Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
51 300,00 UAH
UA-2021-01-22-003614-b 47dc0a46754f49f29cbf8024446e3631
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Володимирівна Швайко

+380663010052
+380665535925
pty34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державний професійно-технічний навчальний заклад "Нікопольський центр професійної освіти""
Код ЄДРПОУ: 02541705
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Херсонська, 298-А
Контактна особа: Людмила Володимирівна Швайко
+380663010052,+380665535925
pty34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 13:41
Очікувана вартість: 51 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 кілограми
Вершкове масло 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Херсонська, 298-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЛІО 46 818,00
UAH з ПДВ
37 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Пятовол Любов Іванівна" 48 600,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

01 лютого 2021 15:30
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:28
тех. вимоги масло.pdf
01 лютого 2021 15:28
Тех документація.zip
01 лютого 2021 15:28
ДОДАТОК 2 НЦПО.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЛІО

ФОП "Пятовол Любов Іванівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЛІО
#25515194
Переможець 37 530,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 09:21

Документи

04 лютого 2021 09:21
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:20
Протокол № 10.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЛІО
#25515194
37 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 09:21
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:20
Протокол № 10.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:23
Дод.угода № 4 до договору № 19.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:04
Довідка зі статистики ПП ЛІО №06-11-2692-21.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 14:03
Лист ПП ЛІО.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 14:03
Дод.угода № 3 до договору № 19.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 13:16
Лист ПП ЛІО.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 13:15
Довідка зі статистики ПП ЛІО.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 13:15
Дод.угода № 2 до договору № 19.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 11:41
Протокол № 15.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 11:40
Протокол № 20.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 11:40
Дод.угода № 1 до договору № 19 від 09.02.21 р..PDF зміни до договору
12 лютого 2021 11:40
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:09
Договір № 19 від 09.02.21.pdf укладений
09 лютого 2021 10:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 лютого 2021 10:43
7 561,60 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
12 березня 2021 11:00
3 753,00 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
20 квітня 2021 10:48
4 127,76 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
21 травня 2021 10:24
3 363,36 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
15 червня 2021 10:22
3 516,24 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
09 вересня 2021 10:30
4 540,32 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
12 жовтня 2021 10:47
3 699,52 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
10 листопада 2021 11:10
3 026,88 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений
15 грудня 2021 11:07
3 934,94 UAH UA408201720344200004000000924
ДПТНЗ "Нікопольський центр ПО"
UA093052990000026001060805719
ПП"ЛIО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1. розділу 4 "Порядок та строк поставки" Договору викласти в наступній редакції: "4.1. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: від 09 лютого 2021 р. до 31 грудня 2021 р. один раз на тиждень". Пункт 4.3. розділу 4 "Порядок та строк поставки" Договор викласти в наступній редакції: "4.3. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Херсонська, 298а"
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.2.4. розділу 2 «Сума договору та ціни» Договору № 19 від 09.02.2021 року та згідно з даними довідки Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 10.03.2021 року № 06-11/836-21 1. Сторони домовились скасувати дію специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1) з 09.04.2021 року. 2. Сторони домовились викласти п.1.1. розділу 1 «Предмет Договору» у наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується постачати продукти харчування, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 – Вершкове масло (масло вершкове або «Товар»), а Покупець зобов’язується прийняти та сплатити за них на умовах Договору. Покупець сплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1/1), що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.2.4. розділу 2 «Сума договору та ціни» Договору № 19 від 09.02.2021 року та згідно з даними довідки Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 10.08.2021 року № 06-11/2692-21 1. Сторони домовились скасувати дію специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1/1) з 01.09.2021 року. 2. Сторони домовились викласти п.1.1. розділу 1 «Предмет Договору» у наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується постачати продукти харчування, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 – Вершкове масло (масло вершкове або «Товар»), а Покупець зобов’язується прийняти та сплатити за них на умовах Договору. Покупець сплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1/2), що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору № 19 від 09.02.2021 р. на постачання продуктів харчування на 6,38 грн. (Шість грн. 38 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 2.2. розділу 2 «Сума Договору та ціни» Договору № 19 від 09.02.2021 р. на постачання продуктів харчування викласти у наступній редакції: «2.2. Загальна сума Договору складає: 37523 грн. 62 коп. (Тридцять сім тисяч п’ятсот двадцять три гривні 62 копійок), без ПДВ.» 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 19 від 09.02.2021 р., по всім іншим питанням Сторони керуються вищезазначеним договором. 4. Дана угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 523,62
UAH