Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56»
Очікувана вартість
54 523 000,00 UAH
UA-2021-01-21-008494-b 10700fd5abf6432c98035d3c75424737
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2021 17:30
Початок аукціону: 10 лютого 2021 14:16
Очікувана вартість: 54 523 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 272 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 14:34
Оголошення зміни.docx
01 лютого 2021 14:33
докладно про зміни.docx
01 лютого 2021 14:33
7Т ТД )))) зміни.docx
21 січня 2021 15:45
Аркаса,56 обл., акт.doc
01 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 14:34
Оголошення зміни.docx
21 січня 2021 15:46
Оголошення.docx
01 лютого 2021 14:33
докладно про зміни.docx
01 лютого 2021 14:33
7Т ТД )))) зміни.docx
21 січня 2021 15:42
7Т ТД )))).docx
21 січня 2021 15:45
Аркаса,56 обл., акт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-008494-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:41189244
Дата подання: 18 лютого 2021 17:09
Вимога, щодо скасування протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року
Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 7/Т-4 від 17.02.2021 року встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" код за ЄДРПОУ 41189244 вимогам тендерної документації, а саме: відсутній акт обстеження технічного стану об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56».
Відповідно до п.5. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної документації на закупівлю робіт Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вбачається «…- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення…» а даний Акт не передбачений законодавством як обов’язковий.
Відповідно до п.2. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт вбачається, що «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». 10 лютого 2021 року о 14:44 ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» отримало повідомлення через електронну систему закупівель «PROZRRO» про очікування рішення, щодо розгляду нашої тендерної пропозиції, а 17 лютого 2021 року 13:45 ми отримали вже протокол про відхилення нашої пропозиції за зазначеними вище підставами, проте вимогу та час на виправлення невідповідностей у строк 24 години нам наданий не був, чим був порушений Замовником п.2. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, згідно якого умовами відхилення тендерної пропозиції є - «… - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;» п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» «…2) тендерна пропозиція учасника:- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;- є такою, строк дії якої закінчився» у зв’язку з тим, що такої підстави для відхилення в переліку не має.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, який закріплений в ст. З Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти заперечення на протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 7/Т-4 від 17.02.2021 року до розгляду 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 7/Т-4 від 17.02.2021 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2021 15:13
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Проектміськбуд" код за ЄДРПОУ 41189244 по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56», встановлено невідповідність документів, а саме: відсутній акт обстеження технічного стану об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56».
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Акт обстеження технічного стану об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56» не відноситься до документів, щодо яких замовник повинен розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000183 ● 579f650e23b04c3a92c57d4a19f83ac9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 22:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2021-01-21-008494-b 21.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-15 16:44:25

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-21-008494-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-18 15:02:48

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56, надаємо наступну інформацію. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56», виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56» та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56» .
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 17.01.2020 року № 16-2419-19.
2. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №130, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Миколи Аркаса, 56».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 420/12054/21 від 04.08.2021р.
Дата публікації: 18 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 420/12054/21
Дата відкриття провадження: 03 серпня 2021

Документи:

18 серпня 2021 14:17
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" 46 044 320,59
UAH з ПДВ
34 999 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" 52 498 503,38
UAH з ПДВ
35 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 53 999 383,14
UAH з ПДВ
53 999 383,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 12:49
Електронний підпис
09 лютого 2021 12:48
Лист стосовно ISO 9001 2.PDF
09 лютого 2021 12:48
Лист стосовно ISO 9001 1.PDF
09 лютого 2021 12:48
Дозвіл СТРОЙ-Еліт.pdf
09 лютого 2021 12:48
Декларація СТРОЙ-ЕЛІТ.pdf
09 лютого 2021 12:48
ISO 9001 СТРОЙ-ЕЛІТ.pdf
09 лютого 2021 12:48
Статут від 11.11.2019.pdf
09 лютого 2021 12:48
Статистика.pdf
09 лютого 2021 12:48
Рішенння 11.11.2019.pdf
09 лютого 2021 12:48
Протокол собрания.pdf
09 лютого 2021 12:48
Опис Статут 11.11.19.pdf
09 лютого 2021 12:48
Выписка 2019.pdf
09 лютого 2021 12:48
Витяг ПДВ.pdf
09 лютого 2021 12:48
Договір Ескадор.pdf
09 лютого 2021 12:48
ССР.pdf
09 лютого 2021 12:48
ПС.pdf
09 лютого 2021 12:48
ПЗ.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_12.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_11.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_10.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_9.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_8.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_7.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_6.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_5.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_4.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_3.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_2.pdf
09 лютого 2021 12:48
ЛС_2_1_1.pdf
09 лютого 2021 12:48
ИВР.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДЦ.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_12.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_11.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_9.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_8.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_7.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_6.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_5.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_4.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_3.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_2.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДФ_2_1_1.pdf
09 лютого 2021 12:48
Штатний розклад 2021.pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудовая Липадату А.Т..pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудовая Дашевский.pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудова Шудра.pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудова Соловей О.В..pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудова Плаксій.pdf
09 лютого 2021 12:48
Трудова Ліпадату Т.Т...pdf
09 лютого 2021 12:48
Сертифікат Іванова.pdf
09 лютого 2021 12:48
Договір ЦПХ Іванова.pdf
09 лютого 2021 12:48
Диплом Эйчис.pdf
09 лютого 2021 12:48
Диплом Плаксий.pdf
09 лютого 2021 12:48
Диплом Дашевский.pdf
09 лютого 2021 12:48
ДЦ Бочарова 52.pdf
09 лютого 2021 12:48
Договір Бочарова 52.pdf
09 лютого 2021 12:48
Відгук Бочарова 52.PDF
09 лютого 2021 12:48
Довідка покриття.pdf
09 лютого 2021 12:48
08-Довідка субпідряд.pdf
09 лютого 2021 12:48
07-Довідка техніка.pdf
09 лютого 2021 12:48
06-Довідка робітники.pdf

