Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
2 406 204,00 UAH
UA-2021-01-22-002641-b ● 403d816da7d94ccdbe3b9ce69e1c30d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:39 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 406 204,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 032,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72186 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Парк ім. Писаржевського, Парк Зелений Гай, Парк ім. В. Дубініна, сквер Івана Старова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2021
—
25 травня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 10:48 |
Додаток 5 Проект дог. Охорона.docx | |
22 січня 2021 10:48 |
ТД Послуги з охорони.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002641-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 25 січня 2021 10:49
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн. (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн. (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Скасована
Дата: 25 січня 2021 14:09
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002641-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 25 січня 2021 15:27
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн/година, (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ) та 46,40 грн/година (для фізичних осіб або фізичних осіб – підприємців , платників єдиного податку).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості Замовника з Виконавцем щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн/година, (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ) та 46,40 грн/година (для фізичних осіб або фізичних осіб – підприємців , платників єдиного податку).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості Замовника з Виконавцем щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 10:35
Шановний Учаснику! Стосовно Вашої вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 1 до додатку 3 до Тендерної документації, замовник визначив, що ціна включає всі витрати учасника.
За таких обстави, до таких витрат учасника відносяться і витрати по його обов’язку щодо сплати визначених діючим законодавством України податків та зборів, у зв’язку з тим, що замовник не формує собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом (фінансовим планом).
Крім того слід зазначити, що відповідно до ст. 190 ГКУ, вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах — також за рішенням суб’єкта господарювання, тому зростання витрат учасника або заробітної плати працівників учасника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації замовника, у зв’язку з чим підстав для задоволення даної вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації слід відмовити у повному обсязі.
За таких обстави, до таких витрат учасника відносяться і витрати по його обов’язку щодо сплати визначених діючим законодавством України податків та зборів, у зв’язку з тим, що замовник не формує собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом (фінансовим планом).
Крім того слід зазначити, що відповідно до ст. 190 ГКУ, вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах — також за рішенням суб’єкта господарювання, тому зростання витрат учасника або заробітної плати працівників учасника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації замовника, у зв’язку з чим підстав для задоволення даної вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації слід відмовити у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002641-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:37899191
Дата подання: 10 лютого 2021 19:16
Розяснення щодо дискваліфікації та законне обгрунтування причин не надання вимоги про невідповідність
Ознайомившись з протоколом №28 від 10.02.201 вважаємо безпідставним рішення Замовника, щодо дискваліфікації ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ». У зв’язку з цим вважаємо зазначити наступне.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже подання вимоги, що стосується дискваліфікації ТОВ «АГЕНЦІЯ ДЖЕБ» та надання Замовником відповіді, є обов’язком останнього.
Так, у протоколу, Вами зазначено, що в тендерній пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» міститься не заповнений проект договору, відповідно до вимог Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю.
Вважаємо безпідставною та протиправною причину дискваліфікації.
В обґрунтування вважаємо зазначити наступне.
Згідно із приписами Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю, вказано, що «Проект договору про закупівлю Учасник подає в окремому файлі проект договору у заповненому вигляді, він повинен містити підпис та печатку учасника (за наявності), згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Проект договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору.»
За змістом вказаного вбачається, що вказаний синтаксичний склад речення не містить, що проект договору відповідно до вимоги повинен надаватися в складі тендерної пропозиції.
Крім цього, Розділ IV має назву «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що свідчить про те, що вказані дії стосуються виключно етапу за результатами торгів та підписання договору.
Натомість Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», визначає вичерпний перелік документів, серед якого відсутній документ, як проект договору.
Разом з цим, ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» надано проект Договору який підписано на кожній сторінці та проставлено печатку. Крім цього, надано лист (11 Лист згода з проектом договору) від 01.02.2021 №ТД-002641/14, яким підтверджено, що ТОВ «АЕНЦІЯ «ДЖЕБ» погоджується з проектом договору та виконанням обов’язків по ньому.
Відповідно до частини 16 статті 29 профільного закону, встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відтак, у разі виявлення невідповідності в документах учасника Замовник повинен
надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник, цього не вчинив.
Отже вважаємо, що Замовник навмисно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», так як рішення є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів Вказана причина жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції тим більше, не свідчить про відсутність кваліфікаційної та технічно спроможності ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», що не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
На підставі вищевказаного, просимо надати обґрунтовану відповідь з яких підстав Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» дискваліфікував ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ».
Водночас, просимо скасувати прийняте рішення та закінчити розгляд пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже подання вимоги, що стосується дискваліфікації ТОВ «АГЕНЦІЯ ДЖЕБ» та надання Замовником відповіді, є обов’язком останнього.
Так, у протоколу, Вами зазначено, що в тендерній пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» міститься не заповнений проект договору, відповідно до вимог Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю.
Вважаємо безпідставною та протиправною причину дискваліфікації.
В обґрунтування вважаємо зазначити наступне.
Згідно із приписами Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю, вказано, що «Проект договору про закупівлю Учасник подає в окремому файлі проект договору у заповненому вигляді, він повинен містити підпис та печатку учасника (за наявності), згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Проект договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору.»
За змістом вказаного вбачається, що вказаний синтаксичний склад речення не містить, що проект договору відповідно до вимоги повинен надаватися в складі тендерної пропозиції.
Крім цього, Розділ IV має назву «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що свідчить про те, що вказані дії стосуються виключно етапу за результатами торгів та підписання договору.
Натомість Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», визначає вичерпний перелік документів, серед якого відсутній документ, як проект договору.
Разом з цим, ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» надано проект Договору який підписано на кожній сторінці та проставлено печатку. Крім цього, надано лист (11 Лист згода з проектом договору) від 01.02.2021 №ТД-002641/14, яким підтверджено, що ТОВ «АЕНЦІЯ «ДЖЕБ» погоджується з проектом договору та виконанням обов’язків по ньому.
Відповідно до частини 16 статті 29 профільного закону, встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відтак, у разі виявлення невідповідності в документах учасника Замовник повинен
надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник, цього не вчинив.
Отже вважаємо, що Замовник навмисно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», так як рішення є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів Вказана причина жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції тим більше, не свідчить про відсутність кваліфікаційної та технічно спроможності ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», що не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
На підставі вищевказаного, просимо надати обґрунтовану відповідь з яких підстав Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» дискваліфікував ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ».
Водночас, просимо скасувати прийняте рішення та закінчити розгляд пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 12:59
Відповідь на вимогу від 10.02.2021 р (додається)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-22-002641-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:37899191
Дата подання: 18 лютого 2021 12:04
Дата подання: 18 лютого 2021 12:04
Скасування про рішення визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА», та рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» код ДК 021:2015: 79710000-5 - Послуги з охорони, Послуги з охорони об’єктів
ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» вважає, що рішення про визнання переможцем ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси. Також дискримінаційним щодо не нерівного ставлення до інших учасників.
Разом з цим, вважаємо, що протокол №28 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ « АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, дискримінаційним щодо не нерівного ставлення до ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів.
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 13:48
рішення від 22.02.2021 № 3149 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 13:48
інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2021 № 2748.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 19:32
інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 18:20
рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:31
Номер скарги: UA-2021-01-22-002641-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 18 лютого 2021 17:10
Дата подання: 18 лютого 2021 17:10
Скарга стосовно рішень Замовника при визнанні переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОК-ОХОРОНА» (далі – Скаржник) - звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель у зв’язку з порушенням Замовником порядку проведення процедури закупівлі та вимог законодавства, щодо проведення процедури закупівлі і просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати Рішення засідання тендерного комітету про визнання переможцяем процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 14:34
рішення від 22.02.2021 №3180 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 14:33
інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2021 № 2754.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 09:37
інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 16:34
на заміну помилково оприлюдненій інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4760.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 18:05
рішення від 11.03.2021 № 4760.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання рішення №4760-р/пк-пз, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету від 17.03.2021 №52
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2021 12:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
2 300 472,00
UAH з ПДВ
|
2 174 875,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА" |
2 394 172,00
UAH з ПДВ
|
2 175 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРОК-ОХОРОНА |
2 383 776,00
UAH з ПДВ
|
2 187 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ПРЕТОРА ГРУП" |
2 406 204,00
UAH з ПДВ
|
2 406 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Рішення скасоване |
2 174 875,20
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 10:26
|
|
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА" #40592248 |
Рішення скасоване |
2 175 936,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 10:26
|
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Відхилено |
2 174 875,20
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 12:40
|
|
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА" #40592248 |
Переможець |
2 175 936,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 13:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 10:59
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:54
|
Дог. Фалькон. Безпека.PDF | укладений |
29 березня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.5.1,10.1 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |