Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний, конверти, ручки кулькові
Очікувана вартість
78 940,00 UAH
UA-2021-01-22-001383-a ● 2af9a0c61e24485cb60d60d98c0c7172
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491091 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Жилянська, будинок 47 Б |
Контактна особа: |
Гавриленко Світлана Олександрівна +380442489971 kmcz_uo@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 78 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 394,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6000 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1125 шт
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 47-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за товари здійснюється в безготівковому порядку на підставі отримання покупцем товару і підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 13:52 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
22 січня 2021 13:52 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-001383-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 січня 2021 10:08
Дискримінаційні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-22-001383-a на закупівлю Папір офісний, конверти, ручки кулькові, код ДК 021:2015 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Київський міський центр зайнятості, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 (297х210 мм) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 110мкм; Білизна (СІЕ) не менше 173%; Непрозорість не менше 95%; Жорсткість не менше mN-MD115, CD50; Вологість не менше 4,6%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 108 мкм; Білизна (СІЕ) не менше 171%; Непрозорість не менше 94%; Жорсткість не менше mN-MD100, CD35; Вологість не менше 4,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 108 мкм; Білизна (СІЕ) не менше 171%; Непрозорість не менше 94%; Жорсткість не менше mN-MD100, CD35; Вологість не менше 4,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 17:03
Шановний учаснику! Київський міський центр зайнятості, як замовник, самостійно визначає технічні характеристики предмету закупівлі, який необхідний для забезпечення його наявних потреб. Вимога щодо зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведе до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є не актуальним для замовника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога визнана такою, що задоволенню не підлягає.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
78 282,90
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 14:39
|
Звіт про виконання договору | укладений |
11 березня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 12:14
|
Договір № 50 | укладений |
12 лютого 2021 12:12
|