Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, конверти, ручки кулькові
Очікувана вартість
78 940,00 UAH
UA-2021-01-22-001383-a 2af9a0c61e24485cb60d60d98c0c7172
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриленко Світлана Олександрівна

+380442489971 kmcz_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491091
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Жилянська, будинок 47 Б
Контактна особа: Гавриленко Світлана Олександрівна
+380442489971
kmcz_uo@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 78 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6000 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1125 шт
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за товари здійснюється в безготівковому порядку на підставі отримання покупцем товару і підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:52
Додаток 3 Проєкт договору.docx
22 січня 2021 13:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-22-001383-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 січня 2021 10:08
Дискримінаційні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-22-001383-a на закупівлю Папір офісний, конверти, ручки кулькові, код ДК 021:2015 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Київський міський центр зайнятості, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 (297х210 мм) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 110мкм; Білизна (СІЕ) не менше 173%; Непрозорість не менше 95%; Жорсткість не менше mN-MD115, CD50; Вологість не менше 4,6%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 108 мкм; Білизна (СІЕ) не менше 171%; Непрозорість не менше 94%; Жорсткість не менше mN-MD100, CD35; Вологість не менше 4,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 17:03
Шановний учаснику! Київський міський центр зайнятості, як замовник, самостійно визначає технічні характеристики предмету закупівлі, який необхідний для забезпечення його наявних потреб. Вимога щодо зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведе до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є не актуальним для замовника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога визнана такою, що задоволенню не підлягає.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 78 282,90
UAH з ПДВ
78 282,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 17:40
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:39
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2021 17:39
Проект договору.pdf
01 лютого 2021 17:39
Установчий договір.pdf
01 лютого 2021 17:39
Статут - 24.07.2020.pdf
01 лютого 2021 17:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 лютого 2021 17:39
Паспорт, код - директор.pdf
01 лютого 2021 17:39
Документи щодо якості.pdf
01 лютого 2021 17:39
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2021 17:39
Довідка 4-ОПП.pdf
01 лютого 2021 17:39
Витяг з ЄДРПОУ - 17.12.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 78 282,90
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:50

Документи

03 лютого 2021 11:50
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:49
Протокол №13 від 03.02.2021

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
78 282,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 11:50
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:49
Протокол №13 від 03.02.2021

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:39
Звіт про виконання договору укладений
11 березня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 12:14
Договір № 50 укладений
12 лютого 2021 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 78 282,90
UAH (в тому числі ПДВ 13 047,15 UAH)