Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
46 450,00 UAH
UA-2021-01-21-006383-b 69a6f9db4326497ca2c8500d8170f223
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 14:22
Очікувана вартість: 46 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Медичні матеріали Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2021 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 18:14
Зміни до Оголошення про закупівлю.doc
25 січня 2021 18:14
ПРОТОКОЛ УО 6 зміни до ТД скарга.doc
25 січня 2021 18:14
Оголошення мед матеріали змінене.doc
21 січня 2021 14:18
Оголошення_мед_матеріали.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-006383-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2126618602
Дата подання: 21 січня 2021 18:46
по МТВ
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2021 17:16
шановний учаснику! Викладену Вами інформацію взято до уваги, зміни до тендерної документації буде оприлюднено у встановленому порядку.

Документи

25 січня 2021 17:16
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 42 989,00
UAH з ПДВ
42 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
02 лютого 2021 00:13
Загальна документація.pdf
01 лютого 2021 23:30
Перчатки.pdf
01 лютого 2021 23:24
Волес пластир.pdf
01 лютого 2021 23:18
Волес_салфетки.pdf
01 лютого 2021 23:17
Укрмедтекстиль.pdf
01 лютого 2021 22:53
Гемопласт.pdf
01 лютого 2021 22:53
Скарифікатор_Волес (2).pdf
01 лютого 2021 22:53
Госпитал.pdf
01 лютого 2021 22:53
Шпатель (3).pdf
01 лютого 2021 22:07
Санкції.pdf
01 лютого 2021 22:07
Довідки_17_Закон.pdf
01 лютого 2021 22:07
МТБ__.pdf
01 лютого 2021 22:07
SPV.pdf
01 лютого 2021 22:07
ProFOP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
Переможець 42 989,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 13:43

Документи

04 лютого 2021 13:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
42 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 13:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 14:28
Договір укладений
18 лютого 2021 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 989,00
UAH