту), № 4; № 5 відсутні будь-які вимоги до переліку та необхідної кількості виробничих баз, які повинен мати учасник. По-третє, технологічні схеми очищення від снігу та обробки ПОМ були надані ПП «Автомагістраль» на всі лоти та з урахуванням інформації зазначеної в Таблиці 2 учасника, в тому числі за позиціями №№ 19-21,23 довідки від 19.02.2021 № 262/ТВ. По-четверте, звертаємо вашу увагу, що Додатки №11-1, №11-2, №11-3 є інформаційними (рекомендаційними) та не є імперативними. Учасники не зобов’язані були надавати інформацію та документи відповідно до зазначених додатків. Крім того, в тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на інформаційні Додатки №11-1, №11-2, №11-3 та відсутні будь-які вимоги щодо підтвердження інформації, що зазначена в даних Додатках. Враховуючи наведене, в складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» міститься інформація та документи щонайменше на 4 бази, а також містяться технологічні схеми очищення від снігу та обробки ПОМ за лотами №№ 1-3. Також наголошуємо, що у складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» містяться документи на виробничі бази, інформація по яких некоректно відображена у Довідці про наявність виробничих баз від 19.02.2021 № 262/ТВ та у технологічних схемах, а саме: - у пункті 2 Довідки по лотах № 1-3 ПП «Автомагістраль» некоректно зазначено інформацію про наявність в користуванні виробничої бази за адресою Житомирська обл., смт. Лугини, вул. Об’їздна, 1, що підтверджується гарантійним листом від ФОП Рихальського О.А. від 13.01.2021 № 2/13.01. Натомість, на підтвердження наявності в користуванні ПП «Автомагістраль» виробничої бази у складі тендерних пропозицій надано гарантійний лист від ВАТ «Лугинська СПМК - № 8» від 21.01.2021 р. №125 щодо можливості надання в оренду земельної ділянки для розміщення учасником виробничої бази за адресою Житомирська обл., смт. Лугини, вул. М. Грушевського, 58, тобто надано підтвердження наявності в користуванні виробничої бази за адресою Житомирська обл., смт. Лугини, вул. М. Грушевського, 58, яка фактично буде використовуватись при наданні послуг. Аналогічна описка щодо бази в смт. Лугини міститься у наданих у складі тендерної пропозиції по лоту № 1 технологічних схемах обробки ПОМ; - у пунктах 14 та 17 Довідки по лотах № 1-3 ПП «Автомагістраль» некоректно зазначено інформацію про наявність в користуванні виробничих баз за адресами Житомирська обл., Любарський р-н, смт. Любар, вул. Незалежності, 16 та Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шатрищанська, 73, яка згідно вказаної Довідки мала б підтверджуватись відповідно гарантійним листом Захарчук В.К. від 13.01.2021 № б/н та Договором про надання оренди землі від 05.12.2019 № б/н. Натомість, на підтвердження наявності в користуванні ПП «Автомагістраль» вищевказаних виробничих баз у складі тендерних пропозицій надано гарантійні листи ТОВ «Гранд 2020» від 13.01.2021 № 2 та ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» від 15.01.2021 № 2 щодо згоди про надання учаснику виробничих баз, що розташовані за адресами Житомирська обл., Любарський р-н, с. Старий Любар, 1 вул. Січових Стрільців, 1 та Житомирська обл., м. Коростень, вул. Т. Кралі, 130 і які фактично будуть використовуватись при наданні послуг. Аналогічна описка щодо вищевказаних баз міститься у наданих у складі тендерних пропозицій по лотах № 1-2 технологічних схемах обробки ПОМ. Зазначаємо, що таке некоректне зазначення по деяких позиціях в Довідці та технологічних схемах учасника інформації, Замовником було віднесено до формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – описки в довідках складених учасником, оскільки в складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» містяться документи, що і є підтвердженням наявності виробничих баз. Щодо не підтвердження наявності ТОВ "Автомагістраль-Південь" за лотом №2 виробничої бази за адресою Житомирська обл., м. Коростень, вул. Т.Кралі, 130. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" за лотом №2 міститься Довідка про наявність виробничих баз від 3 березня 2021 року № 0303/4.1.2-Л2-ЖЕУ, в якій зазначена інформація про 17 виробничих баз, що перебувають в ТОВ "Автомагістраль-Південь" на праві користування, в тому числі інформація про виробничу базу за адресою Житомирська обл., м. Коростень, вул. Т. Кралі, 130 (пункт 2 Довідки), що підтверджується гарантійним листом ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» від 25.01.2021 № 1. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" надано гарантійний лист ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» від 25.01.2021 № 1, щодо можливості надання в оренду земельної ділянки для розміщення ТОВ "Автомагістраль-Південь" виробничої бази за вищевказаною адресою та надано Договір оренди майнового комплексу від 01.01.2021 № 1, відповідно до якого ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» орендує у ТОВ «А-МКАД» майновий комплекс за адресою Житомирська обл., м. Коростень, вул. Т. Кралі, 130. Згідно п.4.2. Договору оренди майнового комплексу від 01.01.2021 № 1 Орендар (ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон») має право здавати майно в суборенду без попереднього погодження з Орендодавцем (ТОВ «А-МКАД»). Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" по лоту №2 Договір оренди майнового комплексу від 01.01.2021 № 1 та гарантійний лист ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» від 25.01.2021 № 1, в якому ТОВ «Торгівельний Дім Шляхзалізобетон» гарантує укладення договору оренди земельної ділянки з ТОВ "Автомагістраль-Південь" для розміщення виробничої бази за адресою Житомирська обл., м. Коростень, вул. Т. Кралі, 130 у разі визнання учасника переможцем у даній процедурі закупівлі, є підтвердженням наявності у ТОВ "Автомагістраль-Південь" за лотом №2 виробничої бази, що зазначена у п.2 Довідки про наявність виробничих баз від 3 березня 2021 року № 0303/4.1.2-Л2-ЖЕУ, та відповідно дотримано вимоги Додатку № 3-2 тендерної документації. Щодо не підтвердження наявності ТОВ «Спец Комплект Постач» обов’язкових виробничих баз по лоту № 3 у потрібній кількості, що зазначені у пункті 6 Додатку № 11-3 тендерної документації. На виконання вимог Додатку № 3-3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спец Комплект Постач» по лоту № 3 міститься Довідка про наявність виробничих баз від 18.02.2021 № 7481, в якій зазначена інформація про наявність у ТОВ «Спец Комплект Постач» на праві користування 5 виробничих баз. Зазначаємо, що Замовником було чітко визначено, що відповідність учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується інформацією та документами, а саме - відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатках № 3-1, № 3-2, № 3-3 (відповідно до лоту); № 4; № 5 Документації. У вказаних Додатках відсутні будь-які вимоги до переліку та необхідної кількості виробничих баз, які повинен мати учасник. Звертаємо вашу увагу, що Додатки №11-1, №11-2, №11-3 є інформаційними (рекомендаційними) та не є імперативними. Учасники не зобов’язані були надавати інформацію та документи відповідно до зазначених додатків. Крім того, в тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на інформаційні Додатки №11-1, №11-2, №11-3 та відсутні будь-які вимоги щодо підтвердження інформації, що зазначена в даних Додатках. Враховуючи наведене, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Спец Комплект Постач» міститься інформація та документи на 5 виробничих баз, чим підтверджено наявність виробничих баз по лоту № 3 у потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі, що відповідає вимогам Додатку № 3-3 тендерної документації. Щодо розірвання договорів за лотам 1-3, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договора за лотами 1-3 були підписані Замовником та Виконавцем, скріплені печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаних договорів можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 7.2.1 Договорів за лотами 1-3 визначено, що Замовник має право достроково розiрвати цей договiр у разi невиконання або неналежного виконання зобов'язань Виконавцем, повiдомивши про це його у строк до 15 робочих днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Виконавцем, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договора №98 від 14.04.2021 р., № 99 від 14.04.2021 р., №100 від 14.04.2021 р. Крім того, відповідно до практики суду, зокрема, відповідно до рішення № 94261440 від 20.01.2021 такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Держаудитслужби зводиться до невідповідності пропозиції одного з учасників вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. При цьому, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг (користувачів автомобільної дороги) і публічними інтересами. На підставі викладеного у сукупності суд дійшов висновку, що вимога Держаудитслужби про зобов`язання замовника вжити заходів щодо розірвання укладеного договору з переможцем закупівлі не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки, суть "виявлених порушень" жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Ми наголошуємо, що у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про розірвання укладених за результатами публічної закупівлі договорів. Таким чином Служба автомобільних доріг у Житомирській області вважає висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не обґрунтованим та хибним, про що свідчать заперечення. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2021-09-22 13:21:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 240/3109/21/31168/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 жовтня 2021 |
Документи:
01 жовтня 2021 08:33
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2021 08:31
|
позовна заява експлуатація.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 239,7 км) |
Опис предмету закупівлі: |
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 250 345 058,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 251 725,29 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6251725.29 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Виконавець повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо своєчасного погашення авансу у терміни визначені Замовником. Термін погашення авансу до 90 календарних днів з дня отримання, кінцевий термін погашення авансу визначає Замовник, про що письмово повідомляє Виконавця. При несвоєчасному розрахунку по авансу нараховується пеня у розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочки | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
1 122 809 862,00
UAH з ПДВ
|
874 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 062 793 000,00
UAH з ПДВ
|
873 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 187 800 500,00
UAH з ПДВ
|
995 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
873 745 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 16:46
|
100_7_9 від 18.01.22 239,7 км.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:38
|
100_6_377 від 24.12.21 р. 239,7 км.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:15
|
100_5_359 від 23.12.21 239,7 км.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 08:59
|
100_4_301 від 07.12.21 239,7.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 15:27
|
100_3_253 від 08.11.21 239,7.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 15:42
|
100_2_210 від 01.09.21 239,7 км.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 10:48
|
Додаткова угода № 100_1_143 від 15.06.21.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:12
|
договір №100 від 14.04.21 лот 3 239,7 км.pdf | укладений |
15 квітня 2021 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 17 000 000,00 грн. (сімнадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 833 333,33 грн. (два мільйони вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 22 000 000,00 грн. (двадцять два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 666 666,67 грн. (три мільйони шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/1/143 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 21 700 000,00 грн. (двадцять один мільйон сімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 616 666,67 грн. (три мільйони шістсот шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 43 700 000,00 грн. (сорок три мільйони сімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 7 283 333,33 грн. (сім мільйонів двісті вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.) Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/2/210 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 666 666,67 грн. (один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 53 700 000,00 грн. (п’ятдесят три мільйони сімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 950 000,00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), з них: - 10 000 000,00 грн. (Загальний фонд); - 43 700 000,00 грн. (Спеціальний фонд: інші джерела власних надходжень). Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/3/253 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 6 019 941,43 грн. (шість мільйонів дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 43 коп.), у тому числі ПДВ 1 003 323,57 грн. (один мільйон три тисячі триста двадцять три гривні 57 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 47 680 058,57 грн. (сорок сім мільйонів шістсот вісімдесят тисяч п’ятдесят вісім гривень 57 коп.), у тому числі ПДВ 7 946 676,43 грн. (сім мільйонів дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот сімдесят шість гривень 43 коп.), з них: - 3 980 058,57 грн. (Загальний фонд); - 43 700 000,00 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/4/301 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 322 010,90 грн. (триста двадцять дві тисячі десять гривень 90 коп.), у тому числі ПДВ 53 668,48 грн. (п’ятдесят три тисячі шістсот шістдесят вісім гривень 48 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 48 002 069,47 грн. (сорок вісім мільйонів дві тисячі шістдесят дев’ять гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 8 000 344,91 грн. (вісім мільйонів триста сорок чотири гривні 91 коп.), з них: - 4 302 069,47 грн. (Загальний фонд); - 43 700 000,00 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/5/359 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 3 662 647,23 грн. (три мільйони шістсот шістдесят дві тисячі шістсот сорок сім гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ 610 441,20 грн. (шістсот десять тисяч чотириста сорок одна гривня 20 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 51 664 716,70 грн. (п’ятдесят один мільйон шістсот шістдесят чотири тисячі сімсот шістнадцять гривень 70 коп.), у тому числі ПДВ 8 610 786,12 грн. (вісім мільйонів шістсот десять тисяч сімсот вісімдесят шість гривень 12 коп.), з них: - 7 964 716,70 грн. (Загальний фонд); - 43 700 000,00 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/6/377 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 60 000 000,00 грн. (шістдесят мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок). Внести зміни до Очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3) викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 873 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100/7/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 21 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
65 537 547,03
UAH (в тому числі ПДВ 10 922 924,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан строком на 30 діб. Проте оскільки війна триває, то 14 березня Володимир Зеленський підписав Указ №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». 15 березня Верховна Рада України підтримала законопроєкт № 7168 «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Закон №2119–IX опублікований 18 березня в "Голосі України" №59(7809) та цього ж дня набрав чинності. Згідно з Указом Президента №133/2022, воєнний стан продовжено ще на 30 днів – до 25 квітня. 18 березня набрав чинності відповідний Закон №2119–IX. Вимогами пункту 9.2 Договору № 100 від 14.04.2021 року на закупівлю послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 239,7 км) встановлено, що у разi, коли строк дiї обставин непереборної сили продовжується бiльше нiж 30 днiв, кожна iз стopiн в установленому порядку має право розiрвати цей Договiр. Пунктом 9.3 вказаного Договору передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є вiдповiднi документи, якi видаються Торгово-промисловою Палатою України та уповноваженими нею регiональними торгово-промисловими палатами або iншим компетентним органом вiдповiдно до чинного законодавства України. Листом Торгово – промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28 лютого 2022 року було засвідчено форс – мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою ведення воєнного стану з 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року (з урахування подальших Указів Президента України до 25 квітня 2022 року). Відповідно до пункту 11.4 вказаного Договору Замовник, при прийняттi рiшення про призупинення надання послуг або про розiрвання Договору, повiдомляє про це письмово Виконавця не менше нiж за 15 днiв до вступу в дiю такого рiшення, i якщо на протязi цього строку обставини, що зумовили таке рiшення, суттєво не змiнились, Замовник, має право розiрвати Договiр односторонньо. Керуючись вимогами Договору № 100 від 14.04.2021 року, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, Договір № 100 від 14.04.2021 року на закупівлю послуг 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 239,7 км) розірваний з 21 квітня 2022 року. |