Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДСП «Об’єднання «Радон»).
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-01-22-001354-c ● d1096e1b05f64031aad15a6ccf73a146
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
Код ЄДРПОУ: | 43068161 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лінник Назар Миколайович 380502482254 zakupki@radon.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДСП «Об’єднання «Радон» у кількості 78 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДСП «Об’єднання «Радон»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг у розмірі 100% (сто відсотків) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання обома Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 11:05 |
Перелік змін до Страхування ДСП Обєднання Радон .docx | |
26 січня 2021 11:05 |
Нова редакція Страхування ДСП Обєднання Радон .docx |
26 січня 2021 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2021 11:05 |
Перелік змін до Страхування ДСП Обєднання Радон .docx
|
|||
26 січня 2021 11:05 |
Нова редакція Страхування ДСП Обєднання Радон .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поліс
Дата подання: 27 січня 2021 13:57
Дата відповіді: 27 січня 2021 14:29
Шановний замовник, у тендерній документаціі не вказано який тип поліса Ви розглядаєте- у паперовому вигляді чи єлектронному, тому просимо вказати
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до додатку Додаток №2
до документації " Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДСП «Об’єднання «Радон»)." пункту 1.2. Страховик зобов’язаний безоплатно видати Страхувальнику на весь період дії Договору або до дати чергового ОТК для транспортних засобів, що підлягають проходженню ОТК, та кожного наступного ОТК в період надання послуг поліс (страховий поліс або інший документ, в тому числі, якщо поліс укладено у формі електронного договору), який підтверджує надання страхового захисту (дії страхового полісу) на кожний транспортний засіб для забезпечення надання страхового захисту на кожен ТЗ з переліку на строк 12 місяців (для ТЗ, що проходять ОТК 1 раз на 6 місяців, Страховик повинен видати 2 поліси: на 6 місяців до дати ОТК та на наступні 6 місяців):, тому для нас як Замовника, не є принципіально важливими яким буде поліс, у вигляді паперовому чи електронному.
до документації " Інформація про необхідні кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ДСП «Об’єднання «Радон»)." пункту 1.2. Страховик зобов’язаний безоплатно видати Страхувальнику на весь період дії Договору або до дати чергового ОТК для транспортних засобів, що підлягають проходженню ОТК, та кожного наступного ОТК в період надання послуг поліс (страховий поліс або інший документ, в тому числі, якщо поліс укладено у формі електронного договору), який підтверджує надання страхового захисту (дії страхового полісу) на кожний транспортний засіб для забезпечення надання страхового захисту на кожен ТЗ з переліку на строк 12 місяців (для ТЗ, що проходять ОТК 1 раз на 6 місяців, Страховик повинен видати 2 поліси: на 6 місяців до дати ОТК та на наступні 6 місяців):, тому для нас як Замовника, не є принципіально важливими яким буде поліс, у вигляді паперовому чи електронному.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-22-001354-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт", Код ЄДРПОУ:22229921
Дата подання: 22 січня 2021 16:50
внесення зміни до п.9 Додатку 3 до Документації
Шановний замовнику,
вимога щодо надання копії діючого Свідоцтва про ПОВНЕ членство у МТСБУ є такою, що порушує вимоги ринкової конкуренції серед страхових компаній, які мають право укладати поліси ОСЦПВ ВНТЗ від власного імені , та суперечить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". Право укладати поліси ОСЦПВ ВНТЗ мають страхові компанії які є членами МТСБУ на правах асоційованого чи повного членства. Таким чином, вимагаємо скасувати критерій участі у закупівлі лише для повних членів МТСБУ, у звязку з чим, доповнити пункт 9 інформацією про відповідність кваліфікаційним критеріям надання свідоцтва про асоційоване членство (на однакових умовах з повним членством), або скасувати вимогу надання свідоцтва виключно про повне членство.
Розгорнути
Згорнути
вимога щодо надання копії діючого Свідоцтва про ПОВНЕ членство у МТСБУ є такою, що порушує вимоги ринкової конкуренції серед страхових компаній, які мають право укладати поліси ОСЦПВ ВНТЗ від власного імені , та суперечить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". Право укладати поліси ОСЦПВ ВНТЗ мають страхові компанії які є членами МТСБУ на правах асоційованого чи повного членства. Таким чином, вимагаємо скасувати критерій участі у закупівлі лише для повних членів МТСБУ, у звязку з чим, доповнити пункт 9 інформацією про відповідність кваліфікаційним критеріям надання свідоцтва про асоційоване членство (на однакових умовах з повним членством), або скасувати вимогу надання свідоцтва виключно про повне членство.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2021 11:03
Вимога підлягає задоволенню з наступних підстав:
«Для можливості розширення кола потенційних учасників та чесної ринкової конкуренції серед страхових компаній, внести зміни до Додатку 3 «Перелік Документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника».
Виходячи зі змісту обставин викладених вище та наявних підстав для внесення змін до Додатку 3 «Перелік Документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника», а саме: Для юридичних осіб п. 9 викласти у новій редакції: «9. Засвідчена учасником копія діючого свідоцтва про членство (повне або асоційоване) у МТСБУ; Для фізичних осіб-підприємців п.8 викласти у новій редакції: «8. Засвідчена учасником копія діючого свідоцтва про членство (повне або асоційоване) у МТСБУ».
«Для можливості розширення кола потенційних учасників та чесної ринкової конкуренції серед страхових компаній, внести зміни до Додатку 3 «Перелік Документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника».
Виходячи зі змісту обставин викладених вище та наявних підстав для внесення змін до Додатку 3 «Перелік Документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника», а саме: Для юридичних осіб п. 9 викласти у новій редакції: «9. Засвідчена учасником копія діючого свідоцтва про членство (повне або асоційоване) у МТСБУ; Для фізичних осіб-підприємців п.8 викласти у новій редакції: «8. Засвідчена учасником копія діючого свідоцтва про членство (повне або асоційоване) у МТСБУ».
Номер вимоги: UA-2021-01-22-001354-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 27 січня 2021 17:19
Усунення неконкурентних вимог
Шановний Замовнику! Вимога передбачена п.п. 6-7 Додатку №3 до документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ УЧАСНИКА щодо оцінки діяльності учасника згідно з даними Моторного (транспортного) страхового бюро України не має ніякого відношення до підтвердження кваліфікації учасника, а фактично встановлює додаткові вимоги, не передбачені статтею 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежує конкуренцію щодо участі у закупівлі, що є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2021 13:57
Шановний Учаснику!Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, хоча і регулюється Законом. Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим, тому застосування статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, можуть застосовуватися на розсуд Замовника. Оскільки частина 3 статті 14 Закону містить лише мінімальний перелік обов’язкових відомостей, які замовник повинен включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і при цьому дозволяє замовникові зазначити будь-яку іншу інформацію та вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника в оголошені про проведення спрощеної закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-22-001354-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт", Код ЄДРПОУ:22229921
Дата подання: 09 лютого 2021 20:06
Скарга на Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021 р.
Учасник ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» вважає рішення замовника прийняте згідно з Протокольним рішенням №УО-Л-9 уповноваженої особи від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника (надалі – Рішення Замовника про відхилення) таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
1. Порядок і умови проведення закупівлі за формою «Спрощені закупівлі» регулюється вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон про закупівлі).
Так, частиною 13 статті 14 Закону про закупівлі визначено вичерпний перелік підстав, з яких Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, зокрема:
А) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Б) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
В) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
Г) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Згідно з п. 19 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі:
«… Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону про закупівлі:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Страховою компанією «Український страховий стандарт» у формі ПрАТ при підготовці довідки за №9/27 від 27.01.2021 р. та довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. відповідальними співробітниками було допущено технічну помилку, яка полягала в тому, що при підтвердженні критеріїв на відповідність показника «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», «Загальна оцінка діяльності страховика» та «Якість врегулювання» згідно з даними Моторного (транспортного) страхового бюро України було зазначено лише, що страховик не мав низької (червоний колір) оцінки кожного з показників, однак не було зазначено, що страховик не мав також середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників.
При цьому, ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» за 1 квартал 2020 року та за 2 квартал 2020 року за всіма трьома показниками Страховика Моторним (транспортним) страховим бюро України було визначено відсутність (недостатність) статистичних даних для встановлення оцінки діяльності, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також розміщено у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Відповідність вказаним критеріям не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, з огляду на необов’язковість документального підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним.
За 3 квартал 2020 року діяльності ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» має високі (зелений колір) за всіма трьома показниками, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також інформацією, що розміщена у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Вказану інформацію, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, Закон про закупівлі дозволяє не підтверджувати документально взагалі.
Таким чином, допущення помилки при оформленні довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. та за №9/27 від 27.01.2021 р. Учасником при формуванні своєї пропозиції, не виключає факт відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, що встановлені Замовником. А документальне підтвердження інформації, що міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, суперечить вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведену інформацію, вважаємо Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника незаконним, у звязку з чим, воно підлягає скасуванню. Також просимо, у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти нове Протокольне рішення про визнання ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» переможцем спрощеної закупівлі.
Додатки: Оцінки діяльності страховиків за 1 квартал 2020 р., 2 квартал 2020 року та 3 квартал 2020 року, що затверджені Моторним (транспортним) страховим бюро України (знаходяться також у відкритому доступі на сайті МТСБУ www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків»).
Голова правління ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» Андрієнко Юлія Анатоліївна
Розгорнути
Згорнути
1. Порядок і умови проведення закупівлі за формою «Спрощені закупівлі» регулюється вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон про закупівлі).
Так, частиною 13 статті 14 Закону про закупівлі визначено вичерпний перелік підстав, з яких Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, зокрема:
А) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Б) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
В) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
Г) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Згідно з п. 19 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі:
«… Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону про закупівлі:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Страховою компанією «Український страховий стандарт» у формі ПрАТ при підготовці довідки за №9/27 від 27.01.2021 р. та довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. відповідальними співробітниками було допущено технічну помилку, яка полягала в тому, що при підтвердженні критеріїв на відповідність показника «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», «Загальна оцінка діяльності страховика» та «Якість врегулювання» згідно з даними Моторного (транспортного) страхового бюро України було зазначено лише, що страховик не мав низької (червоний колір) оцінки кожного з показників, однак не було зазначено, що страховик не мав також середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників.
При цьому, ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» за 1 квартал 2020 року та за 2 квартал 2020 року за всіма трьома показниками Страховика Моторним (транспортним) страховим бюро України було визначено відсутність (недостатність) статистичних даних для встановлення оцінки діяльності, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також розміщено у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Відповідність вказаним критеріям не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, з огляду на необов’язковість документального підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним.
За 3 квартал 2020 року діяльності ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» має високі (зелений колір) за всіма трьома показниками, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також інформацією, що розміщена у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Вказану інформацію, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, Закон про закупівлі дозволяє не підтверджувати документально взагалі.
Таким чином, допущення помилки при оформленні довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. та за №9/27 від 27.01.2021 р. Учасником при формуванні своєї пропозиції, не виключає факт відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, що встановлені Замовником. А документальне підтвердження інформації, що міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, суперечить вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведену інформацію, вважаємо Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника незаконним, у звязку з чим, воно підлягає скасуванню. Також просимо, у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти нове Протокольне рішення про визнання ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» переможцем спрощеної закупівлі.
Додатки: Оцінки діяльності страховиків за 1 квартал 2020 р., 2 квартал 2020 року та 3 квартал 2020 року, що затверджені Моторним (транспортним) страховим бюро України (знаходяться також у відкритому доступі на сайті МТСБУ www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків»).
Голова правління ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» Андрієнко Юлія Анатоліївна
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 14:31
«Шановний Учаснику, Спрощені закупівлі − придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 3 Закону, шляхом проведення «спрощеної закупівлі» через систему Prozorro. Проведення спрощених закупівель регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення спрощених закупівель немає вимоги створювати тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та застосовувати кваліфікаційні критерії та вимоги статей 16 та 17 Закону, обов’язковим є лише оприлюднення договору . Тому, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі в оголошені про проведення спрощеної процедури. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція Учасника ПрАТ «СК «Український страховий стандарт», була розглянута на відповідність кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі встановленими в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі. За результатами розгляду було встановлено, що дана пропозиція не відповідає встановленим в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимогам Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника» (пункт 6 та пункт 7), так як Учасник в складі своєї пропозиції листом – підтверджені про відсутність скарг від 27.01.2021 Віх.№ 9/27 та листом – підтвердження про відсутність низької оцінки показників від 27.01.2021 Віх.
