Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги Інтернет: лот 1 – послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)); лот 2 – послуги Інтернет (резервні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)); лот 3 – послуги Інтернет (основний канал з адресою підключення: м. Суми, проспект Шевченка,17 кімната 226 (серверна)); лот 4 – послуги Інтернет (основний канал з адресою підключення: Cумська область, Сумський р-н, смт Степанівка, вул Торопилівська, 6 (1 поверх Комунального некомерційного підприємства сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр»)); лот 5 – послуги Інтернет з адресами підключення: Полтавська область, Лохвицький район, м. Заводське, вул. Матросова,39 та Сумська область, м. Глухів, вул. Києво-Московська, 24 (тип підключення ADSL)
Очікувана вартість
179 000,00 UAH
UA-2021-01-21-012128-b 9f1b05e7f2924cf39598f8dfe6e4d951
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 23:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 17:00
Очікувана вартість: 179 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна))
Опис предмету закупівлі:
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 лютого 2021 13:48
Закінчення: 04 лютого 2021 14:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 міс
послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна))
ДК 021:2015: 72411000-4 — Постачальники Інтернет-послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна); вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі -передачі наданих послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" 109 900,00
UAH з ПДВ
109 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 19:57
Електронний підпис
02 лютого 2021 19:56
vutyag_2021.pdf
02 лютого 2021 19:56
dovidka_3.pdf
02 лютого 2021 19:56
dovidka_podatku.pdf
02 лютого 2021 19:56
nkrz.jpg
02 лютого 2021 19:56
pasport_Yaremenko_ov.pdf
02 лютого 2021 19:56
vupuska_1.jpg
02 лютого 2021 19:56
Паспорт Яременко Юлiя.pdf
02 лютого 2021 19:56
довідка_PD.pdf
02 лютого 2021 19:56
Гарантійний лист.pdf
02 лютого 2021 19:56
vupuska_2.jpg
02 лютого 2021 19:56
Licenziya_NKRZ_12_02_2019_No_58.pdf
02 лютого 2021 19:56
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 19:56
nds.jpg
02 лютого 2021 19:56
лист-гарантія_st_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"

ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"
#31066353
Переможець 109 900,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 17:58

Документи

12 лютого 2021 17:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ"
#31066353
109 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2021 17:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 17:30
ДУ №4 від 26.01.2022 до дог №ПД-3111-20.pdf зміни до договору
27 січня 2022 17:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:01
ДУ №3 від 30.12.2021р. до дог №ПД-3111-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 22:12
ДУ_№2_до_Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf зміни до договору
02 березня 2021 22:11
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 22:05
ДУ_№1_до_Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf зміни до договору
02 березня 2021 22:04
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 21:54
Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf укладений
02 березня 2021 21:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити ціну в Договорі, при цьому сума Договору становить 109899,90 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 18316,65 грн. Щомісячна абонентська плата за надані Послуги становить 9990,90 грн./місяць, в т.ч. ПДВ 20% - 1665,15 грн.
Номер договору про закупівлю: ПД-3111/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі, при цьому послуги будуть надаватися протягом березня-грудня 2021 р., а сума договору становить 99909,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 16651,50 грн.
Номер договору про закупівлю: ПД-3111/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 28.02.2022 року, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2022 року
Номер договору про закупівлю: ПД-3111/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору за 2021 рік становить 99909,00 грн., в т.ч. ПДВ 20 %  16651,00 грн. Сума цього Договору з 01.01.2022 р. по 28.02.2022 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2021 рік та становить 19981,80 грн., в т.ч. ПДВ 3330,30 грн.
Номер договору про закупівлю: ПД-3111/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 119 890,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 981,80 UAH)