Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбук, код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2021-01-22-002195-c ● 9317d9c02d6d48a389bc212b1d865d56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42646834 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт. Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
Контактна особа: |
Баранюк Світлана Анатоліївна +380487972737 AVANGARD_OSVITA@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 15:10 |
Очікувана вартість: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67806, Україна, Одеська область, смт. Авангард, Добрянського, 26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться на підставі накладної протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 10:36 |
перелік змін.docx | |
28 січня 2021 10:36 |
тендерна документація_нова редакція.doc | |
28 січня 2021 10:36 |
додаток4_технічні вимоги_нова редакція.docx | |
22 січня 2021 15:34 |
оголошення.doc | |
22 січня 2021 15:34 |
додаток5_проєкт договору.doc | |
22 січня 2021 15:34 |
додаток3_ст17.doc | |
22 січня 2021 15:34 |
додаток2_кваліфікаційні критерії.doc | |
22 січня 2021 15:34 |
додаток1_пропозиція.doc |
28 січня 2021 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 10:36 |
перелік змін.docx
|
|||
28 січня 2021 10:36 |
тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
28 січня 2021 10:36 |
додаток4_технічні вимоги_нова редакція.docx
|
|||
22 січня 2021 15:34 |
оголошення.doc
|
|||
22 січня 2021 15:34 |
додаток5_проєкт договору.doc
|
|||
22 січня 2021 15:34 |
додаток3_ст17.doc
|
|||
22 січня 2021 15:34 |
додаток2_кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
22 січня 2021 15:34 |
додаток1_пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні параметри
Дата подання: 23 січня 2021 10:19
Дата відповіді: 26 січня 2021 14:59
Шановний замовнику! Чи задовільняє вас модель з наступними параметрами нижче?: Екран 15.6 ", 1920х1080, Процесор AMD Athlon 3020E, 1.2 ГГц - 3.6 ГГц Відеокарта інтегрована, AMD Radeon Обсяг ОЗУ 8 ГБ DDR 4 Ємність SSD накопичувача 256 ГБ
Відповідь: Шановний учасник, замовника задовільнить товар, який буде відповідати вимогам технічної специфікації, викладеної в додатку №4 до тендерної документації.
Потенційна можливість постачання вам контрафактного програмного забезпечення.
Дата подання: 25 січня 2021 06:15
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:17
Шановний замовник, виходячи з запитань які вам Надають учасники та із досвіду стеження за деякими недобросовісними учасниками вам у даній закупівлі почнуть пропонувати ноутбуки, що комплектуються виробником без ліцензійної операційної системи із встановленою операційною системою окремо. Насправді, дані учасники під виглядом ліцензійного продають не ліцензійне, а лише Наклейки з ключами.
Відповідно радимо вам внести зміни задля власної безпеки та уникнення підробок там де ви вимагаєте операційну систему виправте слова "Ліцензійна операційна система" на "Ліцензійна операційна система встановлена виробником ноутбука". Ця вимога гарантує вам що операційну систему встановили ще на заводі виробника і вона є оригінальною, а не у підвалах деяких учасників, які є піратами, що гарно маскуються. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за слушну пораду. Замовником вирішено внести зміни в тендерну документацію до процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом: ноутбук, код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-22-002195-c, виклавши її в новій редакції, як передбачено в Законі.
параметри
Дата подання: 25 січня 2021 13:13
Дата відповіді: 26 січня 2021 15:10
Звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440. 1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимогу до ноутбуків, які повинні бути з матрицею типу IPS. У Тендерній документації Замовником не зазначено дану вимогу до ноутбука, таким чином ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірші ніж того вимагає чинне законодавство, що призведе до порушення вимог щодо предметів закупівлі для закладів освіти. . Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовник ніяким чином не порушує наказ МОН України від 02.11.2017 року № 1440, оскільки товар закуповується для працівників відділу, а не для підпорядкованих закладів освіти.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-002195-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 24 січня 2021 11:32
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути
Згорнути
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 14:03
Шановний учасник, замовник уважно розглянув Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Відповідно до ст.22 Закону, окрім обов’язкових відомостей, встановлених Законом, тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час підготовки тендерної документації замовником вирішено включити до переліку документів, що вимагаються замовником (додаток №2 до тендерної документації), авторизаційний лист виробника товару або офіційного дистриб'ютора на території України. Зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками в складі тендерних пропозицій авторизаційного листа виробника товару або офіційного дистриб'ютора на території України ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а лише убезпечує замовника від можливої поставки нелегального та неякісного товару. Учасники, зацікавлені в постачанні якісного товару вправі отримати авторизаційний лист виробника товару або офіційного дистриб'ютора на території України, тим самим виконати вимогу замовника та безперешкодно прийняти участь процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, замовник змушений відмовити в задоволені Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
65 808,00
UAH з ПДВ
|
65 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
65 808,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:33
|
договір.pdf | укладений |
22 лютого 2021 14:32
|