№ 8/27 не виконав дану вимогу, так як не зазначив що не має середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників, так як вимагалось в пунктом 6 та пунктом 7. Також, звертаємо Вашу увагу, що в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівель, є чітко визначений опис формальних (не суттєвих) помилок.
Тому, Ваша пропозиція була відхилена, як така яка не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення спрощених закупівель немає вимоги створювати тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та застосовувати кваліфікаційні критерії та вимоги статей 16 та 17 Закону, обов’язковим є лише оприлюднення договору . Тому, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі в оголошені про проведення спрощеної процедури. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція Учасника ПрАТ «СК «Український страховий стандарт», була розглянута на відповідність кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі встановленими в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі. За результатами розгляду було встановлено, що дана пропозиція не відповідає встановленим в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимогам Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника» (пункт 6 та пункт 7), так як Учасник в складі своєї пропозиції листом – підтверджені про відсутність скарг від 27.01.2021 Віх.№ 9/27 та листом – підтвердження про відсутність низької оцінки показників від 27.01.2021 Віх.
№ 8/27 не виконав дану вимогу, так як не зазначив що не має середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників, так як вимагалось в пунктом 6 та пунктом 7. Також, звертаємо Вашу увагу, що в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівель, є чітко визначений опис формальних (не суттєвих) помилок.
Тому, Ваша пропозиція була відхилена, як така яка не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»
Номер вимоги: UA-2021-01-22-001354-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт", Код ЄДРПОУ:22229921
Дата подання: 09 лютого 2021 20:26
Скарга на Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021
Учасник ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» вважає рішення замовника прийняте згідно з Протокольним рішенням №УО-Л-9 уповноваженої особи від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника (надалі – Рішення Замовника про відхилення) таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
1. Порядок і умови проведення закупівлі за формою «Спрощені закупівлі» регулюється вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон про закупівлі).
Так, частиною 13 статті 14 Закону про закупівлі визначено вичерпний перелік підстав, з яких Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, зокрема:
А) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Б) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
В) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
Г) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Згідно з п. 19 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі:
«… Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону про закупівлі:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Страховою компанією «Український страховий стандарт» у формі ПрАТ при підготовці довідки за №9/27 від 27.01.2021 р. та довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. відповідальними співробітниками було допущено технічну помилку, яка полягала в тому, що при підтвердженні критеріїв на відповідність показника «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», «Загальна оцінка діяльності страховика» та «Якість врегулювання» згідно з даними Моторного (транспортного) страхового бюро України було зазначено лише, що страховик не мав низької (червоний колір) оцінки кожного з показників, однак не було зазначено, що страховик не мав також середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників.
При цьому, ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» за 1 квартал 2020 року та за 2 квартал 2020 року за всіма трьома показниками Страховика Моторним (транспортним) страховим бюро України було визначено відсутність (недостатність) статистичних даних для встановлення оцінки діяльності, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також розміщено у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Відповідність вказаним критеріям не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, з огляду на необов’язковість документального підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним.
За 3 квартал 2020 року діяльності ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» має високі (зелений колір) за всіма трьома показниками, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також інформацією, що розміщена у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Вказану інформацію, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, Закон про закупівлі дозволяє не підтверджувати документально взагалі.
Таким чином, допущення помилки при оформленні довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. та за №9/27 від 27.01.2021 р. Учасником при формуванні своєї пропозиції, не виключає факт відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, що встановлені Замовником. А документальне підтвердження інформації, що міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, суперечить вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведену інформацію, вважаємо Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника незаконним, у звязку з чим, воно підлягає скасуванню. Також просимо, у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти нове Протокольне рішення про визнання ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» переможцем спрощеної закупівлі.
Додатки: Оцінки діяльності страховиків за 1 квартал 2020 р., 2 квартал 2020 року та 3 квартал 2020 року, що затверджені Моторним (транспортним) страховим бюро України (знаходяться також у відкритому доступі на сайті МТСБУ www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків»).
Голова правління ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» Андрієнко Юлія Анатоліївна
Розгорнути
Згорнути
1. Порядок і умови проведення закупівлі за формою «Спрощені закупівлі» регулюється вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон про закупівлі).
Так, частиною 13 статті 14 Закону про закупівлі визначено вичерпний перелік підстав, з яких Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, зокрема:
А) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Б) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
В) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
Г) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Згідно з п. 19 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі:
«… Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону про закупівлі:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Страховою компанією «Український страховий стандарт» у формі ПрАТ при підготовці довідки за №9/27 від 27.01.2021 р. та довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. відповідальними співробітниками було допущено технічну помилку, яка полягала в тому, що при підтвердженні критеріїв на відповідність показника «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», «Загальна оцінка діяльності страховика» та «Якість врегулювання» згідно з даними Моторного (транспортного) страхового бюро України було зазначено лише, що страховик не мав низької (червоний колір) оцінки кожного з показників, однак не було зазначено, що страховик не мав також середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників.
При цьому, ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» за 1 квартал 2020 року та за 2 квартал 2020 року за всіма трьома показниками Страховика Моторним (транспортним) страховим бюро України було визначено відсутність (недостатність) статистичних даних для встановлення оцінки діяльності, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також розміщено у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Відповідність вказаним критеріям не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, з огляду на необов’язковість документального підтвердження інформації, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним.
За 3 квартал 2020 року діяльності ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» має високі (зелений колір) за всіма трьома показниками, що підтверджується додатками доданими до цієї скарги, а також інформацією, що розміщена у формі відкритих даних на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків». Вказану інформацію, яка є публічною та міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, Закон про закупівлі дозволяє не підтверджувати документально взагалі.
Таким чином, допущення помилки при оформленні довідки за №8/27 від 27.01.2021 р. та за №9/27 від 27.01.2021 р. Учасником при формуванні своєї пропозиції, не виключає факт відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, що встановлені Замовником. А документальне підтвердження інформації, що міститься у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним, суперечить вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищенаведену інформацію, вважаємо Протокольне рішення №УО-Л-9 від 09.02.2021 р. про відхилення пропозиції Учасника незаконним, у звязку з чим, воно підлягає скасуванню. Також просимо, у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти нове Протокольне рішення про визнання ПрАТ «Страхова компанія «Український страховий стандарт» переможцем спрощеної закупівлі.
Додатки: Оцінки діяльності страховиків за 1 квартал 2020 р., 2 квартал 2020 року та 3 квартал 2020 року, що затверджені Моторним (транспортним) страховим бюро України (знаходяться також у відкритому доступі на сайті МТСБУ www.mtsbu.ua у розділі «Оцінка діяльності страховиків»).
Голова правління ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» Андрієнко Юлія Анатоліївна
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 14:46
Таким чином, необхідно надати відповідь на вимогу наступного змісту:
«Шановний Учаснику, Спрощені закупівлі − придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 3 Закону, шляхом проведення «спрощеної закупівлі» через систему Prozorro. Проведення спрощених закупівель регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення спрощених закупівель немає вимоги створювати тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та застосовувати кваліфікаційні критерії та вимоги статей 16 та 17 Закону, обов’язковим є лише оприлюднення договору . Тому, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі в оголошені про проведення спрощеної процедури. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція Учасника ПрАТ «СК «Український страховий стандарт», була розглянута на відповідність кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі встановленими в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі. За результатами розгляду було встановлено, що дана пропозиція не відповідає встановленим в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимогам Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника» (пункт 6 та пункт 7), так як Учасник в складі своєї пропозиції листом – підтверджені про відсутність скарг від 27.01.2021 Віх.№ 9/27 та листом – підтвердження про відсутність низької оцінки показників від 27.01.2021 Віх.
№ 8/27 не виконав дану вимогу, так як не зазначив що не має середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників, так як вимагалось в пунктом 6 та пунктом 7. Також, звертаємо Вашу увагу, що в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівель, є чітко визначений опис формальних (не суттєвих) помилок.
Тому, Ваша пропозиція була відхилена, як така яка не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»
«Шановний Учаснику, Спрощені закупівлі − придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 3 Закону, шляхом проведення «спрощеної закупівлі» через систему Prozorro. Проведення спрощених закупівель регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення спрощених закупівель немає вимоги створювати тендерну документацію відповідно до статті 22 Закону та застосовувати кваліфікаційні критерії та вимоги статей 16 та 17 Закону, обов’язковим є лише оприлюднення договору . Тому, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі в оголошені про проведення спрощеної процедури. Відповідно до частини 5 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (уразі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція Учасника ПрАТ «СК «Український страховий стандарт», була розглянута на відповідність кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі встановленими в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі. За результатами розгляду було встановлено, що дана пропозиція не відповідає встановленим в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимогам Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних вимог учасника» (пункт 6 та пункт 7), так як Учасник в складі своєї пропозиції листом – підтверджені про відсутність скарг від 27.01.2021 Віх.№ 9/27 та листом – підтвердження про відсутність низької оцінки показників від 27.01.2021 Віх.
№ 8/27 не виконав дану вимогу, так як не зазначив що не має середньої (жовтий колір) оцінки кожного з показників, так як вимагалось в пунктом 6 та пунктом 7. Також, звертаємо Вашу увагу, що в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівель, є чітко визначений опис формальних (не суттєвих) помилок.
Тому, Ваша пропозиція була відхилена, як така яка не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Прат "Українська транспортна страхова компанія" |
133 541,11
UAH з ПДВ
|
66 770,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт" |
127 679,37
UAH з ПДВ
|
78 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство страхова компанія "ІНТЕР-ПОЛІС" |
94 999,00
UAH з ПДВ
|
87 433,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ СК Гардіан |
134 480,00
UAH з ПДВ
|
114 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Акціонерне товариство "Страхова компанія "Країна" |
133 229,00
UAH з ПДВ
|
116 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ЕКСПРЕС СТРАХУВАННЯ" |
126 915,00
UAH з ПДВ
|
126 915,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Прат "Українська транспортна страхова компанія" #22945712 |
Відхилено |
66 770,56
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 15:12
|
ПрАТ Cтрахова компанія "Український страховий стандарт" #22229921 |
Відхилено |
78 236,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 13:16
|
Приватне акціонерне товариство страхова компанія "ІНТЕР-ПОЛІС" #19350062 |
Відхилено |
87 433,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 15:32
|
ТДВ СК Гардіан #35417298 |
Переможець |
114 308,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 14:51
|
17.02 СК Гардіан Страхування ЦВ.pdf | укладений |
17 лютого 2021 14:49
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 березня 2021 12:43
|
16 187,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 "Страхова Компанiя Гардiан" |
Оплачений |
18 березня 2021 12:38
|
12 968,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 Страхова Компанiя Гардiан |
Оплачений |
18 березня 2021 12:38
|
1 267,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 Страхова Компанiя Гардiан |
Оплачений |
23 березня 2021 11:11
|
4 222,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 Страхова Компанiя Гардiан |
Оплачений |
11 травня 2021 10:28
|
7 663,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
10 червня 2021 13:16
|
1 921,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
14 червня 2021 11:03
|
4 683,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
05 липня 2021 14:35
|
2 609,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
26 липня 2021 18:35
|
988,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
03 серпня 2021 10:41
|
2 616,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
10 серпня 2021 11:04
|
144,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
26 серпня 2021 10:49
|
5 404,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
13 вересня 2021 11:21
|
7 161,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
19 жовтня 2021 11:52
|
4 455,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
15 листопада 2021 11:45
|
2 026,50 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |
02 грудня 2021 12:04
|
26 024,00 UAH | UA608201720343251002100102321 ДСП "Об'єднання "Радон" |
UA503052990000026502026800990 ТОВ "Страхова Компанiя "Гардiан" |
Оплачений |