Публічні документи

26 лютого 2021 10:53
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:47
Dovidka_21036464050220047965.pdf.p7s
26 лютого 2021 10:47
Dovidka_21036464050220047965.pdf
26 лютого 2021 10:47
ДЦ.pdf
26 лютого 2021 10:47
02_Оновлена пропозиція.pdf
08 лютого 2021 17:10
Електронний підпис
08 лютого 2021 17:08
Устав 2020.pdf
08 лютого 2021 17:08
Рішення учасника.pdf
08 лютого 2021 17:08
Приказ на директора.pdf
08 лютого 2021 17:08
Опис 04.11.2020.pdf
08 лютого 2021 17:08
Лицензия СС3.pdf
08 лютого 2021 17:08
Лист стосовно ISO 9001 2.PDF
08 лютого 2021 17:08
Лист стосовно ISO 9001 1.PDF
08 лютого 2021 17:08
ВИТЯГ ПДВ.pdf
08 лютого 2021 17:08
тех_паспорт_65_т).pdf
08 лютого 2021 17:08
татра_67.pdf
08 лютого 2021 17:08
Навантажувач JCB .pdf
08 лютого 2021 17:08
Каток НАММ HD12VV (31516ВН).pdf
08 лютого 2021 17:08
КАМАЗ 55111 (ВН0716ЕС).pdf
08 лютого 2021 17:08
КАМАЗ 5511 (ВН9553ЕВ).pdf
08 лютого 2021 17:08
КАМАЗ 5511 (ВН9552ЕВ).pdf
08 лютого 2021 17:08
Екскаватор Liebherr.pdf
08 лютого 2021 17:08
ССР.pdf
08 лютого 2021 17:08
ПС.pdf
08 лютого 2021 17:08
ПЗ.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_12.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_11.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_10.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_9.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_8.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_7.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_6.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_5.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_4.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_3.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_2.pdf
08 лютого 2021 17:08
ЛС_2_1_1.pdf
08 лютого 2021 17:08
ИВР.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДЦ.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_12.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_11.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_9.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_8.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_7.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_6.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_5.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_4.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_3.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_2.pdf
08 лютого 2021 17:08
ДФ_2_1_1.pdf
08 лютого 2021 17:08
Штатний розклад 01_01_21.pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Поліщук.pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Миропольський.pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Лисенко О.В..pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Краснянський.pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Желясков.pdf
08 лютого 2021 17:08
Трудова Брік.pdf
08 лютого 2021 17:08
Договір ЦПХ Меленчук.pdf
08 лютого 2021 17:08
Диплом Лисенко О.В..pdf
08 лютого 2021 17:08
Диплом Брік В.В..pdf
08 лютого 2021 17:08
Довідка покриття.pdf
08 лютого 2021 17:08
00_Проект договору.pdf
08 лютого 2021 17:08
Рішення Школа 130.pdf
08 лютого 2021 17:08
Акт обстеження.pdf
08 лютого 2021 17:08
15_Розрахунок зп.pdf
08 лютого 2021 17:08
13_Календарний графік.pdf
08 лютого 2021 17:08
12_ТЗ.pdf
08 лютого 2021 17:08
11_Пропозиція.pdf
08 лютого 2021 17:08
10_Лист-згода учасник.pdf
08 лютого 2021 17:08
08_Довідка субпідряд.pdf
08 лютого 2021 17:08
07_Довідка техніка.pdf
08 лютого 2021 17:08
06_Довідка працівники.pdf
08 лютого 2021 17:08
05_Довідка заходи.pdf
08 лютого 2021 17:08
01_Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД"
#41189244
Відхилено 34 999 999,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 13:51
ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ"
#40117708
Відхилено
35 000 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2021 16:20
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 лютого 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
Переможець 53 999 383,14
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 16:03

Документи

17 лютого 2021 13:47
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТРОЙ-ЕЛІТ" #40117708

№ рішення у справі

140-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 лютого 2021 16:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІМП БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43223082
53 999 383,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 09:55
дод. угода 24.pdf зміни до договору
27 серпня 2024 09:55
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2024 09:07
дод. угода 23.pdf зміни до договору
12 березня 2024 09:06
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 13:31
Доп угода 22.pdf зміни до договору
08 березня 2024 13:30
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 13:28
Доп угода 21.pdf зміни до договору
08 березня 2024 13:27
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2024 15:04
дод. угода 20.pdf зміни до договору
06 березня 2024 15:03
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 10:58
дод. угода 19.pdf зміни до договору
03 січня 2024 10:57
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 11:10
Доп угода 18.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 11:10
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2023 15:49
Доп угода 17.pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2023 09:12
дод. угода 16.pdf зміни до договору
07 вересня 2023 09:11
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 11:03
дод. угода 15.pdf зміни до договору
16 серпня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 15:37
дод. угода 14.pdf зміни до договору
26 червня 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2023 15:08
дод. угода 11.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2022 11:15
дод. угода 9.pdf зміни до договору
23 травня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2022 08:29
дод. угода 8.pdf зміни до договору
24 лютого 2022 08:27
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:33
договір 7-21П.pdf укладений
15 березня 2021 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неритмічним бюджетним фінансуванням об’єкта, а також, зважаючи на воєнний стан в Україні, та згідно з рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 58 від 16 травня 2022р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради №797-VIII від 08 грудня 2021р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2022 рік»
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML