Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
8 047,67 UAH
UA-2021-01-21-008309-b 3979499d176c4869b0a383408afc9ef4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Шевченко

+380678654334 zakupka-shkola_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ГРАНД" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Світлана Шевченко
+380678654334
zakupka-shkola_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


92,4 куб м, 1 контейнер - об,єм 1,1 куб м, вивіз - 84 рази згідно графіку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( послуги з поводження з побутовими відходами - з вивезення (перевезення) та захоронення твердих побутових відходів (код за ДК 021:2015 90513000-6-Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування – кошти місцевого(обласного) бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2021 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСПЕЦТРАНС"
#33265283
Переможець 8 047,67
UAH з ПДВ
21 січня 2021 15:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:22
твп-ду 2 від 14.12.2021 зменш суми дог на 334,32.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:22
дод угода №1 від 20.05.21 зменш суми на 133,33 грн-Екоспецтранс.pdf зміни до договору
20 травня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:41
дог сміття №03-10 від 21.01.2021 8047,67.pdf укладений
21 січня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 113,33 грн. Загальна сума договору після змін становить 7934,34 гр
Номер договору про закупівлю: 803/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі до 62,7 куб м, зменшення суми договору на 334,72 гр з урахуванням фактичного обсягу видатків. загальна сума договору становить 7600,11грн
Номер договору про закупівлю: 803/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML