Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of the highway of state importance T-16-44 Checkpoint "Lisne" - Checkpoint "Maloyaroslavets First" in a new direction bypassing the territory of the Republic of Moldova on the section Lisne-Elizavetivka
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 346 415 442,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 461 154,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1700000 UAH |
Publication date: | 22 січня 2021 15:40 |
Enquiries until: | 18 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 346 415 442 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 461 154 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на протязі 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 09:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 09:02 |
Т-16- 44 19 04 Перелік.docx | |
20 квітня 2021 08:49 |
ТД НР Б Т-16-44 19 04 21.docx | |
20 квітня 2021 08:49 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 19 04 21.docx | |
12 квітня 2021 16:02 |
ТД НР Б Т-16-44 12 04 21.docx | |
12 квітня 2021 16:02 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 12 04 21.docx | |
12 квітня 2021 16:02 |
Перелік змін Б Т-16-44 12 04 21.docx | |
08 квітня 2021 21:35 |
ТД НР Б Т-16-44 08 04 21.docx | |
08 квітня 2021 21:35 |
Перелік змін Б Т-16-44 08 04 21.docx | |
05 квітня 2021 18:11 |
ТД НР Б Т-16-44 05 04 21.docx | |
05 квітня 2021 18:11 |
Перелік змін Б Т-16-44 05 04 21.docx | |
09 лютого 2021 15:16 |
ТД НР Б Т-16-44 22 01 21.docx | |
09 лютого 2021 15:16 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 09 02 21.docx | |
09 лютого 2021 15:16 |
Перелік змін Б Т-16-44 09 02 21.docx | |
22 січня 2021 15:37 |
проект договору Б 22 01 21 Тв ДЦ.docx | |
22 січня 2021 15:37 |
ТД Т-16-44 22 01 21.docx |
20 квітня 2021 09:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 09:02 |
Т-16- 44 19 04 Перелік.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 08:49 |
ТД НР Б Т-16-44 19 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 квітня 2021 08:49 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 19 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
12 квітня 2021 16:02 |
ТД НР Б Т-16-44 12 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
12 квітня 2021 16:02 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 12 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
12 квітня 2021 16:02 |
Перелік змін Б Т-16-44 12 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
08 квітня 2021 21:35 |
ТД НР Б Т-16-44 08 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
08 квітня 2021 21:35 |
Перелік змін Б Т-16-44 08 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
05 квітня 2021 18:11 |
ТД НР Б Т-16-44 05 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
05 квітня 2021 18:11 |
Перелік змін Б Т-16-44 05 04 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 15:16 |
ТД НР Б Т-16-44 22 01 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 15:16 |
проект договору НР Б Тв ДЦ 09 02 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 15:16 |
Перелік змін Б Т-16-44 09 02 21.docx
|
|||||||||||||||||||||
22 січня 2021 15:37 |
проект договору Б 22 01 21 Тв ДЦ.docx
|
|||||||||||||||||||||
22 січня 2021 15:37 |
ТД Т-16-44 22 01 21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до роз’яснення Мінекономіки, замовники, при визначенні аналогічного договору керуються кожним конкретним предметом закупівлі. В даному випадку це є будівництво автомобільної дороги державного значення! Отже, аналогічним договором, буде договір, що відповідає характеристикам предмету визначеного предмету закупівлі.
Замовником і так розширено спектр договорів, які вважаються аналогічними. Це є не тільки будівництво, а і реконструкція і капітальний ремонт. Більш того, договори можуть подаватися за останні 5 років, що є дуже широким діапазоном.
При виконанні будівництва автомобільної дороги державного значення, Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, інтенсивність руху по яких, на відміну від доріг місцевого значення та навантаження на дорожнє покриття, значно вищі.
Встановлена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки поняття «дискримінація» передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширються не лише на Вас або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, описана вимога не може бути дискримінаційною, адже висунута замовником відповідно до чинного законодавства України. Відтак, і Ваше прохання не може бути задоволене.
До аналогу документа має бути надано інформацію, у довільній формі, на заміну якого документу він наданий Учасником нерезидентом.
У разі відсутності у такого Учасника аналога документу, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо його відсутності у нього, згідно законодавства країни у якій зареєстрований такий Учасник.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2021 18:33
Дата подання: 17 лютого 2021 17:48
Дата подання: 02 червня 2021 18:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-24-000001 ● 4c64e65d4fa04f5385f9d139ba668ebe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-22-001988-a 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 11:25:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне - Єлизаветівка» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-001988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію про те, чи були укладені інші додаткові угоди до договору підряду від 20.07.2021 № 3Б, окрім тих, що опубліковані в електронній системі закупівель, та в разі наявності таких, - завантажити в складі відповіді на запит.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю та пункту 23.6.2 додаткової угоди № 8 від 27.04.2022 до договору підряду від 20.07.2021 № 3Б.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору підряду від 20.07.2021 № 3Б та виконання зобов’язань за ним, відповідно до яких, кінцеві строки виконання робіт за цим договором були пролонговані з 31.12.2022 до 31.12.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-13 13:44:22
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне-Єлизаветівка (код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» обґрунтовується позитивним експертним звітом від 15.10.2020 р. №28-0091-20 (28-0121-18) виданим ДП «Укрдержбудекспертиза». Файл додається.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються проектною документацією, яка затверджена наказом голови державного агентства автомобільних доріг України від 13.11.2020 р. № 456.
Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 17 лютого 2021 р. № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» наявне у розмірі 100 000,00 грн. Файл додається.
2. Так, були укладені інші додаткові угоди, окрім тих, що опубліковані в електронній системі закупівель. Файли додаються.
3. Переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» було надано забезпечення виконання договору (платіжне доручення) відповідно до пункту 5 розділу VI тендерної документації. Файл додається.
Так як згідно умов тендерної документації вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Служби автомобільних доріг в Одеській області, таке забезпечення виконання договору не потребує продовження строку дії у разі продовження строку дії договору.
4. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 "Деякі питання дорожнього господарства" фінансування на даний об’єкт на 2022 рік було наявне у розмірі 40 000,00 грн. Файл додається.
Враховуючи недостатнє фінансування об’єкта на 2022 рік відповідно до даної Постанови, строки надання послуг та дії договору перенесено на наступний рік.
- 1.1. Т-16-44 буд.Лісне звіт.PDF
- 1.1.1. Т-16-44 Буд.Лісне наказ.PDF
- 1.2. Постанова №122 від 17 02 21.docx
- 2.1. 3Б ДУ 1-5 Т-16-44 Паритет.pdf
- 2.2. 3Б ДУ 7 Т-16-44 Паритет.pdf
- 2.3. 3Б ДУ 9 Т-16-44 Паритет.pdf
- 2.4. 3Б ДУ 10-11 Т-16-44 Паритет.PDF
- 3.1. Платіжне доручення 3Б Паритет.PDF
- 4.1. Перелік Постанова КМУ 65 від 19 01 22.doc
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби та має намір його оскаржувати з огляду на наступне: Учасник процедури закупівлі готує свою тендерну пропозицію, відповідно до умов тендерної документації Замовника. На виконання вимог розділу 2 частини ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення № 639) та бути оформленою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Наказ №2628). Відповідно до підпункту 8 пункту 26 розділу ІІІ Положення № 639, гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Відповідно до Наказу №2628 (п.9 частини 4), в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; На виконання вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» завантажив в складі тендерної пропозиції банківську гарантію від 19.04.2021 № 22845/9 (файл «ГАРАНТІЯ 22845-9.pdf»), видану акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус». У вказаній банківській гарантії, в розділі «Інформація щодо тендерної документації» зазначено наступне «затверджена рішенням тендерного комітету від «12» квітня 2021 року Тендерна документація (в новій редакції) на закупівлю: «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-16-44 Контрольно-пропускний пункт «Лісне» - Контрольно-пропускний пункт «Малоярославець Перший» за новим напрямком в обхід території Республіки Молдова на ділянці Лісне - Єлизаветівка (код 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» за процедурою закупівлі – відкриті торги. Тобто, надана учасником банківська гарантія, повної мірою відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. І станом на дату отримання Банківської гарантії учасник не міг передбачити, що в тендерну документацію будуть внесені зміни. 20.04.2022р. в системі Прозорро Замовником було оприлюднено зміни до тендерної документації. Зміни, що були внесені не стосувалися розділу про забезпечення тендерної пропозиції Учасників. Також в умовах тендерної документації не встановлено вимог, що у випадку внесення змін до тендерної документації учасник зобов’язаний вносити зміни до отриманої банківської гарантії. Ні в Положенні № 639 ні в Наказі №2628 не вказано про посилання саме на останню версію тендерної документації. В Положенні №639 встановлено лише, що гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. А в Наказі №2628 встановлено, що гарантія має містити дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Але не зазначено, що це має бути саме остання версія тендерної документації. Станом на дату отримання банківської гарантії всі реквізити вказано вірно. Згідно з положеннями пункту 3.1 частини третьої розділу 5 тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Проте, Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» надав забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію), що відповідає вимогам частини другої розділу 3 тендерної документації, так як згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, у вимогах не зазначено про те, що повинна бути дата рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, а також те, що у банківській гарантії учасник зазначає усі дані закупівлі (назва предмету закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, посилання на процедуру закупівлі на сайті уповноваженого органу), Замовник вважає, що банківська гарантія учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відповідає вимогам тендерної документації, а тендерна пропозиція учасника – не підлягає відхиленню.
2022-12-26 15:15:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву, щодо оскарження висновку в суді. Відповідно, відкрито провадження. Номер провадження П/420/20367/22 |
Дата публікації: | 04 січня 2023 |
Документи:
04 січня 2023 15:12
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП ПІВДЕНЬДОРТЕХ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 18:22
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
345 300 000,00
UAH з ПДВ
|
324 538 845,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
328 700 000,00
UAH з ПДВ
|
325 238 845,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
346 100 000,00
UAH з ПДВ
|
346 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
324 538 845,50
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:31
|
3Б ДУ15 від 17.12.24.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 11:02
|
ЗБ ДУ14 Т-16-44 Паритет 18 04 23.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2023 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 20:43
|
3Б ДУ8 27 04 22.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 20:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 14:27
|
3Б ДУ6 09 02 22.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 15:23
|
3Б Т-16-44 Паритет 20 07 21.pdf | укладений |
22 липня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 3Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.21.4. розділу XXI . «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та п.23.6. розділу XXIІI. «Інші умови» в наступній редакції: - «21.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому грубому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконаних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 23.6.5. Договору. Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж.» - «23.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 3 245 388,46 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 23.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 21.12. та п. 23.6.3. даного Договору. 23.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 23.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 23.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 23.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 23.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 23.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати за виконані роботи», пунктом 4.12. наступного змісту: «4.12. Якщо Підряднику було повернено забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 23.6.4. Договору, оплата виконаних робіт та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 23.6.5 Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 3Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2024 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 3Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до абз. б). пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2025 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 3Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |