Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення сміття
Очікувана вартість
99 296,00 UAH
UA-2021-01-22-001533-a a0052694875442769c5933f5a4ebc4ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєва Галина Володимирівна

380951765026 shgt46@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 35870144
Вебсайт: http://sgt.com.ua
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, м.Херсон, вул. 9 Січня,46
Контактна особа: Ніколаєва Галина Володимирівна
380951765026
shgt46@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 99 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 496,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 м.куб.
послуги з вивезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі підписаного акту виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з моменту отримання акту Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис" 99 294,00
UAH з ПДВ
99 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 11:22
Електронний підпис
28 січня 2021 11:16
Проєкт договору.pdf
28 січня 2021 11:16
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
28 січня 2021 11:16
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2021 11:16
Технічні вимоги.pdf
28 січня 2021 11:15
Відомості з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"
#40242673
Переможець 99 294,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонавтокомунсервис"
#40242673
99 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:36
SCAN0323.PDF зміни до договору
04 січня 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:42
SCAN0316.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 11:59
ДУ2.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 11:31
SCAN0135 (1).PDF зміни до договору
11 лютого 2021 11:31
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 11:11
SCAN0134.PDF укладений
11 лютого 2021 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5.ч.1.ст.41 Закону УКраїни про закупівлю сторони домовились зменшити обсяги закупівлі з урахуванням затверджених на 2021 рік кошторисних призначень про що внести відповідні зміни в Договір
Номер договору про закупівлю: 4000145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника та відповідно до кошторисних призначень Сторони домовились внести відпровідні зміни в Договір
Номер договору про закупівлю: 4000145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівілі
Номер договору про закупівлю: 4000145
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 4000145
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 45 661,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 610,17 UAH)