Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Майонез
Очікувана вартість
124 000,00 UAH
UA-2021-01-22-000005-b e8759eda003a4ac18c8482ad91794ee2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2021 00:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 17:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 12:27
Очікувана вартість: 124 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15870000-7: Заправки та приправи


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про конкретне найменування, ціну за одиницю та торговельну марку товару, що пропонується учасником, інформацію про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
Майонез «Провансаль 67%» ТМ «OLIVIA» 380г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871273-8 — Майонез
500 штуки
Майонез «Провансаль 67% традиційний рецепт» ТМ «OLIVIA» 380г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871273-8 — Майонез

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 робочих днів з дня отримання товару Покупцем, згідно накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 24 січня 2021 22:33
Дата відповіді: 25 січня 2021 10:28
Добрий день. Чи буде відхилена пропозиція, якщо замість майонезу "Провансаль 67% по домашньому" буде запропонований майонез "Традиційний рецепт", оскільки перший уже не виготовляється заводом-виробником?
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 115 830,00
UAH з ПДВ
114 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна 123 955,00
UAH з ПДВ
115 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 16:47
Електронний підпис
02 лютого 2021 16:46
1 майонез СумДУ.rar
02 лютого 2021 16:46
2 майонез СумДУ.rar

Публічні документи

03 лютого 2021 23:06
Електронний підпис
03 лютого 2021 19:55
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2021 19:55
Тех вимоги.pdf
03 лютого 2021 19:55
Свідоцтво на ТЗ2.jpg
03 лютого 2021 19:55
Свідоцтво на ТЗ1.jpg
03 лютого 2021 19:55
Сан Мін Шаповаленко.pdf
03 лютого 2021 19:55
Проект договору.pdf
03 лютого 2021 19:55
Код Шаповаленко Т.М.pdf
03 лютого 2021 19:55
Договір оренди ТЗ.pdf
03 лютого 2021 19:55
Договір обробки ТЗ.jpg
03 лютого 2021 19:55
Довідка про транспорт.pdf
03 лютого 2021 19:55
Акт обстеження ТЗ.pdf
03 лютого 2021 19:55
Акт обробки ТЗ.jpg
03 лютого 2021 19:55
Акт НАССР.pdf
03 лютого 2021 19:55
iso 22000.pdf
03 лютого 2021 19:55
iso 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 114 590,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 12:00
ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна
#2137205785
Переможець 115 209,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 12:02

Документи

10 лютого 2021 11:58
Електронний підпис

Документи

10 лютого 2021 12:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна
#2137205785
115 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 17:41
ДУ №2 від 16.04.2021 до Дог №1015.pdf укладений
16 квітня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 19:00
ДУ_№1_від_23.02.2021_до_дог_№1015_від_23.02.2021.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 18:59
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 18:51
Дог_№1015_від_23.02.2021.pdf укладений
23 лютого 2021 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару "Майонез "Провансаль 67% традиційний рецепт" 380г." до 12,00 грн./шт. та викласти пункт 1.2. в наступній редакції: "1.2. Загальна сума договору становить 115 200,00 грн. без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 1015
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 16 квітня 2021
Сума оплати за договором: 7 644,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони домовилися розірвати Договір за згодою сторін з 16.04.2021р., відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України.