Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих, НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих, код ДК 021:2015: 33751000-9)
Очікувана вартість
186 150,00 UAH
UA-2021-01-21-007520-b 193b07aa5fa44f2eb4fe374ba447447c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Козаченко

+380962245672 byhgalteriy_hmp24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003474
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 153
Контактна особа: Марина Козаченко
+380962245672
byhgalteriy_hmp24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 12:00
Очікувана вартість: 186 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 упаковка
Підгузки для дорослих, НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих, код ДК 021:2015: 33751000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 15:03
!Спрощена закупівля_підгузки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість
Дата подання: 22 січня 2021 15:56
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:41
Підскажіть, будь-ласка, якщо кількість підгузків в упаковці буде інша, як розрахувати остаточну кількість підгузків згідно тендерної докуметації. Чи можливо у пропозиції вказувати кількість в штуках?
Відповідь: Учасник має надати пропозицію у чіткій відповідності до технічних вимог Замовника
Еквівалент?
Дата подання: 26 січня 2021 09:58
Дата відповіді: 26 січня 2021 22:09
Можемо пропонувати підгузки не ТМ Ігар?
Відповідь: Учасник має право запропонувати товар, що є предметом закупівлі, не ТМ Ігар, але при повній відповідності технічним вимогам, встановленим Замовником

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-007520-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 21 січня 2021 16:56
вимоги під конкретного постачальника
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші вимоги «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» прописані під конкретну торгову марку без можливості пропонувати аналоги, а можливо і під конкретного постачальника!
Конкретно зазначено: ТМ «Iгар»; та характеристики ТМ «IGAR» (https://igar.ua/pidguzki-dlya-doroslyh/) без можливості пропонувати аналоги.
Таким чином Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім IGAR брати участь в закупівлі, а конкретно:
1. Видалити всі конкретні розміри в сантиметрах та грамах.
2. Видалити посилання на конкретну торгову марку!
3. Видалити кількість в упаковці та зазначити кількість в штуках!
4. Видалити «Замовником не будуть розглядатися аналоги/еквівалент товару».
Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих.
В іншому випадку будемо звертатись до відповідних органів (ДАСУ).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 12:03
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Таким чином, діючим законодавством не встановлено ОБОВ'ЯЗКУ для Замовника торгів визначати аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників.

Враховуючи вищенаведене, підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у Замовника не має.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медичний оздоровчий центр "Здоров`я" 162 463,88
UAH з ПДВ
162 463,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 11:32
Електронний підпис
01 лютого 2021 10:10
IMG-eb62b7317e9a88e4561cfc0be231b295-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-08c5ad2525b4802694cf1696bd7ab0a6-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-aa087371c97fff91abc1724715a00e7c-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-fc3a6ef1e6c2b45cb8a99cf264cc7d58-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-10a8696409c877a77deadca6faebdda6-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-eeef0206c294cb21e23c4bc632202af6-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-644dccfe54fa10ee2894d7cbfd5df30b-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-13ea802bc5e657a7497d1470509bd0ce-V.jpg
01 лютого 2021 10:10
IMG-6705894238aa4c21034a2e1ccc1586e4-V.jpg
01 лютого 2021 09:48
Выписка ч2.pdf
01 лютого 2021 09:48
Выписка ч1.pdf
01 лютого 2021 09:48
Сертификат качества.pdf
01 лютого 2021 09:48
Специфікація (1).PDF
01 лютого 2021 09:48
Проект договору (1).PDF
01 лютого 2021 09:48
Комерційна пропозиція.PDF
01 лютого 2021 09:48
Згода на обробку даних.PDF
01 лютого 2021 09:48
ІПН (1).PDF
01 лютого 2021 09:48
Копія паспорту.PDF
01 лютого 2021 09:48
решение 37 ст.pdf
01 лютого 2021 09:48
Приказ директора.pdf
01 лютого 2021 09:48
НДС.pdf
01 лютого 2021 09:48
Статут_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медичний оздоровчий центр "Здоров`я"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Медичний оздоровчий центр "Здоров`я"
#30773348
Переможець 162 463,88
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 15:22

Документи

02 лютого 2021 15:22
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:18
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медичний оздоровчий центр "Здоров`я"
#30773348
162 463,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 15:22
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:18
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:52
доп.угода № 2 _.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 15:44
Доп.угода підгузки.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:19
Додаткова угода підгузки (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 19:56
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:09
Договір.pdf укладений
10 лютого 2021 09:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 березня 2021 11:37
30 844,88 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений
18 червня 2021 13:01
3 926,15 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений
18 червня 2021 13:01
5 528,37 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений
18 червня 2021 13:01
12 236,72 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений
27 жовтня 2021 12:45
7 556,37 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений
22 листопада 2021 11:30
49 323,91 UAH UA928201720344310005000027919
КНП "МП №24" ХМР
UA923071230000026008010808570
ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 09/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 252,14
UAH (в тому числі ПДВ 7 801,54 UAH)