Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками (Підгузки для дорослих, НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих, код ДК 021:2015: 33751000-9)
Очікувана вартість
186 150,00 UAH
UA-2021-01-21-007520-b ● 193b07aa5fa44f2eb4fe374ba447447c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003474 |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 153 |
Контактна особа: |
Марина Козаченко +380962245672 byhgalteriy_hmp24@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 186 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 930,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
635 упаковка
Підгузки для дорослих, НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих, код ДК 021:2015: 33751000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61064, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 15:03 |
!Спрощена закупівля_підгузки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість
Дата подання: 22 січня 2021 15:56
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:41
Підскажіть, будь-ласка, якщо кількість підгузків в упаковці буде інша, як розрахувати остаточну кількість підгузків згідно тендерної докуметації.
Чи можливо у пропозиції вказувати кількість в штуках?
Відповідь: Учасник має надати пропозицію у чіткій відповідності до технічних вимог Замовника
Еквівалент?
Дата подання: 26 січня 2021 09:58
Дата відповіді: 26 січня 2021 22:09
Можемо пропонувати підгузки не ТМ Ігар?
Відповідь: Учасник має право запропонувати товар, що є предметом закупівлі, не ТМ Ігар, але при повній відповідності технічним вимогам, встановленим Замовником
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-007520-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ", Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 21 січня 2021 16:56
вимоги під конкретного постачальника
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші вимоги «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» прописані під конкретну торгову марку без можливості пропонувати аналоги, а можливо і під конкретного постачальника!
Конкретно зазначено: ТМ «Iгар»; та характеристики ТМ «IGAR» (https://igar.ua/pidguzki-dlya-doroslyh/) без можливості пропонувати аналоги.
Таким чином Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім IGAR брати участь в закупівлі, а конкретно:
1. Видалити всі конкретні розміри в сантиметрах та грамах.
2. Видалити посилання на конкретну торгову марку!
3. Видалити кількість в упаковці та зазначити кількість в штуках!
4. Видалити «Замовником не будуть розглядатися аналоги/еквівалент товару».
Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих.
В іншому випадку будемо звертатись до відповідних органів (ДАСУ).
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші вимоги «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» прописані під конкретну торгову марку без можливості пропонувати аналоги, а можливо і під конкретного постачальника!
Конкретно зазначено: ТМ «Iгар»; та характеристики ТМ «IGAR» (https://igar.ua/pidguzki-dlya-doroslyh/) без можливості пропонувати аналоги.
Таким чином Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім IGAR брати участь в закупівлі, а конкретно:
1. Видалити всі конкретні розміри в сантиметрах та грамах.
2. Видалити посилання на конкретну торгову марку!
3. Видалити кількість в упаковці та зазначити кількість в штуках!
4. Видалити «Замовником не будуть розглядатися аналоги/еквівалент товару».
Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих.
В іншому випадку будемо звертатись до відповідних органів (ДАСУ).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2021 12:03
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Таким чином, діючим законодавством не встановлено ОБОВ'ЯЗКУ для Замовника торгів визначати аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищенаведене, підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у Замовника не має.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Таким чином, діючим законодавством не встановлено ОБОВ'ЯЗКУ для Замовника торгів визначати аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищенаведене, підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у Замовника не має.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Медичний оздоровчий центр "Здоров`я" #30773348 |
Переможець |
162 463,88
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:52
|
доп.угода № 2 _.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:44
|
Доп.угода підгузки.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 11:19
|
Додаткова угода підгузки (1).pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 19:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 10:09
|
Договір.pdf | укладений |
10 лютого 2021 09:27
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 березня 2021 11:37
|
30 844,88 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
18 червня 2021 13:01
|
3 926,15 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
18 червня 2021 13:01
|
5 528,37 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
18 червня 2021 13:01
|
12 236,72 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
27 жовтня 2021 12:45
|
7 556,37 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
22 листопада 2021 11:30
|
49 323,91 UAH | UA928201720344310005000027919 КНП "МП №24" ХМР |
UA923071230000026008010808570 ТОВ МОЦ "ЗДОРОВ'Я" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |