Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спецодяг
Uniform
Uniform
Очікувана вартість
15 200 000,00 UAH
UA-2021-01-21-008275-b ● b7de5f5e830546c78bb66c4c12d4a108
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Кульбашна Людмила +380504477586 lminko@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | CHERKASYOBLENERGO» PUBLIC JOINT - STOCK COMPANY |
National ID: | 22800735 |
Contact point: |
Kulbashna Luidmila +380504477586 lminko@bigmir.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 15 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Publication date: | 21 січня 2021 15:33 |
Enquiries until: | 12 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 15 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,66 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Scope of the procurement
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД).
The range, quantity of goods and other conditions of purchase are defined in the tender documentation and appendices to it. Tender documentation is attached (TD).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 комп.
Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Suit for protection against general industrial pollution and mechanical influences
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
3000 комп.
Костюм виробничий ОРІОН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Suit production ORION
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
2000 шт.
Куртка для захисту від низьких температур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Jacket for protection against low temperatures
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
1500 шт.
Штани для захисту від низьких температур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Trousers for protection against low temperatures
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
15 комп.
Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Suit for protection against solutions of acids and alkalis
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
50 комп.
Костюм зварювальника для захисту від бризок розплавленого металу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Welder's suit for protection against splashes of molten metal
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
200 комп.
Костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Suit for protection against a chain saw and an electric arc
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
50 шт.
Халат бавовняний (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Cotton dressing gown (white)
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
100 шт.
Халат бавовняний (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Cotton dressing gown (black)
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
2000 шт.
Плащ для захисту від води та нетоксичних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Raincoat for protection against water and non-toxic solutions
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
90 шт.
Фартух прогумований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
The apron is rubberized
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
80 шт.
Фартух захисний із синтетичних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Замовника
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
The apron is protective of synthetic materials
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 01 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з дати постачання партії товару. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Категорія замовника: п.4 ч.4 ст. 2 Закону: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст. 2 Закону. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді - електронного документу. Строк дії забезпечення тендерних пропозицій - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Місцезнаходження: 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2021 16:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД_2.doc | |
03 лютого 2021 16:22 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.doc | |
03 лютого 2021 16:22 |
Додаток 2-документи для учасників_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
03 лютого 2021 16:22 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.doc | |
29 січня 2021 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc | |
29 січня 2021 15:43 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
29 січня 2021 15:43 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
ТД.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 1_цінова пропозиція.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 2_документи для учасників.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 3_документи для переможців.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 4_проект договору.doc | |
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc |
03 лютого 2021 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2021 16:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД_2.doc
|
||||||
03 лютого 2021 16:22 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.doc
|
||||||
03 лютого 2021 16:22 |
Додаток 2-документи для учасників_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||||
03 лютого 2021 16:22 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.doc
|
||||||
29 січня 2021 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc
|
||||||
29 січня 2021 15:43 |
Додаток 5_технічні вимоги_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||||
29 січня 2021 15:43 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
ТД.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 1_цінова пропозиція.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 2_документи для учасників.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 3_документи для переможців.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 4_проект договору.doc
|
||||||
21 січня 2021 15:30 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження якості матеріалів
Дата подання: 25 січня 2021 17:43
Дата відповіді: 28 січня 2021 10:13
Доброго дня.
Додатком до ТД встановлено вимогу щодо надання учасниками: Пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину).
Утеплений одяг передбачає при його виготовленні використовувати підкладкову тканину. Учасникам серед документів пропозиції потрібно надавати відповідний сертифікат, протокол і висновок на тканину підкладки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так як, утеплений одяг передбачає при його виготовленні використовувати підкладкову тканину, Учасник тендеру зобов’язаний надати у склади тендерної пропозиції пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину).
Так як, утеплений одяг передбачає при його виготовленні використовувати підкладкову тканину, Учасник тендеру зобов’язаний надати у склади тендерної пропозиції пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину).
Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів
Дата подання: 25 січня 2021 17:49
Дата відповіді: 28 січня 2021 10:14
Доброго дня.
Додатком 5 до ТД встановлено вимоги до товару. Зокрема, позиція 5: Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів має виготовлятись з бавовняних, вовняних та змішаних тканин з просоченнями. Конкретизуйте будь-ласка, що мається на увазі???? Частина товару з бавовняних тканин з просоченнями, інша - із вовняних, а решта із змішаних??? Чи всі 15 костюмів мають бути виготовлені з однієї тканини, що містить у своєму складі вовну, бавовну і інші волокна???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. На сьогоднішній день, Замовник працює над вирішенням цього питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Уточненя опису виробу у Додатку 5 (Куртка для захисту від низьких температур (додаток 3))
Дата подання: 27 січня 2021 14:00
Дата відповіді: 28 січня 2021 10:14
Доброго дня! У додатку вказано: "...Тканина підкладочна: щільність 210 гр/м.кв." Прохання дати склад підкладочної тканини-100% б/в чи синтетика? Прохання уточнити щільність тканини. Щільність основної тканини ( не менше 250 гр/м2) відносно щільності підкладочної тканини (щільність 210 гр/м.кв.) - на наш погляд тут є невідповідність.
Відповідь: Дякуємо за звернення. На сьогоднішній день, Замовник працює над вирішенням цього питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідність кваліфікаціним критеріям
Дата подання: 11 лютого 2021 14:01
Дата відповіді: 12 лютого 2021 14:50
Доброго дня!
У п/п № 1.1. Додатку 2 до ТД Замовником вимагається надання документів, що підтверджують наявність в Учасника
транспортного засобу/засобів, яким/-ми буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на
транспортний засіб/засоби) (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом/засобами (договір оренди тощо)).
Чи буде вважатися невідповідністю Учасника кваліфікаційним критеріям (і як наслідок дискваліфікація тендерної пропозиції) надання, на вимогу відповідності цьому критерію, договору про надання транспоних послуг з компанією-перевізником?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Учасником може бути надано в складі тендерної пропозиції договір про надання транспортних послуг з компанією-перевізником та не бути розцінено Замовником, як не відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-008275-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:33585132
Дата подання: 04 березня 2021 23:25
Вимога про усунення порушень норм Закону України "Про публічні закупівлі"
21.01.2021р., тендерним комітетом ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», було розміщено на веб-порталі державних закупівель інформацію, про оголошення закупівлі спецодягу (код ДК 021:2015 - 18110000-3 – Формений одяг), за процедурою відкритих торгів.
03.03.2021р., рішенням тендерного комітету, зазначеного вище Замовника торгів, пропозицію нашого товариства було відхилено, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо таке рішення тендерного комітету – необґрунтованим, незаконним, таким що порушує умови тендерної документації, Закону та права нашого товариства, як учасника закупівель системи PROZORRO в цілому.
Слід зазначити, що Замовником торгів, не розміщено на веб-порталі скановану копію протоколу про відхилення. Що стосується «підстав» відхилення, повідомляю наступне:
- твердження Замовника проте що у складі пропозиції Учасника не надано пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину – не відповідає дійсності, оскільки нашим товариством, 20.02.2021р. розміщено на веб-порталі весь пакет необхідних документів, які підтверджують якість продукції та тканини (на кожну позицію товару), файли розміщені під назвами: «документи про якість 1, 2, 3» (чотирма окремими файлами, які експортовано в систему закупівель). Перелічені документи містять інформацію про виробника тканини.
- на позицію 5 технічних вимог «Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів» у складі пропозиції Учасника надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину; на позицію 7 технічних вимог «Костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги» у складі пропозиції Учасника надано протокол випробування на тканину, а також надані у складі пропозиції сертифікати відповідності на тканину в повній мірі відповідають характеристикам, передбаченим Замовником. - на позиції 8, 9 технічних вимог «Халат бавовняний (білий)» «Халат бавовняний (чорний)» надані у складі пропозиції сертифікати відповідності та протокол випробування на тканину, відповідають характеристикам передбаченим Замовником. Доводимо до відома Замовника, що на деякі товарні позиції, зазначені в технічній специфікації, нашим товариством було надано по одному примірнику документа, що підтверджує якість такої товарної позиції або тканини (тобто один документ подавався на аналогічну товарну позицію або тканину);
- відповідно додатку № 5 до ТД, Учасник повинен надати сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала документ про відповідність – дані документи були оприлюднені на веб-порталі у файлі під назвою: «Iso, акредитація». Вимоги в тендерній документації, стосовно обов’язковості функціонування системи управління якістю у субпідрядника, встановлено не було, відповідно посилання Замовника на дану підставу є незаконним, та суперечить тендерній документації. Також, згідно з п. 5, розділу ІІІ тендерної документації, учасник зобов’язаний надати розширену інформацію про субпідрядника, якого планує залучити до виконання договору, лише: у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
З огляду на викладене, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
Скасувати протокол засідання тендерного комітету ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», від 03.03.2021р., яким було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІВА-ТРЕЙД», у строк до 15 год. 00 хв. 05.03.2021р.
Попереджаю Вас, що у разі порушення зазначеного вище терміну або ігнорування нашої в повній мірі обґрунтованої вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою (яка вже підготовлена) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
03.03.2021р., рішенням тендерного комітету, зазначеного вище Замовника торгів, пропозицію нашого товариства було відхилено, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо таке рішення тендерного комітету – необґрунтованим, незаконним, таким що порушує умови тендерної документації, Закону та права нашого товариства, як учасника закупівель системи PROZORRO в цілому.
Слід зазначити, що Замовником торгів, не розміщено на веб-порталі скановану копію протоколу про відхилення. Що стосується «підстав» відхилення, повідомляю наступне:
- твердження Замовника проте що у складі пропозиції Учасника не надано пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину – не відповідає дійсності, оскільки нашим товариством, 20.02.2021р. розміщено на веб-порталі весь пакет необхідних документів, які підтверджують якість продукції та тканини (на кожну позицію товару), файли розміщені під назвами: «документи про якість 1, 2, 3» (чотирма окремими файлами, які експортовано в систему закупівель). Перелічені документи містять інформацію про виробника тканини.
- на позицію 5 технічних вимог «Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів» у складі пропозиції Учасника надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину; на позицію 7 технічних вимог «Костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги» у складі пропозиції Учасника надано протокол випробування на тканину, а також надані у складі пропозиції сертифікати відповідності на тканину в повній мірі відповідають характеристикам, передбаченим Замовником. - на позиції 8, 9 технічних вимог «Халат бавовняний (білий)» «Халат бавовняний (чорний)» надані у складі пропозиції сертифікати відповідності та протокол випробування на тканину, відповідають характеристикам передбаченим Замовником. Доводимо до відома Замовника, що на деякі товарні позиції, зазначені в технічній специфікації, нашим товариством було надано по одному примірнику документа, що підтверджує якість такої товарної позиції або тканини (тобто один документ подавався на аналогічну товарну позицію або тканину);
- відповідно додатку № 5 до ТД, Учасник повинен надати сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала документ про відповідність – дані документи були оприлюднені на веб-порталі у файлі під назвою: «Iso, акредитація». Вимоги в тендерній документації, стосовно обов’язковості функціонування системи управління якістю у субпідрядника, встановлено не було, відповідно посилання Замовника на дану підставу є незаконним, та суперечить тендерній документації. Також, згідно з п. 5, розділу ІІІ тендерної документації, учасник зобов’язаний надати розширену інформацію про субпідрядника, якого планує залучити до виконання договору, лише: у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
З огляду на викладене, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
Скасувати протокол засідання тендерного комітету ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», від 03.03.2021р., яким було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІВА-ТРЕЙД», у строк до 15 год. 00 хв. 05.03.2021р.
Попереджаю Вас, що у разі порушення зазначеного вище терміну або ігнорування нашої в повній мірі обґрунтованої вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою (яка вже підготовлена) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 14:27
«Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до п.7 ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Також, ч. 2 ст. 29 Закону передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або Учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається Учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Та у ч. 12 ст. 29 Закону зазначено, що за результатами розгляду Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
На вимогу Закону у системі прозоро відображений ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2021-01-21-008275-b та у протоколі міститься інформація про відхилення тендерної пропозиції. З протоколом та інформацією Учасник може ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-21-008275-b.
Що стосується підстав для відхилення додатково повідомляємо:
1) Відповідно Додатку №5 до ТД для підтвердження технічних вимог, номенклатурної позиції предмету закупівлі, Учасник тендеру зобов’язаний надати:
1.Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
2.Пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину. Перелічені документи повинні містити інформацію про виробника тканини).
3.Таблицю позначення розмірів на основі вимірів тіла, наданих у сантиметрах.
4.Інструкцію по експлуатації виробу українською мовою.
Учасником у складі тендерної пропозиції дійсно надано pdf документи «Документи про якість», «Документи про якість 1», «Документи про якість 2», «Документи про якість 3» проте ті документи які надані у складі пропозиції не відповідають технічним параметрам встановленим Замовником у Додатку 5 до тендерної документації для номенклатурних позицій предмета закупівлі. А тому Замовник вважає, що:
- на позиції 1,3,4,6,10,11,12 технічних вимог «Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів» «Куртка для захисту від низьких температур» «Штани для захисту від низьких температур» «Костюм зварювальника для захисту від бризок розплавленого металу» «Плащ для захисту від води та нетоксичних розчинів» «Фартух прогумований» «Фартух захисний із синтетичних матеріалів» у складі пропозиції Учасника не надано пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи на тканину. Перелічені документи повинні містити інформацію про виробника тканини).
- на позицію 5 технічних вимог «Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів» у складі пропозиції Учасника не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину.
- на позицію 7 технічних вимог «Костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги» у складі пропозиції Учасника не надано протокол випробування на тканину, а надані у складі пропозиції сертифікати відповідності на тканину не відповідають характеристикам, передбачених Замовником.
- на позиції 8,9 технічних вимог «Халат бавовняний (білий)» «Халат бавовняний (чорний)» надані у складі пропозиції сертифікати відповідності та протокол випробування на тканину не відповідають характеристикам, передбачених Замовником.
