Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція їдальні Семенівської гімназії № 2 Семенівської міської ради Чернігівської області по вулиці Шкільна, 1 у місті Семенівка Чернігівської області» код ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, з поданням та проходженням експертизи (отримання позитивного експертного звіту)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-01-21-009491-b ● ed2bd81dc21e4b7d8c4d45097b5ee1d3
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41832693 |
Місцезнаходження: | 15400, Україна , Чернігівська обл., Семенівка, Червона Площа будинок 6 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Наталія Іванівна 380688144587 xozrvo2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція їдальні Семенівської гімназії № 2 Семенівської міської ради Чернігівської області по вулиці Шкільна, 1 у місті Семенівка Чернігівської області» код ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, з поданням та проходженням експертизи (отримання позитивного експертного звіту).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, ЧЕРВОНА ПЛОЩА будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки та платежі за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється Замовником за результатами виконаних робіт згідно договору та підписаного сторонами Акту виконаних робіт/наданих послуг. Розрахунок буде здійснено протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 16:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПКД.doc | |
21 січня 2021 16:18 |
ПКД їдальня гімназія.doc |
21 січня 2021 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 січня 2021 16:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПКД.doc
|
||||
21 січня 2021 16:18 |
ПКД їдальня гімназія.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно експертизи
Дата подання: 22 січня 2021 11:09
Дата відповіді: 22 січня 2021 12:40
Доброго дня!
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, на яких підставах Вами визначено проходження експертизи у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернігівській області? Це є порушенням антимонопольного законодавства.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
У зв’язку з тим, що ми як Замовник є бюджетна установа, було прийняте рішення проходження експертизи в Державній установі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною і ми, як Замовники, маємо право конкретизувати вимоги до Учасників. Проходження експертизи у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернігівській області є вимогою Замовника.
У зв’язку з тим, що ми як Замовник є бюджетна установа, було прийняте рішення проходження експертизи в Державній установі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною і ми, як Замовники, маємо право конкретизувати вимоги до Учасників. Проходження експертизи у Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернігівській області є вимогою Замовника.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 25 січня 2021 09:59
Дата відповіді: 25 січня 2021 12:57
Під аналогічним договором необхідно розуміти виготовлення проєктно -кошторисної документації на реконструкцію будівель, а договір з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівель може вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Згідно вимог п.8 Додатку 2 до поданого оголошення чітко визначена вимога, а саме: Під аналогічним договором необхідно розуміти виготовлення проєктно -кошторисної документації на реконструкцію будівель.
Щодо кількості осіб, які перебувають у їдальні
Дата подання: 25 січня 2021 10:25
Дата відповіді: 25 січня 2021 12:53
Доброго дня.
Проясніть будь ласка, яка кількість персоналу та яка кількість посадкових місць у їдальні.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Згідно Вашого питання під час виготовлення ПКД просимо передбачити посадкові місця згідно площі обідньої зали, а кількість персоналу згідно середньої кількості умовних блюд.
Щодо площі їдальні
Дата подання: 26 січня 2021 09:24
Дата відповіді: 26 січня 2021 11:58
Добрий день!
Уточніть будь ласка, яка площа обідньої зали, а яка площа кухні та приміщень персоналу.
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Загальна площа приміщення, в якому передбачається проведення реконструкції складає 380 м. кв.. Просимо під час виготовлення ПКД передбачити на зазначеній площі необхідні приміщення для повноцінного функціонування шкільної їдальні.
Стосовно приміщення їдальні
Дата подання: 26 січня 2021 13:40
Дата відповіді: 26 січня 2021 16:01
Добрий день
Дане приміщення є діючим, якщо так, то на яку кількість осіб воно розраховане було? А якщо ні, то з якого приміщення планується виконання переобладнання?
Відповідь: Добрий день шановний учасник! Дане приміщення є існуючим приміщенням шкільної їдальні, розрахункова кількість відвідувачів (учнів) їдальні за один раз 70 осіб.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ФАБРИКА" |
98 678,00
UAH з ПДВ
|
84 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ" |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
84 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОЕКТ ПЛЮС" |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
135 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ФАБРИКА" #39332873 |
Переможець |
84 800,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 11:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 лютого 2021 15:32 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі даного виду робіт. |
Документи:
11 лютого 2021 15:31
|
Електронний підпис |
11 лютого 2021 15:30
|
36.jpg |