Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації ДНЗ №13 «Пілот» вул. Гайок в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
919 681,20 UAH
UA-2021-01-21-010085-b fbb8b79d9f784e0eaf7d3f18c33eb766
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поступайло Олег

380456352261 oleg_postupaylo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Поступайло Олег
380456352261
oleg_postupaylo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 09:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 11:52
Очікувана вартість: 919 681,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації ДНЗ №13 «Пілот» вул. Гайок в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Гайок, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться після остаточної здачі об'єкта будівництва, якщо робота виконана належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника,- достроково, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. На підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 16:45
Додаток 4 проєкт договору.pdf
21 січня 2021 16:44
Додаток 3 вимога до учасника.pdf
21 січня 2021 16:44
додаток 2 технічне завданя.pdf
21 січня 2021 16:43
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
21 січня 2021 16:39
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 26 січня 2021 17:43
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
Добрий день. Вимога тд: Завірену скан-копію сертифікатів про відповідність системи управління якістю Учасника стосовно виконання робіт по предмету закупівлі вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018 (стосовновиконання робіт і надання послуг протипожежногопризначення, будівельно-монтажних робіт за кодомДКПП 016:2010:43.2 – «Роботи електромонтажні,водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи»)виданих органом, акредитованим Національним з акредитації України. Це тотожні документи. Просимо видалити дану вимогу, а саме вимогу надати обидва Сертифікати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 січня 2021 17:45
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
В ТД Ви вимагаєте навчання на керівника робіт та виконавців робіт, навчання має бути підписане уповноваженою особою (головою комісії) Головного Управління Державної служби України з питань праці, поясніть на якій підставі Ви встановлюєте дану вимогу??? Учасники мають право оберати установи в яких проходитимуть навчання, законодавство це питання не обмежує, чому Замовник бере на себе законодавчі підстави та встановлює дані дискримінаційні вимоги??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Досвід роботи
Дата подання: 26 січня 2021 17:46
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
В ТД наявна вимога "керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень - не менше 1 (однієї) особи, який повинен (відповідно до вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення») мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати завірену скан-копію документу про освіту) та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років (на підтвердження надати копію трудової книжки з підтвердженням зазначеного стажу роботи з довідкою підтвердження трудового стажу за цим видом робіт з посиланням на конкретну сторінку трудової книжки). Ви в даній вимозі посилаєтеся на Ліцензійні вимоги, запитання, чому Ви копіюєте лише половину вимог з Ліцензійних вимог??? Цим самим Ви унеможливлюєте прийняття учасниками участі!! Певно Учасник інтереси якого Ви так явно представляєте, відповідає саме цій частині вимог??? ПОВНА вимога згідно ліцензійних вимог: "Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років."!!! Ознайомтесь та внесіть відповідні зміни в ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 січня 2021 17:47
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
В ТД наявна дискримінаційна вимога: Що до сертифікатів відповідності, вами вказано, що сертифікат повинен бути виданий органом акредитованим Національним агентством з акредитації України. Дана вимога є дискримінаційною, так як дані сертифікати є міжнародними, і будь який учасник може отримати її в органі який акредитований не тільки Національним агентством з акредитації України, а і будь яким органом сертифікації будь якої країни світу. А своїми діями ви мало того, що спонукаєте потенційного учасника витрачати кошти на проходження сертифікації на ваших умовах і там де ви забажали, а і взагалі вимагаєте ті документи, які в даному випадку є добровільними і жоден з учасників не зобов’язаний в обов’язковому порядку їх мати, так як немає жодного законодавчого акту, який би накладав такі зобов’язання на даний вид діяльності. Певно у того учасника, інтереси якого Ви представляєте, є саме такі сертифікати, вірно??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 січня 2021 17:49
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
Згідно ТД "Нас як учасників цікавить питання про наявність досвіду: виконання робіт з будівництва, реконструкції або капітального ремонту системи пожежної сигналізації у соціальних закладах. Скажіть будь ласка, чим відрізняється монтаж пожежної сигналізації в соціальному закладі чи наприклад в багатоповерховій новобудові, чи торгівельно-розважальному комплексі. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" не вказуються об'єкти на яких учасник може виконувати роботи та згідно яких надавати аналогічні договора, а згідно яки ні!!! Ви порушуєте законодавство і дискримінуєте учасників! Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 січня 2021 17:50
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:38
В ТД наявна вимога "навчання з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, протиепідеміологічних заходів, в тому числі при COVID-19" - надайте посилання чи копію законодавчого акту, який зобов’язує за даним видом робіт підприємство проводити для своїх працівників дане навчання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Посвідчення
Дата подання: 26 січня 2021 18:00
Дата відповіді: 27 січня 2021 08:19
Згідно ТД "Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і вантажного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; Правила охорони праці під час вантажнорозвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17., що для працівників, що для керівника робіт." - Надайте посилання чи копії законодавчих актів відповідно до яких виконацям робіт та кервінику робіт необхідно мати дані посвідчення для Капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації . Ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації це не будівельні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до закону України "Про регулювання містобудівної діяльністі" ч.1 ст. 1 "будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва".
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-010085-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 21 січня 2021 23:04
Зміни до тендерної документації
Вимога опублікувати конкурентні, а не дискримінаційні вимоги. Текст у вкладеному файлі. Очікуємо обгрунтовану відповідь по всіх пунктах.
Скасована
Дата: 22 січня 2021 12:17
Причина: не актуальна
Номер вимоги: UA-2021-01-21-010085-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Системи безпеки та новітні технології", Код ЄДРПОУ:36403349
Дата подання: 26 січня 2021 19:37
вимога
ВИМОГА
Шановний Замовник, просимо скасувати дану закупівлю, або викласти первинну документацію, яка була опублікована, коли закупівлі по даних роботах були виставлені вами перший раз, а саме по закупівлях Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації СШ № 12 по вул. Княгині Ольги , 11 в м. Біла Церква Київської області та Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації ДНЗ №13 «Пілот» вул. Гайок в м. Біла Церква Київської області, які з незрозумілих причин були вами скасовані та опубліковані з новою редакцією документації, яку повинен надати учасник закупівлі, так як нові вимоги прямо вказують, що дана документація підготовлена для участі певних потенційних учасників.

Далі хочемо отримати аргументовану відповідь від Замовника з наступних питань:
1. Ваша документація містить наступну вимогу: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), розряд не нижче 3-го – не менше 2 (двох) осіб;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), розряд не нижче 4-го – не менше 2 (двох) осіб.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» в розділі «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності ( технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» вказані наступні кадрові вимоги: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тож ми чітко бачимо, що дана постанова містить вимогу про наявність по одному з працівників відповідної кваліфікації та професії, а ваша вимога про наявність 2 (двох) працівників кожної професії є неаргументованою та незаконною, так як потенційний учасник має повне право або мати по 1 працівнику кожної професії та кваліфікації, або наприклад 3 електромонтера і 1 налагоджувальник.
Враховуючи вище вказане, хочемо попросити вас не вирішувати якою кількістю працівників та чи інша організація може виконати вище вказані роботи. Бо вже були прецеденти, коли замовник надавав відповідь про те, що наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник може мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема обсяги технічного завдання даної закупівлі.
Нехай зараз це буде неправильно, але хочемо звернути увагу, що 2 працівника за 2-3, максимум 4 тижні якщо затримки з матеріалами, виконують весь обсяг робіт вашого технічного завдання, а враховуючи терміни виконання згідно інформації наведеній в оголошенні до 30.08.2021 року, то дана вимога стає надуманою з вашого боку, і є лише забаганкою.
2. - навчання з безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів, відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 з отриманням допуску до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів; - вимагаємо вказати, яка частина проекту чи технічного завдання містить в собі верхолазні роботи.
3. - навчання з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, протиепідеміологічних заходів, в тому числі при COVID-19; - надати посилання чи копію законодавчого акту, який зобов’язує за даним видом робіт підприємство проводити для своїх працівників дане навчання.
4. Керівник робіт повинен мати посвідчення про навчання відповідно вимог до НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) і НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) з групою допуску до роботи в електроустановках не нижче IV (до 1000 В). Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС) та Правил улаштування електроустановок (ПУЕ) – надати законодавчий акт який зобов’язує керівника робіт проходити навчання та мати посвідчення по саме 4 групі допуску, а не 2, 3 чи 5, чи взагалі зобов’язує його мати.
5. Також це стосується і наявності групи докуку у робітників. Ви звісно можете написати, що згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для видачі нарядів-допусків для виведення струмопровідних частин напругою понад 1000В в електроустановках, право видачі таких нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, або відрядженим працівникам з оформленням письмової вказівки керівництва експлуатаційного підприємства які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В, але зауважимо те, що ні в керівника немає необхідності видавати наряди-допуски, ні в працівників немає необхідності їх отримувати і виконувати роботи в електроустановках, так як дані роботи це не передбачають, а підключення приладів до електромереж об’єкту виконується відповідальним за електрогосподарство цього самого об’єкту. А монтаж сповіщувача в тій самій електрощитовій, не є роботою в електроустановках. Тому наявність посвідчення з групою допуску відповідно до технічного завдання є неаргументованою.
6. Так само пояснення, що до наявності проходження навчання по пунктах: Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і вантажного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18; Правила охорони праці під час вантажнорозвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15; Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17., що для працівників, що для керівника робіт. Надайте посилання чи копії законодавчих актів.
7. Далі, нас цікавить питання про наявність досвіду: виконання робіт з будівництва, реконструкції або капітального ремонту системи пожежної сигналізації у соціальних закладах. Скажіть будь ласка, чим відрізняється монтаж пожежної сигналізації в соціальному закладі чи наприклад в багатоповерховій новобудові, чи торгівельно-розважальному комплексі.
Вже були неодноразові рішення АМКУ, що вказувати конкретний об’єкт є порушенням, так як сам процес чи це буде в дитячому садку, чи в житловій будівлі чи ТРК нічим не відрізняється, тому вказувати щоб це був аналогічний договір наприклад саме лікарні, буде порушенням закону і дискримінаційною вимогою.
8. - протоколу (технічного звіту, витягу або виписки з протоколу) щодо вимірювання опору ізоляції вказаного в інформаційній довідці електроінструменту, який використовуватиметься для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі на відповідність вимогам ПУЕ, ПБЕЕС р.6.7, п.п. 6.7.24, чинні на момент подання тендерної пропозиції Учасником, видані органом, уповноваженим на проведення таких випробувань згідно чинного Законодавства України; - якщо організація не користується електроінструментом, а використовує в роботі акумуляторні перфоратори, шурупокрути тощо, то який тоді потрібно подати протокол, якщо даний інструмент не підлягає даній перевірці?
9. - акту випробування та огляду зазначеного в інформаційній довідці обладнання та інструменту, що використовується для виконання робіт на висоті; - протоколу (технічного звіту, витягу або виписки з протоколу) випробування зазначених в інформаційній довідці індивідуальних страхувальних засобів, згідно вимог ДСТУ 4304:2004, ДСТУ EN 358-2001 з висновком щодо їх придатності, чинні на момент подання тендерної пропозиції Учасником, видані органом, уповноваженим на проведення таких випробувань згідно чинного Законодавства України; - надайте аргументовану і документально підтверджену інформацію про необхідність наявності у учасника страхувальних засобів, якщо знову ж повертаючись до пункту 3 даної вимоги, ваша документація навряд чи містить верхолазні роботи.
Також звертаємо увагу, що Роботи верхолазні – роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
А відповідно навіть якщо теоретично брати висоту стелі 6-7 метрів і будівельні риштування, бо відповідно від робочого настилу риштувань в даному випадку не буде ніколи в житті 5 і більше метрів, а відповідно дана вимога є необґрунтованою.
10. Завірену скан-копію Декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, робіт верхолазних, робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. – те саме стосується даної вимоги, так як дані роботи не передбачають верхолазних робіт.
Але ще звернемо увагу що, Роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ.
А відповідно якщо знову брати будівельні риштування і виконання робіт з робочого настилу на якому безпосередньо стоїть працівник, то наявність дозволів чи декларацій для робіт на висоті 1.3м і більше є неаргументованою і незаконною, а лише забаганкою Замовника, яка дискримінує потенційних учасників.
А враховуючи опубліковані закупівлі і наші логічні припущення, роботи з риштування можуть бути тільки в закупівлі СШ№12 (спортивна чи актова зала), бо як показує практика дитячі садки не мають приміщень зі стелею вище 3,7-3,7 метрів)
11. Що до сертифікатів відповідності, вами вказано, що сертифікат повинен бути виданий органом акредитованим Національним агентством з акредитації України. Дана вимога є дискримінаційною, так як дані сертифікати є міжнародними, і будь який учасник може отримати її в органі який акредитований не тільки Національним агентством з акредитації України, а і будь яким органом сертифікації будь якої країни світу.
А своїми діями ви мало того, що спонукаєте потенційного учасника витрачати кошти на проходження сертифікації на ваших умовах і там де ви забажали, а і взагалі вимагаєте ті документи, які в даному випадку є добровільними і жоден з учасників не зобов’язаний в обов’язковому порядку їх мати, так як немає жодного законодавчого акту, який би накладав такі зобов’язання на даний вид діяльності.
12. Раз вже ви опублікували дану вимогу, надайте відповідь в чому різниця між ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018, окрім незнаних змін, які не впливають а ні наявність у учасника ДСТУ ISO 9001:2015, а ні ДСТУ ISO 9001:2018, так як це один і той же стандарт.
13. Скан-копію з оригіналу гарантійного листа щодо обов’язкового оформлення необхідних документів для введення об’єкту в експлуатацію - надайте аргументоване роз’яснення з даного пункту, що саме повинен буде надати виконавець робіт, особливо якщо брати до уваги закупівлі по СШ№12, якщо техзавдання до даної закупівлі містить тільки половину роботи, а саме у Вас там наявні тільки сповіщувачі, прилади і кабелі для сповіщувачів, а ні світло-звукових оповіщувачів, а ні приладів мовленевого оповіщення, враховуючи що це за будівля, то як можна щось гарантувати, і що взагалі на вашу думку повинен мати на увазі учасник, якщо робота буде готова на половину, і унеможливлює здачу об’єкта в експлуатацію, так як він буде готовий на 50%. Максимум що надає учасник відповідно до умов договору, це акти виконання робіт, що роботи були проведення відповідно до технічного завдання і те що було змонтовано працездатне.
14. Що до вимоги про завірені скан-копії документів, які підтверджують наявність в Учасника спецодягу, необхідного для виконання робіт, згідно чинного законодавства (наприклад, видаткових накладних, договорів оренди або іншого права користування тощо),хочемо попросити вас не посилатись на відповідь того ж Відділу освіти Сквирської райдержадміністрації, а саме що згідно Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року № 1804: «ЗІЗ - означає всі засоби, які призначені для носіння і використання працівником з метою індивідуального захисту від одного або більше ризиків, які могли б становити загрозу безпеці та здоров’ю на роботі, а також будь-які пристосування, аксесуари чи змінні компоненти, призначені для цієї мети; черговий засіб індивідуального захисту (черговий ЗІЗ) - спеціальний одяг, спеціальне взуття чи інший ЗІЗ колективного (безособового) користування, що закріплений за певними робочими місцями чи видається працівникам тільки на час виконання тих робіт, для яких вони передбачені, та передається однією зміною іншій; для забезпечення безпеки та захисту здоров’я працівників роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання (забезпечення працездатності та належного гігієнічного стану) ЗІЗ. У той же час, згідно ст.8 Закону України «Про охорону праці»: «На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби. Працівники, які залучаються до разових робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварій, стихійного лиха тощо, що не передбачені трудовим договором, повинні бути забезпечені зазначеними засобами. Роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.», так як в даний вид робіт не містить нічого з даної відповіді. Все що повинен мати виконавець робіт, це захисні засоби для протидії COVID-19, а сааме захисні маски, на які не потрібні договори оренди чи видаткові накладні, так як це витратні матеріали виконавця. Ви вас врятує видаткова накладна на закупівлю підприємством захисних масок в аптеці?


І знову актуальне питання, то причина неаргументованого скасування минулих закупівель і публікація цієї маячні, також чому раніше ніколи не публікували ці всі вимоги ( звісно всі розуміють чому і це описано з самого початку). І звісно хочу нагадати, що відповідно для законодавства, основним критерієм оцінки пропозиції є ціна (100%).
І якщо ви надалі будете публікувати дані вимоги під одного учасника, і буде забирати одна і та сама організація, можуть виникнути питання у все більшого кола людей.
Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів.
Повністю погоджуємось із вимогою іншого учасника закупівлі, та додатково інформуємо, що ЙМОВІРНО пан Поступайло Олег, самостійно, чи під впливом керівника здійснив дії, які можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме:
статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем);
статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням);
статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем);
статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги);
статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі);
статтею 3692 (зловживання впливом).

А стосовно посадових на посадових осіб було здійснено вплив, що містить ознаки злочинів передбачених:
статтею 354 (підкуп працівника підприємства, установи чи організації);
статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою);
статтею 3684 (підкуп особи, яка надає публічні послуги).

Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів, тобто не один садок чи школа буде відремонтовано, а два, чи три.
Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційні вимоги, підтвердити Вашу неупередженість, порядність, чесність перед громадою Білої Церкви, совістю та Богом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2021 08:44
Ваша звернення розглянуто, та будуть виконані відповідні дії
Номер вимоги: UA-2021-01-21-010085-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Системи безпеки та новітні технології", Код ЄДРПОУ:36403349
Дата подання: 26 січня 2021 19:27
вимога
в файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

21 січня 2021 23:04
Вимога.docx

Документи подані скаржником

26 січня 2021 19:25
Вимога 260121.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 січня 2021 12:30
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
27 січня 2021 12:30
Електронний підпис
27 січня 2021 12:29
Протокол №28.pdf