Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі крематорію за адресою: м. Харків, вулиця Надборна, 3, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 473 000,00 UAH
UA-2021-01-22-002276-b 71c829fcadee47ac84c4fac83f9d6140
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094
380577124106
ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094, 380577124106
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 08:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 15:39
Очікувана вартість: 1 473 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі крематорію за адресою: м. Харків, вулиця Надборна, 3, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі крематорію за адресою: м. Харків, вулиця Надборна, 3, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61109, Україна, Харківська область, Харків, вул. Надборна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за договором здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після повного закінчення робіт та підписання сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) і Акту приймання виконаних робіт (КБ-2в). В разі необхідності Замовник залишає за собою право здійснити попередню оплату, розмір та обсяг якої визначається шляхом укладання додаткової угоди між сторонами Договору укладеного за результатами закупівлі Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 10:42
Вимоги до предмету закупівлі.docx
22 січня 2021 10:41
Проект договору.docx
22 січня 2021 10:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 січня 2021 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 10:42
Вимоги до предмету закупівлі.docx
22 січня 2021 10:41
Проект договору.docx
22 січня 2021 10:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-002276-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006", Код ЄДРПОУ:34391269
Дата подання: 11 лютого 2021 12:04
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ТТ 2006» не погоджується з рішенням уповноваженої особи від 09.02.2021 року про відхилення його пропозиції.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ТТ 2006» надав довідку про уповноважену особу Вих. № 9 від 03 лютого 2021 року файл з назвою «15 - Довідка про посадову особу.pdf» відповідно до Додатку 3 пункту 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також зазначаємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагалося рішення Загальних зборів Товариства про надання повноважень директору на вчинення правочинів, які перевищують 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, та не вимагався розрахунок вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу.
Просимо вказати пункт в оголошенні, за яким ми не надали дані документи. Інакше змушені будемо звертатися до ДАСУ про неправомірні дії Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2021 13:55
Доброго дня! Замовником розглянуто Вашу вимогу від 11.02.2021 №UA-2021-01-22-002276-b.b1. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).
Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Відповідно до п. 14.3.1 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТ 2006», який надано у складі пропозиції передбачено, що директор має право без довіреності здійснювати дії від імені Товариства, за винятком дій, що належать до виключної компетенції та Наглядовій раді Товариства (у разі її утворення).
Відповідно до п. 14.3.3 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТ 2006», який надано у складі пропозиції передбачено, що директор має право укладати, змінювати чи розривати від імені Товариства правочини без погодження (схвалення) із Загальними зборами, за виключенням тих правочинів, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Відповідно до п. 14.3.4 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТ 2006», який надано у складі пропозиції передбачено, що правочини (договори та інші угоди), за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу укладаються, змінюються чи розриваються Директором за умови, якщо рішення про укладання, зміну чи розірвання такого правочину було прийняте Загальними зборами і доведене до відома Директора (схвалення). Право на укладання, зміну чи розірвання таких правочинів (договорів та інших угод) виникає у Директора з моменту надання йому письмового рішення (витягу з протоколу) Загальних зборів. В тексті правочинів (договорів та інших угод), прийняття рішення про укладання, зміну чи розірвання яких приймається загальними зборами, Директор обов’язково зазначає номер та дату прийняття відповідного рішення Загальних зборів, на підставі якого йому надано повноваження на укладання, зміну чи розірвання таких правочинів (договорів та інших угод).
Таким чином, з метою підтвердження інформації наданої учасником у складі пропозиції щодо особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала пропозицію необхідно було надати рішення Загальних зборів Товариства, у відповідності до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII, п. 14.3.4 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ТТ 2006» та п. 7 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, розгляд Вашої пропозиції та прийняте за результатами розгляду рішення проведено у чіткій відповідності, в строки, у спосіб та у порядку передбаченому чинним законодавством України.
Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення порушень учасник може подати виключно у період уточнення інформації під час проведення спрощеної закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Дякуємо за Ваше звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 1 400 427,19
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" 1 126 662,00
UAH з ПДВ
998 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" 1 270 115,60
UAH з ПДВ
1 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" 1 429 136,40
UAH з ПДВ
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 18:50
Електронний підпис
03 лютого 2021 18:49
Страхова Гарантія.rar
03 лютого 2021 18:49
Статут.pdf
03 лютого 2021 18:49
Проект договору.pdf
03 лютого 2021 18:49
лицензия 2.pdf
03 лютого 2021 18:49
Кошторисні розрахунки.pdf
03 лютого 2021 18:49
Довідки ч.1..pdf
03 лютого 2021 18:49
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2021 18:49
Баланс 2019 сальянц.pdf
03 лютого 2021 18:49
Акти,відгуки.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 22:53
Електронний підпис
03 лютого 2021 22:52
8 - Календарний графік.pdf
03 лютого 2021 22:52
9 - Копія Статуту.pdf
03 лютого 2021 22:51
1 - Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2021 22:51
13 - Довідка про санкції.pdf
03 лютого 2021 22:51
3 - Технічне завдання.pdf
03 лютого 2021 22:51
19 - Витяг з ЄДР.pdf
03 лютого 2021 22:51
17 - Оригінал ліцензії.pdf
03 лютого 2021 22:51
23 - Проект договору.pdf
03 лютого 2021 22:51
18 - Оригінал дозволу.pdf
03 лютого 2021 22:51
12 - Загальні відомості.pdf
03 лютого 2021 22:51
10 - Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 18:39
Електронний підпис
03 лютого 2021 18:39
Лист до ліцензії.pdf
03 лютого 2021 17:10
Електронний підпис
03 лютого 2021 17:10
Статут Колона 8.pdf
03 лютого 2021 17:10
свідоцтво (3).rar
03 лютого 2021 17:10
Рішення на правочин.pdf
03 лютого 2021 17:10
Рішення на директора.pdf
03 лютого 2021 17:10
Правила (3).rar
03 лютого 2021 17:10
Наказ на директора.pdf
03 лютого 2021 17:10
Ліцензія Колона-8.pdf
03 лютого 2021 17:10
ліцензія (4).rar
03 лютого 2021 17:10
Квітанція.pdf.p7s
03 лютого 2021 17:10
Квітанція.pdf
03 лютого 2021 17:10
Дозвіл та декларація.pdf
03 лютого 2021 17:10
Договір_85.rar
03 лютого 2021 17:10
Договір_85.pdf.p7s
03 лютого 2021 17:10
Договір_85.pdf
03 лютого 2021 17:10
Гарантія_85.rar
03 лютого 2021 17:10
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2021 17:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 лютого 2021 17:10
Баланс.pdf
03 лютого 2021 17:10
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 11:57
Електронний підпис
29 січня 2021 17:58
Цінова пропозиція.PDF
29 січня 2021 15:33
Електронний підпис
29 січня 2021 14:39
Накази ч. 1_.pdf
29 січня 2021 14:37
Накази ч. 2.PDF
29 січня 2021 14:36
Накази ч. 1_.pdf
29 січня 2021 12:14
Електронний підпис
29 січня 2021 11:59
Договірна ціна ч.1.PDF
29 січня 2021 11:54
Цінова пропозиція.PDF
29 січня 2021 11:54
статут новий.PDF
29 січня 2021 11:53
Накази.rar
29 січня 2021 11:52
документи.zip
29 січня 2021 11:52
Дозвіл 716 АРК.pdf
29 січня 2021 11:52
Дозвіл 372 АРК 24-01.PDF
29 січня 2021 11:52
Договірна ціна ч.1.PDF
29 січня 2021 11:51
Договірна ціна ч. 3.PDF
29 січня 2021 11:51
договірна ціна ч. 2.PDF
29 січня 2021 11:51
Договір_55.pdf.p7s
29 січня 2021 11:50
Договір_55.pdf
29 січня 2021 11:50
Гарантія_55.rar
29 січня 2021 11:50
Витяг ПДВ (2018р.).PDF
29 січня 2021 11:50
Витяг з ЄДР 24.11.2020.pdf
29 січня 2021 11:49
виписка нова хрсп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

ТОВ "ТТ 2006"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"

КП "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"
#36624755
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 11:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006"
#34391269
Відхилено 998 010,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 14:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"
#40523950
Відхилено 1 075 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 11:44
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
Переможець 1 125 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 11:56

Документи

08 лютого 2021 11:48
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2021 14:49
Електронний підпис

Документи

11 лютого 2021 11:49
Електронний підпис
11 лютого 2021 11:46
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#37763844
1 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 11:49
Електронний підпис
11 лютого 2021 11:46
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 10:22
Додаток договору 2.pdf укладений
15 лютого 2021 10:22
Додаток договору 1.pdf укладений
15 лютого 2021 10:22
Договір.pdf укладений
15 лютого 2021 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 1 125 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 187 500,00 UAH)