Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Томатна паста, ікра кабачкова консервована, огірки солоні, сухофрукти
Очікувана вартість
160 104,00 UAH
UA-2021-01-21-008031-b ● ec71d06d41d6493381fa64e5ff0c53c0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43946489 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69 |
Контактна особа: |
Олена Хорольська +380671808331 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 15:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 15:21 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 160 104,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 601,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2705 кілограми
Томатна паста, ікра кабачкова консервована, огірки солоні, сухофрукти (Місцевий бюджет - 114026,00 грн., власні надходження (плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю) - 46078,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Лозуватської сільської ради, згідно дислокації (Додаток 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 15:22 |
2021 Інформація для закупівлі Ікра, том.паста, сухофрукти, огірки.docx | |
21 січня 2021 15:22 |
2021 Проєкт ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-008031-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОНОМ-КР", Код ЄДРПОУ:42321814
Дата подання: 08 лютого 2021 13:03
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
04 лютого 2021 року УПРАВЛІННЯМОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 04.02.2021 року про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ". Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" у зв'язку з невиконанням ним вимог Замовника, визначених у п 9 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: "Учасник, пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, з дня оголошення даних результатів системою повинен протягом 1 календарного дня підкріпити у відповідності до вимог Додатку №1, у вигляді сканованої кольорової копії у форматі pdf, .jpg. перераховану цінову пропозицію з урахуванням результатів аукціону. ( заповнену та підписану відповідальною особою)". Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ФОП "Козак Сергій Романович" не було надано у складі пропозиції наступні документи, що вимогалися Замовником:копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару; - копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення. Крім того, учасник ФОП "Козак Сергій Романович" не виконав вимогу Замовника про надання інформації про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 04.02.2021 року щодо акцептування пропозиції ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ та визнати пропозицію учасника ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧтакою, що не відповідає умовам тендерної документації, а також прийняти до розгляду пропозицію ТОВ "АГРОНОМ-КР"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 09:49
Розглянувши Вашу скаргу Лозуватська сільська рада повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Підстави відхилення замовником пропозицій визначені ч. 13 ст. 14 вказаного закону. Наведені Вами аргументи не можна віднести до жодної визначеної законом підстави відхилення пропозицій, а відхилити пропозицію ФОП Козак С.Р. з одних лише формальних міркувань не буде відповідати інтересам громади, оскільки саме його пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Зважаючи на викладене, Лозуватська сільська рада не має законних підстав для задоволення Ваших вимо
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Підстави відхилення замовником пропозицій визначені ч. 13 ст. 14 вказаного закону. Наведені Вами аргументи не можна віднести до жодної визначеної законом підстави відхилення пропозицій, а відхилити пропозицію ФОП Козак С.Р. з одних лише формальних міркувань не буде відповідати інтересам громади, оскільки саме його пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Зважаючи на викладене, Лозуватська сільська рада не має законних підстав для задоволення Ваших вимо
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #2242108479 |
Переможець |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 14:03
|
доп. угода №3 від 16.07.20210001.PDF | укладений |
19 липня 2021 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 15:53
|
доп угода 2 від 22.06.2021.PDF | зміни до договору |
23 червня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 15:54
|
Доп.уг.№1.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 15:42
|
Договір №71, том.п.pdf | укладений |
23 лютого 2021 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до розділу 2. СУМА ДОГОВОРУ ТА ЦІНИ |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |