Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 806 251,00 UAH
UA-2021-01-22-002414-a ● 6647ccddb3d34db7a6e1379baea3375f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САХНОВЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44072378 |
Місцезнаходження: | 64501, Україна , Харківська обл., смт. Сахновщина, вул.Тарасів шлях, будинок 69 |
Контактна особа: |
Людмила Балакшина 380953503852 balakshynalm@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 806 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 031,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - банківська гарантія, більш детально викладено у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
626424 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64501, Україна, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, 69 та заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата електричної енергії за розрахунковий період здійснюється Споживачем у строк протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Споживачем акту прийому-передачі електричної енергії (платіжного документу) Постачальника електричної енергії, який надається протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після закінчення поточного розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 17:44 |
ТД 2021.docx | |
22 січня 2021 17:44 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЕЦП
Дата подання: 27 січня 2021 21:34
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:45
керуючись якими нормативно-правовими актами замовник вимагає накладання ецп на кожен файл? - "1.3.3. дoкумeнти, щo вимaгaються цiєю дoкумeнтaцiєю тa дoдaткaми дo нeї Учaсник пoвинeн poзмiстити (зaвaнтaжити) в eлeктpoннiй систeмi зaкупiвeль дo кiнцeвoгo стpoку пoдaння пpoпoзицiй, з oбoв’язкoвим нaклaдaнням квaлiфiкoвaнoгo eлeктpoннoгo пiдпису (дaлi КEП) пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaжeння, нa кoжний зaвaнтaжeний дoкумeнт, oкpiм дoкумeнтiв щo пiдтвepджують нaдaння зaбeзпeчeння пpoпoзицiї. Зaмoвник пepeвipяє КEП учaсникa нa сaйтi цeнтpaльнoгo зaсвiдчувaльнoгo opгaну зa пoсилaнням https://czo.gov.ua/verify.
Пiд чaс пepeвipки КEП пoвиннi вiдoбpaжaтися пoсaдa, пpiзвищe тa iнiцiaли oсoби, упoвнoвaжeнoї нa пiдписaння тeндepнoї пpoпoзицiї (влaсникa ключa). У випaдку вiдсутнoстi дaнoї iнфopмaцiї aбo у випaдку нe нaклaдeння учaсникoм КEП вiдпoвiднo дo умoв тeндepнoї дoкумeнтaцiї aбo нeзaхищeним oсoбистим ключeм учaсник ввaжaється тaким, щo нe вiдпoвiдaє встaнoвлeним aбзaцoм пepшим чaстини тpeтьoї стaттi 22 Зaкoну вимoгaм дo учaсникa вiдпoвiднo дo зaкoнoдaвствa тa йoгo пpoпoзицiю будe вiдхилeнa нa пiдстaвi aбзaцу 3 пункту 1 чaстини 1 стaттi 31 Зaкoну". Вивчіть практику Органу оскарження! Ваша вимога СУПЕРЕЧИТЬ НОРМАМ ЗАКОНУ ТА МІСТИТЬ КОРУПЦІЙНІ СКЛАДОВІ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч.3. ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі"
- Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тому відсутні порушення у цієї частини, щодо складання тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Відповідно до ч.3. ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі"
- Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тому відсутні порушення у цієї частини, щодо складання тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 27 січня 2021 21:36
Дата відповіді: 01 лютого 2021 15:47
надайте ваші банківські реквізити для офррмлення тендерного забезпечення!
Відповідь: Доброго дня!
Отримувач:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради
64501, Україна, Харківська область,
Смт Сахновщина, вул. Тарасів шлях,69
UA82 820172 0344 2500 0600 0159 687
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 44072378
Дякуємо за запитання!
Отримувач:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради
64501, Україна, Харківська область,
Смт Сахновщина, вул. Тарасів шлях,69
UA82 820172 0344 2500 0600 0159 687
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 44072378
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002414-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НОТОКС", Код ЄДРПОУ:39775542
Дата подання: 27 січня 2021 21:33
Вимога
Вимагаємо визначити конкретне найменування предмету закупівлі відповідну до Наказу 1082 та внести відповідні зміни до закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 15:49
Конкретна назва предмету закупівлі: Електрична енергія
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002414-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НОТОКС", Код ЄДРПОУ:39775542
Дата подання: 27 січня 2021 21:45
ВИМОГА НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ. ЩО НЕ ПЕРЕДАЧЕНІ ДІЮЧИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ЯК ОБОВЯЗКОВІ!
Учасник у складі тендерної пропозиції вимагає надання: Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Для підтвердження учасники надають
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 «Quality management system. Requirements» та програми аудиту, що видані учаснику та чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи управління якістю, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 «Quality management system. Requirements» становить більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» та програми аудиту, що видані учаснику та чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи управління гігієною та безпекою праці учасника, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» становить більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- оригінал довідки про дотримання екологічного законодавства (з інформацією про застосування заходів із захисту довкілля з описом планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), що складена на основі екологічного аудиту та видана на ім’я учасника та документарно підтвердженої інформації, що засвідчує кваліфікацію особи, яка здійснювала екологічний аудит
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи екологічного управління учасника, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
ЯКИМИ НОРМАТИВНО_ПРАВОВИМИ АКТАМИ КЕРУВАВСЯ УЧАСНИК ПРИ ВСТАВНОВЛЕНІ ТАКОГО ПЕРЕЛІКУ ISO , які вимагаються від учасників торгів, тодя як діючим законодасвством встановлена добровільна сертифікація, та вказані документи не є обовязковими!
Досить цікаво, адже на ринку електроенергії в межах Харківської області такий перелік документів встановлюється Замовником та надається лише одним учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" (ідентифікатор закупівлі, наприклад, UA-2020-11-27-003317-c). Навіщо проводити штучні торги, коли заздалегідь є домовленість лише з єдиним учасником торгів. що може надати вказані документи??????? Вимагаємо виключити вказані вимоги з тендерної документації. Відповідна інформація передана нами до правоохоронних органів та Державної аудиторської служби України!
Розгорнути
Згорнути
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 «Quality management system. Requirements» та програми аудиту, що видані учаснику та чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи управління якістю, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 «Quality management system. Requirements» становить більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» та програми аудиту, що видані учаснику та чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи управління гігієною та безпекою праці учасника, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» становить більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- оригінал довідки про дотримання екологічного законодавства (з інформацією про застосування заходів із захисту довкілля з описом планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), що складена на основі екологічного аудиту та видана на ім’я учасника та документарно підтвердженої інформації, що засвідчує кваліфікацію особи, яка здійснювала екологічний аудит
- оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи екологічного управління учасника, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
ЯКИМИ НОРМАТИВНО_ПРАВОВИМИ АКТАМИ КЕРУВАВСЯ УЧАСНИК ПРИ ВСТАВНОВЛЕНІ ТАКОГО ПЕРЕЛІКУ ISO , які вимагаються від учасників торгів, тодя як діючим законодасвством встановлена добровільна сертифікація, та вказані документи не є обовязковими!
Досить цікаво, адже на ринку електроенергії в межах Харківської області такий перелік документів встановлюється Замовником та надається лише одним учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" (ідентифікатор закупівлі, наприклад, UA-2020-11-27-003317-c). Навіщо проводити штучні торги, коли заздалегідь є домовленість лише з єдиним учасником торгів. що може надати вказані документи??????? Вимагаємо виключити вказані вимоги з тендерної документації. Відповідна інформація передана нами до правоохоронних органів та Державної аудиторської служби України!
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 15:51
Доброго дня!
Повідомляємо наступне.
Згідно статі 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для нашої установи наявність сертифікації потенційного постачальника електричної енергії є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності постачання товару, технічної компетенції та якості обслуговування. Нажаль зараз непоодинокі випадки, коли деякі недобросовісні постачальники працюють за принципом якомога більше набрати споживачів, вказуючи в своїх тендерних пропозиціях занижені цін, розповсюджують серед споживачів неправдиву інформацію про інших постачальників.
Оскільки ринок електричної енергії тільки формується, то наявність такого критерію, як сертифікація потенційних постачальника згідно міжнародних стандартів ISO дає можливість захистити себе від незаконного підняття ціни в майбутньому, а також уникнути понаднормових втрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника «останньої надії».
Аналіз постачальників електричної енергії на веб-порталі Уповноваженого органу свідчить про те, що значна їх кількість пройшла сертифікацію за міжнародними стандартами ISO (інформація про це розміщена на їх офіційних сайтах).
Також необхідно зазначити, що пройти процедуру сертифікації може пройти будь-який постачальник, протягом встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” терміну подачі тендерних пропозицій. Крім цього, колегія АМКУ багаторазово підтверджувала в своїх рішеннях можливість включення до тендерної документації вимог стосовно наявності сертифікатів ISO.
Отже, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дякуємо за звернення.
Повідомляємо наступне.
Згідно статі 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для нашої установи наявність сертифікації потенційного постачальника електричної енергії є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності постачання товару, технічної компетенції та якості обслуговування. Нажаль зараз непоодинокі випадки, коли деякі недобросовісні постачальники працюють за принципом якомога більше набрати споживачів, вказуючи в своїх тендерних пропозиціях занижені цін, розповсюджують серед споживачів неправдиву інформацію про інших постачальників.
Оскільки ринок електричної енергії тільки формується, то наявність такого критерію, як сертифікація потенційних постачальника згідно міжнародних стандартів ISO дає можливість захистити себе від незаконного підняття ціни в майбутньому, а також уникнути понаднормових втрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника «останньої надії».
Аналіз постачальників електричної енергії на веб-порталі Уповноваженого органу свідчить про те, що значна їх кількість пройшла сертифікацію за міжнародними стандартами ISO (інформація про це розміщена на їх офіційних сайтах).
Також необхідно зазначити, що пройти процедуру сертифікації може пройти будь-який постачальник, протягом встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” терміну подачі тендерних пропозицій. Крім цього, колегія АМКУ багаторазово підтверджувала в своїх рішеннях можливість включення до тендерної документації вимог стосовно наявності сертифікатів ISO.
Отже, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 340 547,36
UAH з ПДВ
|
1 340 547,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
1 804 101,12
UAH з ПДВ
|
1 804 101,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
1 340 547,36
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 18:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #39796845 |
Переможець |
1 804 101,12
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 17:19
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 11:03
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 14:46
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 12:39
|
Додаткова угода №1 (13) (1).pdf | зміни до договору |
05 березня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 12:23
|
Договір 36 (1).pdf | укладений |
05 березня 2021 12:22
|
Договір 36.pdf | укладений |
04 березня 2021 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.1 від 03.03.2021р. Сума договору після внесення змін - 495360,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 172 000 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 36 від 03.03.2021 р. відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни згідно п. 2 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Кількість товару становить 171 204 кВт/год, ціна становить 495 358,57 грн. в т.ч. ПДВ 82 559,76 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми Договору залежно від реального фінансування на 9332,03 грн. в тому числі ПДВ 1555,33 грн. Після внесення змін ціна Договору становить 486026,54 грн., в тому числі ПДВ 81004,42 грн.; кількість товару становить 168102 кВт/год. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |