Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: code 55520000-1 Catering services (Services for catering for students of general secondary education institutions of Usatove village council)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04377888 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська область обл., с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, ПРОВУЛ.УРЯДОВИЙ, будинок 63 |
Контактна особа: |
Сердюк Володимир Володимирович +380 (68) 098-73-83 TENDER.USR@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | USATOVE VILLAGE COUNCIL OF ODESSA DISTRICT OF ODESSA REGION |
National ID: | 04377888 |
Contact point: |
Serdiuk Volodymyr Volodymyrovych +380 (68) 098-73-83 TENDER.USR@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 6 280 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 січня 2021 15:32 |
Enquiries until: | 12 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 6 280 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 31 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 17:08 |
Тендерна документація та додатки до неї (нова редакція).pdf | |
11 лютого 2021 17:08 |
Перелік змін.pdf | |
11 лютого 2021 17:08 |
Протокол № 11.02.21.pdf | |
22 січня 2021 15:35 |
ADVERTISEMENT.pdf | |
22 січня 2021 15:29 |
Тендерна документація та додатки до неї.pdf | |
22 січня 2021 15:29 |
Оголошення.pdf | |
22 січня 2021 15:29 |
ADVERTISEMENT.pdf |
11 лютого 2021 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 17:08 |
Тендерна документація та додатки до неї (нова редакція).pdf
|
|||
11 лютого 2021 17:08 |
Перелік змін.pdf
|
|||
11 лютого 2021 17:08 |
Протокол № 11.02.21.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:35 |
ADVERTISEMENT.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:29 |
Тендерна документація та додатки до неї.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:29 |
Оголошення.pdf
|
|||
22 січня 2021 15:29 |
ADVERTISEMENT.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-24-000028 ● 20b74ee73aed4f298f062401501454f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 Одеса № 172
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 172
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-01-22-001953-a 22.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-29 15:09:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської ради), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-001953-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» та допущення його до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ОЛЬГА» не надано у складі тендерної пропозиції сканований оригінал або завірену копію Акту перевірки складських приміщень, зазначених учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування, виданий не раніше ІІ півріччя 2020 року (вимога Замовника відповідно до пункту 11 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
В свою чергу, учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано Акт перевірки складських приміщень від 15.12.2020 № 5343, виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області, щодо діяльності посередників у торгівлі товарами широкого асортименту та неспеціалізованої оптової торгівлі; складського господарства, а не щодо надання послуг з організації харчування.
2) як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» та допущення його до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником копії сертифікатів щодо системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (від 21.11.2018 № UA.MQ.087-18), та щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) (від 21.11.2018 № UA.FS.0177-18), а не оригінали як вимагає Замовник відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації?
3) як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» та допущення його до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником копії сертифікатів щодо системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (від 21.11.2018 № UA.MQ.087-18), та щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) (від 21.11.2018 № UA.FS.0177-18), які дійсні до 20.11.2021, тобто зазначені сертифікат не є діючим до кінцевого терміну надання послуг, як вимагає Замовник відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації?
Відповідно до вимог тендерної документації та Додатку № 5 (проект договору) до тендерної документації термін надання послуг встановлено до 31.12.2021.
При цьому тендерною документацією Замовника не передбачено надання учасниками будь-яких гарантійних листів та/або інших документів щодо продовження чинності зазначених сертифікатів.
4) як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» та допущення його до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано завірену учасником копію сертифікату від 21.11.2018 № UA.FS.0177-18 щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) стосовно організації харчування в школах Приморського району м. Одеси з відповідними адресами згідно з додатком до сертифікату, а не на потужності оператора ринку, як вимагає Замовник відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації?
При цьому учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано експлуатаційний дозвіл від 06.12.2019 № 15-27-411, згідно з яким в учасника перебуває в управлінні Потужність загального призначення – Холодильний склад (незалежний, автономний) за адресою м. Одеса, вул. Моторна, буд. 8-С, яка відсутня у сертифікаті від 21.11.2018 № UA.FS.0177-18 та додатку до нього.
5) як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» та допущення його до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції не надано витяги з журналу простежуваності за останні 2 місяці, як вимагає Замовник відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації?
При цьому учасником ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано витяги з журналу бракеражу вхідної продукції замість витягів з журналу простежуваності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-01 18:29:55
Пояснення на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 29.03.2021 року
Пояснення на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 29.03.2021 року у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської ради), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-22-001953-a).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аругментовані заперечення на висновок Держаудитслужби України від 02.04.2021 року (UA-2021-01-22-001953-a)
2021-04-09 19:42:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 16.04.2021 року до Одеського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про оскардження висновку Південного офісу ДАС України від 02.04.2021 року (UA-2021-01-22-001953-a) |
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Документи:
19 квітня 2021 22:52
|
Електронний підпис |
19 квітня 2021 22:51
|
Інформація про оскарження висновку до суду.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04377888 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна, Одеська область обл., с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, ПРОВУЛ.УРЯДОВИЙ, будинок 63 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОЛЬГА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
6 266 807,30
UAH
|
6 266 807,30
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЬГА" |
6 278 995,58
UAH
|
6 278 995,58
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
6 266 807,30
UAH
|
10 березня 2021 23:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2022 15:26
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
23 березня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:11
|
ДУ № 2 від 14.02.2022.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 09:59
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 22:50
|
ДУ № 1 до договору №30035521.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 22:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 18:31
|
Договір № 30035521 від 30.03.2021 року.pdf | укладений |
02 квітня 2021 18:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За домовленістю Сторін |
Номер договору про закупівлю: | № 30035521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За домовленістю Сторін |
Номер договору про закупівлю: | № 30035521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За домовленістю Сторін |
Номер договору про закупівлю: | № 30035521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |