Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги Інтернет: лот 1 – послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)); лот 2 – послуги Інтернет (резервні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)); лот 3 – послуги Інтернет (основний канал з адресою підключення: м. Суми, проспект Шевченка,17 кімната 226 (серверна)); лот 4 – послуги Інтернет (основний канал з адресою підключення: Cумська область, Сумський р-н, смт Степанівка, вул Торопилівська, 6 (1 поверх Комунального некомерційного підприємства сумської обласної ради «Регіональний клінічний фтизіопульмонологічний медичний центр»)); лот 5 – послуги Інтернет з адресами підключення: Полтавська область, Лохвицький район, м. Заводське, вул. Матросова,39 та Сумська область, м. Глухів, вул. Києво-Московська, 24 (тип підключення ADSL)
Очікувана вартість
179 000,00 UAH
UA-2021-01-21-012128-b ● 9f1b05e7f2924cf39598f8dfe6e4d951
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 23:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 179 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Тендерна документація
27 січня 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2021 15:42 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.doc | |
27 січня 2021 15:42 |
Проєкт договору про закупівлю зі змінами.doc |
27 січня 2021 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2021 15:42 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.doc
|
|||
27 січня 2021 15:42 |
Проєкт договору про закупівлю зі змінами.doc
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)) |
Опис предмету закупівлі: |
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
11 міс
послуги Інтернет (основні канали з адресами підключення: м. Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна) та вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна))
ДК 021:2015: 72411000-4 — Постачальники Інтернет-послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 57 корпус №2 аудиторія 237 (серверна); вул. Римського-Корсакова, 2 корпус «Ц» аудиторія 144А (серверна)
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі -передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ" #31066353 |
Переможець |
109 900,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 17:30
|
ДУ №4 від 26.01.2022 до дог №ПД-3111-20.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:01
|
ДУ №3 від 30.12.2021р. до дог №ПД-3111-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 22:12
|
ДУ_№2_до_Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 22:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 22:05
|
ДУ_№1_до_Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 22:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 21:54
|
Дог_№ПД-3111-20_від_01.03.2021.pdf | укладений |
02 березня 2021 21:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити ціну в Договорі, при цьому сума Договору становить 109899,90 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 18316,65 грн. Щомісячна абонентська плата за надані Послуги становить 9990,90 грн./місяць, в т.ч. ПДВ 20% - 1665,15 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ПД-3111/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі, при цьому послуги будуть надаватися протягом березня-грудня 2021 р., а сума договору становить 99909,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 16651,50 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ПД-3111/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 28.02.2022 року, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | ПД-3111/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума Договору за 2021 рік становить 99909,00 грн., в т.ч. ПДВ 20 % 16651,00 грн. Сума цього Договору з 01.01.2022 р. по 28.02.2022 р. не перевищує 20% від загальної суми Договору за 2021 рік та становить 19981,80 грн., в т.ч. ПДВ 3330,30 грн. |
Номер договору про закупівлю: | ПД-3111/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |