Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 (CPV) 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-01-22-001429-b cc1d5d82b7da4c46b9ab8a5c78083be7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Якість товару повинна відповідати вимогам стандартів якості країни - виробника; і підтверджуватися сертифікатом якості або сертифікатом відповідності, або іншим подібним документом, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим
загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, який повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України (у випадку якщо такий документ передбачений законодавством до даного виду товару). Продавець повинен мати усі відповідні
документи на вид діяльності, який здійснюється ним при виконанні зобов’язань, передбачених договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код за ДК 021:2015 (CPV) 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати одержання товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

22 січня 2021 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИЛЕНКО ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#2289219241
Переможець 2 500,00
UAH
22 січня 2021 09:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:08
дог № 2210_3 від 22 січня 2021.pdf укладений
22 січня 2021 10:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
код за ДК 021:2015 (CPV) 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл) 1 штуки 2 500,00
UAH