Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 44001925 |
Місцезнаходження: | 92703, Україна , Луганська обл., м. Старобільськ, вул. Чернишевського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Юлія Пономарьова +380994682910 uliaponomareva5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 236 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 16:10 |
Dodatok_4 проєкт договору.docx | |
21 січня 2021 16:10 |
ТД масло.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-19-000013 ● f44314c99c904f5e817c4a74d377e2d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2021 307
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.07.2021 № 307
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-21-009353-b 21.01.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону 922.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-21 10:56:27
Звернення щодо висновку
Уповноваженою особою з публічних закупівель уважно розглянуті всі зауваження висловлені представниками Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області стосовно процедури відкритих торгів із закупівлі вершкового масла за ДК 021:2015- 15530000-2 - Масло вершкове Відділом освіти Старобільської міської ради Луганської області (UA-2021-01-21-009353-b). Згідно пункту 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту та його зобов`язань, визначених у висновку. Тому Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області, просить Вас, конкретизувати які саме заходи потрібно здійснити Замовнику щодо не допущення таких порушень в подальшому згідно чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-21-009353-b a Ознайомившись з висновком відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області вважає за необхідне надати свої заперечення щодо зазначених порушень діючого законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону 2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-01-21-009353-b у електронній системі закупівель ProZorro замовник, Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області зазначив усю інформацію, яка передбачена пунктом 3 частини 2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема і місце поставки товару. Так у розділі Інформація про предмет закупівлі зокрема зазначено наступне: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, відповідно до документації». Слід зазначити, що через велику кількість об’єктів, на які планувалось постачання сиру кисломолочного за результатами проведення процедури закупівлі, замовник не здійснив перелік усіх місць постачання, а зазначив, що місця постачання масла вершкового зазначені у документації, тобто зробив відсилку на розроблену тендерну документацію. Так, у Розділі 1 п. 4.3 Тендерної документації у графі місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено - заклади освіти Старобільського району, які підпорядковані Відділу освіти Старобільської міської ради Луганської області (кількість товару в розрізі найменувань, кількість закладів та їх адреса вказана у Додатку 3 до тендерної документації, зокрема зазначено перелік закладів підпорядкованих Відділу освіти Старобільської міської ради Луганської області до яких планується поставка масла вершкового, а саме: Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника за адресою: № з/п Назва об′єкта Адреса 1 2 3 1 Комбінат шкільного харчування м.Старобільськ, кв.Ватутіна, 53а 2 Старобільська початкова школа № 1 Старобільської міської ради Луганської області м.Старобільськ, кв.Ватутіна, 63 3 Курячівська гімназія Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Курячівка, вул. Центральна, 91 4 Калмиківський ліцей Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Калмиківка, вул.Аграрна, 71А 5 Лиманський ліцей Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Лиман, вул Піщана, 1 6 Нижньопокровський ліцей Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Нижньопокровка, вул.Польова, 1/4 7 Проїжджанська гімназія Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Проїждже, вул.Шкільна, 25 8 Половинкинський ліцей Старобільської міської ради Луганської області Старобільський р-н., с.Половинкіне, пл. Дружби (Леніна), 19 9 Підгорівський ліцей Старобільської міської ради Луганської області 92723, Луганська область, Старобільський район, село Підгорівка, вулиця Чкалова, будинок 82 10 Верхньопокровська гімназія Старобільської міської ради Луганської області 92713, Луганська область, Старобільський район, село Верхня Покровка, вулиця Молодіжна, будинок 12 11 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 «Орлятко» Старобільської міської ради Луганської області 92703, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Велика Садова, будинок 8 12 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 3 «Дзвіночок» Старобільської міської ради Луганської області 92703, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Миру, будинок 41 А 13 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 4 «Теремок» Старобільської міської ради Луганської області 92704, Луганська область, місто Старобільськ, вулиця Суворова, будинок 4 14 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 5 «Незабудка» Старобільської міської ради Луганської області 92703, Луганська область, місто Старобільськ, вулиця Миру, будинок 1 А 15 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 7 «Оленка» Старобільської міської ради Луганської області 92704, Луганська область, місто Старобільськ, квартал Ватутіна, будинок 63 16 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 8 «Джерельце» Старобільської міської ради Луганської області 92703, Луганська область, місто Старобільськ, вулиця Старотаганрозька, будинок 107 А 17 Старобільський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 11 «Сонячний» Старобільської міської ради Луганської області 92704, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, квартал Ватутіна, будинок 7 18 Лиманський комунальний заклад дошкільної освіти ( дитячий садок) «Ромашка» Старобільської міської ради Луганської області 92720, Луганська область, Старобільський район , село Лиман, вулиця Пізника, будинок 1 Б 19 Підгорівський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ластівка» Старобільської міської ради Луганської області 92723, Луганська область, Старобільський район, село Підгорівка, вулиця Чкалова, будинок 66 А 20 Проїжджанський комунальний заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Колосок» Старобільської міської ради Луганської області 92722, Луганська область, Старобільський район , село Проїждже, вулиця Шкільна, будинок 23 21 Половинкинський комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Малятко» Старобільської міської ради Луганської області 92760, Луганська область, Старобільський район, село Половинкине, вулиця Центральна, будинок 20 Виходячи з вищевикладеного, у тендерній документації та у оголошенні про проведення процедури закупівлі масла вершкового Відділом освіти Старобільської міської ради Луганської області було дотримано усі вимоги, зокрема щодо зазначення місця поставки масла вершкового. Посилання на порушення вимог п.3 ч.2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» є необґрунтованими, оскільки діюче законодавство не містить умови про те, що перелік місць постачання товару, виконання робіт чи надання послуг не може бути відсилочним до тендерної документації. Таким чином, усі вимоги щодо складання оголошення про проведення відкритих торгів з боку Відділа освіти Старобільської міської ради Луганської області були дотримані, а саме було зазначено усі місця поставки масла вершкового, але зроблено це не шляхом переліку усіх об’єктів постачання, у зв’язку з тим, що він є значним, а зроблено посилання на додаток №3 Тендерної документації, що прямо не заборонено законом. Окремо слід наголосити на тому, що відповідно до частини 1 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно до частини 1 статті 10 України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Керуючись пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за №610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником /ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника ДІЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Функціонал майданчика, за допомогою якого розміщувалося оголошення про проведення відкритих торгів, дозволяє зазначити лише одну повну адресу місця поставки товару або місце виконання робіт чи надання послуг. У разі якщо таких адрес декілька, то при створені оголошення про закупівлю необхідно використати кнопку «Інші умови постачання» і тоді автоматично в оголошені зазначається таке формулювання місця поставки товару або місця виконання робіт чи надання послуг: «Україна, відповідно до документації» і пропонується вказати всі необхідні адреси в документації. Оголошення про проведення закупівлі (UA-2021-01-21-009353-b) розміщене шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, містить таку інформацію про місце поставки товару або місце виконання робіт з оголошення про проведення закупівлі. Таким чином, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в частині твердження про встановлення факту порушення позивачем пункту 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» під час закупівлі є необґрунтованим, оскільки в оголошенні про проведення закупівлі наявна інформація про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Щодо не відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у розділі 5 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у довільній формі, що є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону № 922. Замовник в тендерній документації вимагає відповідно до ст. 17 Закону: переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче Службова(посадова) особа учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі,фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч.1 ст. 17 Закону про закупівлі) Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону: про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Наразі в Україні відсутній орган, який видає відповідні довідки, що службову (посадову) особу учаснику чи фізичну особу, яка є учаснику, було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Тому за інформацією юридичної служби (консультацій), яка міститься у відкритому доступі та за посиланням https://smarttender.biz/blog/view/vidpovidi-na-top-10-pitan-pro-publichni-zakupivli-vid-yuristiv-smarttender/: існує два практичних методи підтвердження відсутності фактів притягнення до вищезазначених порушень, які можуть варіюватись залежно від умов тендерної документації: 1.довідка у довільній формі, про те, що службову (посадова) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 2.довідка з МВС про притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості. З огляду на те, що правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Відділом освіти Старобільської міської ради Луганської міської ради було розроблено тендерну документацію відповідно до прикладу тендерної документації, адаптовану під нову редакцію Закону (яка діє з 19.04.2020 року), яка розроблена експертами та міститься у вільному доступі для Замовників на інфобокс ProZorro. В подальшому Відділ освіти Старобільської міської ради Луганської області зобов`язується не допускати порушення у сфері публічних закупівель та здійснити заходи щодо недопущення таких порушень, а саме: перечитати лист - роз’яснення МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (Мінекономіки) щодо застосування статті 17 Закону, та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
2021-07-22 11:11:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
1 235 700,00
UAH з ПДВ
|
1 235 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМА ТРЕЙДІНГ" |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2833400499 |
Переможець |
1 235 700,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 08:38
|
ду 6 від 12 01 22 Здоровець д 52 вершкове масло.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:43
|
ду 5 від 30 12 21 Здоровець прод вершкове масло.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:39
|
ду 4 від 29 12 21 вершкове масло.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 09:27
|
ду 3 від 05 11 21 Здоровець д 52.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 16:15
|
ду вершкове масло.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 10:43
|
Здоровець д 52 від 22 01 21_compressed.pdf | укладений |
22 лютого 2021 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 3.2 Договору № 52 від 22.02.2021 р. (далі — «Договір»), про необхідність збільшити ціну за одиницю товару — вершкового масла, не більше ніж на 10 відсотків, а саме на 3,1 %, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичних видатків. Специфікацію №3 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі Замовник та Постачальник дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі частини 6 статті 41 Закону, Сторони Договору дійшли взаємної згоди збільшити суму договору на 111897,91 грн. ( сто одинадцять тисяч вісімсот дев’яносто сім гривень 91 копійка) без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю,укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору № 52 від 22. 02. 2021 року, виклавши його у наступній редакції: « п. 3.1 Загальна вартість Договору складає 674483,43 грн. ( шістсот сімдесят чотири тисячі чотириста вісімдесят три гривні 43 копійки) без ПДВ 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |