Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-01-22-003218-b 0d50c932dc184624b4f4e3d8587bc4e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталия Гресько

+380685547905 dsgkr@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізький соціальний гуртожиток" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 35747333
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СТАРОЯРМАРКОВА, будинок 42
Контактна особа: Наталия Гресько
+380685547905
dsgkr@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 11:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 11:04
Початок аукціону: 04 лютого 2021 13:01
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Староярмаркова,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 15:58
Тендер охорона2021.doc
22 січня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 15:58
Тендер охорона2021.doc
22 січня 2021 11:10
Тендер охорона2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність технічних можливостей долучення будь-яких документів до пропозиції після етапу Аукціон в спрощеній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2021 12:37
Дата відповіді: 22 січня 2021 16:00
Пунктами 4.2. та 4.3 Тендерної документації визначено, " Учасник повинен завантажити в електронному (сканованому ) вигляді в складі своєї кваліфікаційної пропозиції кінцеву цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону . Довантажити відсутні документи, вказані в п. 4.1. протягом 1 робочого дня з дати проведення аукціону, або надати належним чином оформлені документи на адресу Замовника у паперовому вигляді. У разі не дотримання учасником п.4.2. його пропозиція буде дискваліфікована" . Таким чином відсутня технічна можливость долучення будь-яких документів після проведення аукціону при спрощеній процедурі закупівлі, окрім того, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог ч.9 ст.19 Закону України "Про публічні закупівлі", адже всі документи пропозиції мають бути завантажені до завершення строку поданання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання .Оновлена документація завантажена.
Уточнення
Дата подання: 27 січня 2021 11:34
Дата відповіді: 28 січня 2021 09:44
У документації встановлена вимога , що Виконавець повинен забезпечити виїзд кваліфікованих фахівців за адресою Замовника для оцінки необхідного фактичного об’єму послуг та попередні узгодження з Замовником умов надання послуг. Якщо зазначено Виконавець, то мається на увазі вже після підписання договору?
Відповідь: Виїзд кваліфікованих фахівців за адресою Замовника для оцінки необхідного фактичного об’єму послуг необхідно здійснити до початку торгів
Уточнення
Дата подання: 27 січня 2021 11:39
Дата відповіді: 28 січня 2021 09:45
У документації вказано, що строк надання послуг з 01.01.2021р по 31.12.2021року . В електронній формі з 28.01.2021р по 31.12.2021року. Термін подачі пропозицій до 03.02.2021 року. Якщо врахувати період розгляду пропозицій та період оскарження, то ймовірно що строк надання послуг напевно не раніше 10.01.2021 року. Просимо уточнити точну дату початку надання послуг і внести відповідні зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дата початку надання послуг з моменту підписання договору з переможцем торгів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області 4 800,00
UAH з ПДВ
4 197,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 5 400,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:59
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 15:59
Ліцензія.jpg
02 лютого 2021 15:59
Витяг ПДВ.jpg
02 лютого 2021 15:59
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 08:35
Електронний підпис
29 січня 2021 08:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 січня 2021 08:35
Техвимоги.pdf.p7s
29 січня 2021 08:35
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
29 січня 2021 08:35
Ліцензія МВС.pdf.p7s
29 січня 2021 08:35
Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 січня 2021 08:35
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
29 січня 2021 08:31
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 08:31
Техвимоги.pdf
29 січня 2021 08:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 січня 2021 08:31
Ліцензія МВС.pdf
29 січня 2021 08:31
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2021 08:31
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109126
Переможець 4 197,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:14

Документи

08 лютого 2021 13:14
Електронний підпис
08 лютого 2021 13:13
ПротО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109126
4 197,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 13:14
Електронний підпис
08 лютого 2021 13:13
ПротО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 08:48
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 11:17
Дод.уг.PDF зміни до договору
17 лютого 2021 11:14
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 08:43
ДогКр.PDF укладений
16 лютого 2021 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 524,63грн.з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Кр028517
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 672,37
UAH (в тому числі ПДВ 612,06 UAH)