Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2021-01-22-002065-c ● 1e9daa3ad6184aa6b66a84e3045d7d9a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Одеська ТЕЦ" |
Код ЄДРПОУ: | 05471158 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, Церковна, 29 |
Контактна особа: |
Грималюк Христина Русланівна +380487231294 grimalukkristina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65003, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Церковна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник здійснює передоплату у розмірі 90% від суми Договору, яка зазначена у п.5.1. Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі виставленого рахунку. | Аванс | 5 | Банківські | 90 |
Дата виставлення рахунку | Остаточний розрахунок у розмірі 10% від суми Договору, яка зазначена у п. 5.1. Договору Замовник здійснює протягом 120 (сто двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту прийому-передачі виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі виставленого рахунку. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:13 |
перелік змін.PDF | |
29 січня 2021 15:13 |
Додаток 5.pdf | |
29 січня 2021 15:13 |
Додаток 1.pdf | |
22 січня 2021 15:16 |
тендерна документація.pdf | |
22 січня 2021 15:16 |
Оголошення.PDF | |
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 4.pdf | |
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 3.pdf | |
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 2.pdf |
29 січня 2021 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 15:13 |
перелік змін.PDF
|
|||
29 січня 2021 15:13 |
Додаток 5.pdf
|
|||
29 січня 2021 15:13 |
Додаток 1.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:16 |
тендерна документація.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:16 |
Оголошення.PDF
|
|||
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 4.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 3.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:16 |
Додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Креслення
Дата подання: 25 січня 2021 12:50
Дата відповіді: 27 січня 2021 22:56
Добрий день!
В додатку №3 до тендерної документації вказані креслення.
Надайте будь-ласка креслення!
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
В додатку №3 до тендерної документації не вказані креслення.
Але у разі необхідності ознайомлення з кресленнями можете приїхати до Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ" у звязку із тим, що вони знаходяться у паперовому вигляді у приміщенні бібліотеки Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ".
Надати іх в електронному вигляді не вбачається можливим.
В додатку №3 до тендерної документації не вказані креслення.
Але у разі необхідності ознайомлення з кресленнями можете приїхати до Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ" у звязку із тим, що вони знаходяться у паперовому вигляді у приміщенні бібліотеки Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ".
Надати іх в електронному вигляді не вбачається можливим.
Про термін виконання робіт
Дата подання: 26 січня 2021 13:42
Дата відповіді: 27 січня 2021 22:57
Доброго дня. Просимо Вас надати роз'яснення щодо терміну виконання робіт . В Додатку №5 до ТД «Проект Договір на закупівлю» в П. 6.2 зазначено «Підрядник зобов'язується виконати Роботи за Договором до 31.10.2020р., з правом дострокового виконання.». В той же час в. п. 4.4 ТД - 31.10.2021 р. Просимо Вас в разі необхідності зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
До проекту договору будуть внесені відповідні зміни.
До проекту договору будуть внесені відповідні зміни.
Щодо надання річної фінансової звітності за 2020 р.
Дата подання: 26 січня 2021 13:44
Дата відповіді: 27 січня 2021 22:58
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» від 28 лютого 2000 р. № 419 визначено термін подання річної фінансової звітності не пізніше не пізніше 28 лютого наступного за звітним року (абзац перший п. 5 Порядку № 419).
Враховуючи те, що відповідно до оголошення до закупівлі дата подання тендерної пропозиції 08.02.2021 р., то просимо надати роз’яснення яким чином Учасник торгів має надати фінансову звітність за 2020 рік. Просимо врахувати терміни надання фінансової річної звітності відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 419 від 28.02.2000 р. та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
До проекту договору будуть внесені відповідні зміни.
До проекту договору будуть внесені відповідні зміни.
Про невід'ємні частини договору ( додаток 5 до ТД)
Дата подання: 26 січня 2021 13:46
Дата відповіді: 27 січня 2021 23:00
Доброго дня. У пункті 2.2. проекту Договору зазначається, що роботи виконуються у відповідності до технічного завдання, яке є невід'ємною частиною Договору. Також у пункті 5.2. визначено, що вартість робіт, що доручаються Підряднику, визначається Сторонами кошторисною документацією, яка є невід'ємною частиною Договору. Але в кінці тексту проекту Договору відсутній перелік невід’ємних його додатків. Просимо Вас для можливості чіткого розуміння всього обсягу зобов’язань Підрядника, які викладені окрім самого Договору ще й у інших документах, зазначити в кінці тексту Договору вичерпний перелік документів (додатків), які є невід’ємною його частиною, та які будуть засвідчуватись належним чином Сторонами при підписанні Договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до тексту проекту договора чітко прописано обсяг зобовязань Підрядника та є зрозумілим, що при укладанні Договору технічне завдання та кошторисна документація є його невід'ємними частинами.
Уточнення відомості обсягів робіт
Дата подання: 28 січня 2021 11:27
Дата відповіді: 29 січня 2021 12:57
Добрий день!
Просимо вказати марку сталі труб пакетів змійовиків.
Дякую
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Марка сталі труб пакетів змійовиків вказана в кресленнях. У разі необхідності ознайомлення з кресленнями можете приїхати до Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ" у звязку із тим, що вони знаходяться у паперовому вигляді у приміщенні бібліотеки Акціонерного товариства "Одеська ТЕЦ".
Надати іх в електронному вигляді не вбачається можливим.
Надати іх в електронному вигляді не вбачається можливим.
Уточнення відомості обсягів робіт
Дата подання: 28 січня 2021 11:30
Дата відповіді: 29 січня 2021 12:55
Добрий день!
Просимо вказати густину або марку мінвати.
Дякую
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Мінвата - густина 40 кг/м.куб
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РІО-Центр |
5 394 498,17
UAH з ПДВ
|
5 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО-ТЕМ" |
6 221 601,38
UAH з ПДВ
|
5 121 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКВАПЛАСТ" |
6 501 376,64
UAH з ПДВ
|
5 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЕРША ОДЕСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ |
5 543 195,28
UAH з ПДВ
|
5 473 195,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
6 469 999,98
UAH з ПДВ
|
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЕЛЬНО - МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД "ПАРХОМЕНКО" |
5 749 517,59
UAH з ПДВ
|
5 749 517,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКІ КОМУНІКАЦІЇ" |
5 824 661,33
UAH з ПДВ
|
5 824 661,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВ |
6 999 775,09
UAH з ПДВ
|
6 999 775,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІО-Центр #25185957 |
Очікує рішення |
5 120 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 13:29
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 15:27 |
Кінець періоду оскарження: | 01 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 березня 2021 14:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Замовником було пропущено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. |
Документи:
16 березня 2021 14:43
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 15:22
|
протокол |
16 березня 2021 14:43
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 15:26
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 15:22
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-01-22-002065-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АКВАПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:32974593
Дата подання: 24 лютого 2021 16:07
Дата подання: 24 лютого 2021 16:07
СКАРГА
щодо встановлення порушень процедури закупівлі
(оскарження рішення замовника про відміну процедури закупівлі)
Учасником, що заявляє скаргу - Товариством з обмеженою відповідальністю «АКВАПЛАСТ», як учасником Закупівлі, було подано його тендерну пропозицію, шляхом завантаження відповідних необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в електронному вигляді через електронну систему закупівель 08 лютого 2021 року о 12:00 год.
В свою чергу, замовником, 18 лютого 2021 року о 15:27 год. в системі електронних закупівель опубліковано інформацію про відміну закупівлі з причин неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Кінцевою датою періоду оскарження вказано 01 березня 2021 р. о 00:00 год.
Відповідно до «Протокольного рішення (протоколу) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ», встановлено наступні питання порядку денного:
1. Про відміну тендеру щодо закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера 1-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 — 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація.
2. Про оприлюднення рішення про відміну тендеру в електронній системі закупівель з використанням електронного майданчика Держзакупівлі.Онлайн. відповідно до п. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.).
Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено:
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-1Х від 19.09.2019 р.) Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником було пропущено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином, на підставі вищевикладеного. Замовник відміняє торги відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до п. 7 ст. 32 Закону у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.
Отже, необхідно оприлюднити відповідне рішення в електронній системі закупівель.
Вирішив:
1. Відмінити тендер щодо закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера 1-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація.
2. Оприлюднити рішення про відміну тендеру в електронній системі закупівель з використанням електронного майданчика Держзакупівлі.Онлайн. відповідно до п. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Станом на дату публікації оголошення про відміну тендеру, договір за результатами закупівлі з учасником з найбільш економічно вигідною пропозицією (ТОВ РІО-Центр) не укладався, рішення за результатами розгляду цінової пропозиції такого учасника також не приймалось.
У відповідності до положень абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «Аквапласт» вважає, що він, як один з наступних (третій в порядку черговості за зростанням цінової пропозиції учасників) учасників закупівлі UA-2021-01-22-002065-c має законне право розгляду його тендерної пропозиції замовником. До того ж, скаржник вважає, що пропозиції учасників які передують пропозиції ТОВ «Аквапласт» - ТОВ РІО-Центр та ТОВ "ДНІПРО-ТЕМ" не відповідають вимогам тендерної документації, а відтак, згідно вимог чинного Законодавства підлягатимуть відхиленню Замовником за результатами їх розгляду. У будь якому випадку, ТОВ «Аквапласт» у разі порушення його прав та законних інтересів під час можливого прийняття замовником незаконних рішень по закупівлі UA-2021-01-22-002065-c, буде відновлювати їх в порядку передбаченому чинним законодавством.
Суб’єкт оскарження ТОВ «Аквапласт», як учасник закупівлі, дізнався про порушення своїх прав внаслідок безпідставного прийняття замовником рішення про відміну тендеру (закупівлі), оформленого «Протокольним рішенням (протоколом) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ», в день опублікування останнього – 18 лютого 2021 р.
Не погоджуючись з рішенням замовника про відміну тендеру (закупівлі) з підстав передбачених п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АКВАПЛАСТ» звертається до Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою.
Щодо безпідставності відміни замовником тендеру (закупівлі) з підстав передбачених п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В протокольному рішенні (протоколі) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ», замовник у якості виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказує – «Замовником було пропущено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, на підставі вищевикладеного. Замовник відміняє торги відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону».
Замовник в своєму протокольному рішенні № 18/02-8 від 18.02.2021 р. не наводить жодного опису порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, не вказує причини пропущення строку розгляду пропозиції замовником, не вказує в чому саме полягає неможливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції та взагалі, чи належить така неможливість власне до порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, звертаємо увагу, що власне ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» окрім встановлення строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною як такого, що не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, передбачено й можливість продовження такого строку замовником: «Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».
Замовником не доведено що пропозиція першого учасника - ТОВ РІО-Центр взагалі ним розглядалась. Замовник не розглядав навіть теоретичну можливість продовжити строк розгляду тендерної пропозиції першого учасника - ТОВ РІО-Центр, та власне і не прийняв такого рішення, не вказує об’єктивних причин що слугували підставою такої бездіяльності замовника, а відтак, бездіяльність самого замовника та перевищення строку розгляду пропозиції учасника понад 5 робочих днів не належить до виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив, які саме виявлені ним порушення законодавства з питань публічних закупівель, що неможливо усунути, стали підставою для відміни торгів.
Бездіяльність Замовника, про яку останній зазначає в своєму протокольному рішенні № 18/02-8 від 18.02.2021 р., не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, а відтак, не є підставою для відміни процедури закупівлі як неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. До того ж, перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, не є порушенням яке неможливо усунути, так як можливість продовження строку прямо передбачена ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник приймаючи спірне протокольне рішення № 18/02-8 від 18.02.2021 р. не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені начебто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників шляхом недопущення до закупівлі небажаних учасників, а тому порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічного висновку дійшла Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні від 28.07.2020 р. № 14539-р/пк-пз прийнятому за результатами розгляду скарги ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ" (№ скарги UA-2020-05-13-005045-b.c2) поданої в закупівлі UA-2020-05-13-005045-b.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 16, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 1, 3, 4, 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
- прийняти скаргу до свого розгляду;
- встановити порушення процедури закупівлі Замовником (Акціонерним товариством «ОДЕСЬКА ТЕЦ», код ЄДРПОУ – 05471158), внаслідок прийняття замовником закупівлі протиправного рішення, що оформлене «Протокольним рішенням (протоколом) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» про відміну тендеру (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-01-22-002065-c) на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- зобов’язати Замовника (Акціонерне товариство «ОДЕСЬКА ТЕЦ», код ЄДРПОУ – 05471158) скасувати його протиправне рішення, що оформлене «Протокольним рішенням (протоколом) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» про відміну тендеру (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-01-22-002065-c) на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- зобов’язати Замовника (Акціонерне товариство «ОДЕСЬКА ТЕЦ», код ЄДРПОУ – 05471158) поновити відмінену, внаслідок прийняття замовником закупівлі протиправного рішення, що оформлене «Протокольним рішенням (протоколом) № 18/02-8 від 18.02.2021 р. уповноваженої особи Акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» про відміну тендеру (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-01-22-002065-c) на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 11:44
рішення від 26.02.2021 №3635 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 11:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4310.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 18:23
Рішення від 05.03.2021 № 4310.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення уповноваженої особи Замовника, затверджене протокольним рішенням (протоколом) від 18.02.2021р. № 18/02-8 про відміну тендеру щодо закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10» інв. номер 16119.0 за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Капітальний ремонт і реставрація
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2021 14:46
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 16:28 |
Кінець періоду оскарження: | 27 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 27 березня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4310 -р/пк-пз від 05.03.2021р. було зобов'язано Акціонерне товариство "Одеська ТЕЦ" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Заміна водяного економайзера І-ої ступені тилової частини парового котла ТП-47 ст. № 10" інв. Номер 16119.0", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-22- 002065-c. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Отже, на підставі вищевикладеного рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4310 -р/пк-пз від 05.03.2021р. було виконано та Замовником скасовано рішення про відміну тендеру від 18.02.2021р. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронний аукціон відбувся 09.02.2021р., строк розгляду пропозиції Учасника, якого за результатами електронного аукціону визнано найбільш економічно вигідним закінчився 10.03.2021р. Відповідно до абз. 5 ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Отже, згідно законодавства з публічних закупівель строк розгляду тендерних пропозицій не призупиняє наявність поданої скарги. Строк розгляду пропозиції Учасника сплинув та Законом не передбачено продовження цього строку на термін більше ніж 20 робочих днів з дати визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною. Таким чином, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019р.) Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
16 березня 2021 16:28
|
Електронний підпис |
16 березня 2021 16:24
|
протокол |