2) Відповідно Додатку №5 до ТД Учасник повинен надати сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала документ про відповідність.
Учасником у складі тендерної пропозиції дійсно надано pdf документи «Iso, акредитація», який містить сертифікат про відповідність системи управління якістю для виробника ТОВ "ВІВА-ТРЕЙД". Проте, відповідно до інформаційного листа, загальна інформація про продукцію від 19.02.2021 №2111/21, Учасником пропонується костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги, виробництва ТОВ «LEGIO», а у складі пропозиції Учасника відсутній сертифікат про відповідність системи управління якістю від даного виробника.
Отже, Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права Учасників закупівель.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!»
Відповідно до п.7 ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Також, ч. 2 ст. 29 Закону передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або Учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається Учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Та у ч. 12 ст. 29 Закону зазначено, що за результатами розгляду Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
На вимогу Закону у системі прозоро відображений ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2021-01-21-008275-b та у протоколі міститься інформація про відхилення тендерної пропозиції. З протоколом та інформацією Учасник може ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-21-008275-b.
Що стосується підстав для відхилення додатково повідомляємо:
1) Відповідно Додатку №5 до ТД для підтвердження технічних вимог, номенклатурної позиції предмету закупівлі, Учасник тендеру зобов’язаний надати:
1.Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
2.Пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину. Перелічені документи повинні містити інформацію про виробника тканини).
3.Таблицю позначення розмірів на основі вимірів тіла, наданих у сантиметрах.
4.Інструкцію по експлуатації виробу українською мовою.
Учасником у складі тендерної пропозиції дійсно надано pdf документи «Документи про якість», «Документи про якість 1», «Документи про якість 2», «Документи про якість 3» проте ті документи які надані у складі пропозиції не відповідають технічним параметрам встановленим Замовником у Додатку 5 до тендерної документації для номенклатурних позицій предмета закупівлі. А тому Замовник вважає, що:
- на позиції 1,3,4,6,10,11,12 технічних вимог «Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів» «Куртка для захисту від низьких температур» «Штани для захисту від низьких температур» «Костюм зварювальника для захисту від бризок розплавленого металу» «Плащ для захисту від води та нетоксичних розчинів» «Фартух прогумований» «Фартух захисний із синтетичних матеріалів» у складі пропозиції Учасника не надано пакет документів підтверджуючих якість складових виробу (сертифікат відповідності на тканину, протокол випробування на тканину, яким підтверджується відповідність запропонованої тканини встановленим вище вимогам, висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи на тканину. Перелічені документи повинні містити інформацію про виробника тканини).
- на позицію 5 технічних вимог «Костюм для захисту від розчинів кислот і лугів» у складі пропозиції Учасника не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину.
- на позицію 7 технічних вимог «Костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги» у складі пропозиції Учасника не надано протокол випробування на тканину, а надані у складі пропозиції сертифікати відповідності на тканину не відповідають характеристикам, передбачених Замовником.
- на позиції 8,9 технічних вимог «Халат бавовняний (білий)» «Халат бавовняний (чорний)» надані у складі пропозиції сертифікати відповідності та протокол випробування на тканину не відповідають характеристикам, передбачених Замовником.
2) Відповідно Додатку №5 до ТД Учасник повинен надати сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала документ про відповідність.
Учасником у складі тендерної пропозиції дійсно надано pdf документи «Iso, акредитація», який містить сертифікат про відповідність системи управління якістю для виробника ТОВ "ВІВА-ТРЕЙД". Проте, відповідно до інформаційного листа, загальна інформація про продукцію від 19.02.2021 №2111/21, Учасником пропонується костюм для захисту від ланцюгової пилки та електричної дуги, виробництва ТОВ «LEGIO», а у складі пропозиції Учасника відсутній сертифікат про відповідність системи управління якістю від даного виробника.
Отже, Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права Учасників закупівель.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-21-008275-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:33585132
Скарга про усунення поршень Закону
Шановний, тендерний комiтет!
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-01-21-008275-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:33585132
Дата подання: 05 березня 2021 16:03
Дата подання: 05 березня 2021 16:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 13:36
рішення від 10.03.2021 №4431+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 13:36
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.03.2021 №3988.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 11:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 №6581.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 16:44
рішення від 31.03.2021 №6581.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" скасовано рішення про допущення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОФІМЕД ГРУП", товариства з обмеженою відповідальністю "УМТК ТРЕЙД" до аукціону за процедурою закупівлі — "Спецодяг", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-21-008275-b, з метою усунення порушень на виконання рішення № 6581 -р/пк-пз від 31.03.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 10:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 квітня 2021
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА-ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій