Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля марки ДГ 25-100
Очікувана вартість
809 600,00 UAH
UA-2021-01-21-005327-b ● 6c3d308995a34fed8c901d90ad4736ee
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Медведівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04411183 |
Місцезнаходження: | 20930, Україна , Черкаська обл., село Медведівка, Б.Хмельницького,44в |
Контактна особа: |
Грабовий Валерій Володимирович +380632485233 makaruch86@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 15:48 |
Очікувана вартість: | 809 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 096,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 т
Вугілля марки ДГ 25-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20930, Україна, Черкаська область, с.Медведівка, Б.Хмельницького,44в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 12:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
01 лютого 2021 12:35 |
Додаток 6 Нова редакція.docx | |
21 січня 2021 13:28 |
Оголошення.doc | |
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 5.docx | |
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 4.docx | |
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 3.docx | |
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 2.docx | |
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 1.docx |
01 лютого 2021 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2021 12:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
01 лютого 2021 12:35 |
Додаток 6 Нова редакція.docx
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Оголошення.doc
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 5.docx
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 4.docx
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 3.docx
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 2.docx
|
||||||
21 січня 2021 13:28 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005327-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 28 січня 2021 13:04
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 5 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці). Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником.
Таким чином участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які мають у власності або в користуванні стаціонарні ваги, які розташовані в радіусі в радіусі 30 кілометрів від складу замовника.
Наше підприємство має в користуванні мобільні ваги, тобто може здійснювати зважування вугілля безпосередньо на складі Замовника, проте прийняти участь в даній закупівлі не має можливості, оскільки не може виконати вимогу тендерної документації щодо зазначення в гарантійному листі адреси населеного пункту та вулиці, де буде здійснюватися зважування вугілля. Вказувати як місце зважування адреси розташування складів Замовника ми також не маємо законного права, оскільки встановлювати наші мобільні ваги на складах Замовника ми маємо право лише з дозволу самого Замовника.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 5 Додатку 6 до тендерної документації, передбачити можливість використання для зважування вугілля мобільних вагів та викласти його в наступній редакції:
«Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці) або шляхом використання мобільних вагів, які належать учаснику на праві власності або використовуються на підставі договору оренди чи надання відповідних послуг. Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником»
Розгорнути
Згорнути
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 5 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці). Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником.
Таким чином участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які мають у власності або в користуванні стаціонарні ваги, які розташовані в радіусі в радіусі 30 кілометрів від складу замовника.
Наше підприємство має в користуванні мобільні ваги, тобто може здійснювати зважування вугілля безпосередньо на складі Замовника, проте прийняти участь в даній закупівлі не має можливості, оскільки не може виконати вимогу тендерної документації щодо зазначення в гарантійному листі адреси населеного пункту та вулиці, де буде здійснюватися зважування вугілля. Вказувати як місце зважування адреси розташування складів Замовника ми також не маємо законного права, оскільки встановлювати наші мобільні ваги на складах Замовника ми маємо право лише з дозволу самого Замовника.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 5 Додатку 6 до тендерної документації, передбачити можливість використання для зважування вугілля мобільних вагів та викласти його в наступній редакції:
«Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці) або шляхом використання мобільних вагів, які належать учаснику на праві власності або використовуються на підставі договору оренди чи надання відповідних послуг. Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником»
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 12:36
Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005327-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 28 січня 2021 13:06
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 6 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії.
Тобто посвідчення про якість ОБОВ’ЯЗКОВО повинно бути видане лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005).
Наше підприємство має посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, видане на наше ім’я лабораторією у 2020 році, проте лабораторія, яка видала посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), проте має атестат про акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017) у сфері випробування вугілля кам’яного, який виданий Національним агентством з акредитації України.
Таким чином ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки незалежна лабораторія, яка видала нам посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) що є дискримінаційною вимогою відносно нашого підприємства, оскільки ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ АТЕСТАТУ НА ВІДПОВДНІСТЬ ВИМОГАМ ДСТУ 10012:2005 НЕМАЄ та ми не можемо примусити лабораторію одержувати законодавчо не передбачений документ.
Щодо обов’язковості лабораторіям мати атестат про відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 повідомляємо наступне:
1. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Вимірювальна лабораторія могла посилатися на свідоцтво про атестацію для засвідчення своїх вимірювальних можливостей, використовувала свідоцтво для пропозиції своїх послуг потенційним замовникам.
2. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології.
3. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» ВІДСУТНЄ ПОНЯТТЯ АТЕСТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЇ.
4. З 01.01.2016 року перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться ВИКЛЮЧНО НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017.
5. ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО проведення перевірки компетентності лабораторії відповідність вимогам ДСТУ 10012:2005 немає.
Тобто, встановивши вимогу про те, що посвідчення про якість на минулу партію товару повинно бути видане ВИКЛЮЧНО лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ лише тими, які співпрацюють з лабораторіями, які мають атестат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ ЯКОГО НЕМАЄ.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 6 Додатку 6 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
«Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) або ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність або атестат про акредитацію) відповідної лабораторії."
Розгорнути
Згорнути
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 6 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії.
Тобто посвідчення про якість ОБОВ’ЯЗКОВО повинно бути видане лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005).
Наше підприємство має посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, видане на наше ім’я лабораторією у 2020 році, проте лабораторія, яка видала посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), проте має атестат про акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017) у сфері випробування вугілля кам’яного, який виданий Національним агентством з акредитації України.
Таким чином ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки незалежна лабораторія, яка видала нам посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) що є дискримінаційною вимогою відносно нашого підприємства, оскільки ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ АТЕСТАТУ НА ВІДПОВДНІСТЬ ВИМОГАМ ДСТУ 10012:2005 НЕМАЄ та ми не можемо примусити лабораторію одержувати законодавчо не передбачений документ.
Щодо обов’язковості лабораторіям мати атестат про відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 повідомляємо наступне:
1. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Вимірювальна лабораторія могла посилатися на свідоцтво про атестацію для засвідчення своїх вимірювальних можливостей, використовувала свідоцтво для пропозиції своїх послуг потенційним замовникам.
2. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології.
3. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» ВІДСУТНЄ ПОНЯТТЯ АТЕСТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЇ.
4. З 01.01.2016 року перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться ВИКЛЮЧНО НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017.
5. ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО проведення перевірки компетентності лабораторії відповідність вимогам ДСТУ 10012:2005 немає.
Тобто, встановивши вимогу про те, що посвідчення про якість на минулу партію товару повинно бути видане ВИКЛЮЧНО лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ лише тими, які співпрацюють з лабораторіями, які мають атестат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ ЯКОГО НЕМАЄ.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 6 Додатку 6 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
«Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) або ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність або атестат про акредитацію) відповідної лабораторії."
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 12:37
Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005327-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 28 січня 2021 13:07
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 7 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції документи, що засвідчує реальне походження вугілля, яке підлягає подальшому постачанню - діючі дозволи від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин та експлуатації відповідних механізмів.
Таким чином, учасник повинен надати 2 дозволи:
- дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
- дозвіл на експлуатацію відповідних механізмів.
Виробник, у якого наше підприємство має намір придбати вугілля, яке є предметом закупівлі здійснює його виробництво шляхом сортування з рядового вугілля. Статус легальності виробника підтверджено виданим на його ім’я дозволом на експлуатацію відповідного устаткування, який виданий територіальним органом Держпраці.
Згідно з п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі за текстом – Порядок) дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, а саме:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Таким чином, роботи зі сортування та збагачення корисних копалин НЕ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОДАТКУ 2 ПОРЯДКУ, а отже виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЙОГО ОТРИМУВАТИ.
Таким чином у зв’язку з відсутністю в виробника з яким співпрацює наше підприємство дозволу від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин наше підприємство не зможе прийняти участь у даній закупівлі, що є дискримінацією по відношенню до нашого підприємства, оскільки виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ОТРИМУВАТИ дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 7 Додатку 6 до тендерної документації та виключити з нього вимогу щодо того, що учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
Розгорнути
Згорнути
- Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог:
Згідно п. 7 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме:
Учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції документи, що засвідчує реальне походження вугілля, яке підлягає подальшому постачанню - діючі дозволи від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин та експлуатації відповідних механізмів.
Таким чином, учасник повинен надати 2 дозволи:
- дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
- дозвіл на експлуатацію відповідних механізмів.
Виробник, у якого наше підприємство має намір придбати вугілля, яке є предметом закупівлі здійснює його виробництво шляхом сортування з рядового вугілля. Статус легальності виробника підтверджено виданим на його ім’я дозволом на експлуатацію відповідного устаткування, який виданий територіальним органом Держпраці.
Згідно з п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі за текстом – Порядок) дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, а саме:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Таким чином, роботи зі сортування та збагачення корисних копалин НЕ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОДАТКУ 2 ПОРЯДКУ, а отже виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЙОГО ОТРИМУВАТИ.
Таким чином у зв’язку з відсутністю в виробника з яким співпрацює наше підприємство дозволу від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин наше підприємство не зможе прийняти участь у даній закупівлі, що є дискримінацією по відношенню до нашого підприємства, оскільки виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ОТРИМУВАТИ дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 7 Додатку 6 до тендерної документації та виключити з нього вимогу щодо того, що учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 12:38
Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005327-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 12 квітня 2021 11:14
Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ "Славресурс" вкзавши причиною відхилення надумані підстави.
Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ "Славресурс" вкзавши причиною відхилення надумані підстави. Та застосувавши вибіркове тлумачення вимог тендерної документації та документів зі складу ТОВ "МАЛАЙН", проігнорувавши аналогічні підстави невідповідності та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЛАЙН", Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель.
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Вважаємо оцінку таким упередженим діям Замовнка буде надавати колегія антимонопольного комітету
Розгорнути
Згорнути
Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Вважаємо оцінку таким упередженим діям Замовнка буде надавати колегія антимонопольного комітету
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2021 23:58
Вважаємо оцінку упередженності дій Замовнка зможе надати колегія антимонопольного комітету до якої надіслані скарги Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-21-005327-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП сев-сервіс 2000, Код ЄДРПОУ:31078365
Дата подання: 25 лютого 2021 16:33
Дата подання: 25 лютого 2021 16:33
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 березня 2021 16:03
рішення від 01.03.2021 № 3734 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 16:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.03.2021 № 3368.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 13:22
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 № 3719.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 10:25
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.03.2021 № 4092.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 17:13
інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 № 6054.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 16:39
рішення від 25.03.2021№6054.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 21:45
Номер скарги: UA-2021-01-21-005327-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП сев-сервіс 2000, Код ЄДРПОУ:31078365
Дата подання: 12 квітня 2021 14:51
Дата подання: 12 квітня 2021 14:51
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 20:08
рішення від 14.04.2021 № 7819 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8915.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 18:34
рішення від 23.04.2021 № 8915.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:58
Номер скарги: UA-2021-01-21-005327-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 12 квітня 2021 12:22
Дата подання: 12 квітня 2021 12:22
Замовником прийняте суперечливе рішення щодо відхилення економічно вигідної пропозиції
Замовником прийняте суперечливе рішення щодо відхилення економічно вигідної пропозиції .
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 20:29
Рішення від 14.04.2021 № 7873 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8914.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 18:33
Рішення від 23.04.2021 № 8914.docx.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про відхилення пропозиції скасовано відповідно до протоколу №42 від 12.05.2021
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2021 22:26
Номер скарги: UA-2021-01-21-005327-b.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 25 червня 2021 17:49
Дата подання: 25 червня 2021 17:49
ропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена замовником з підстав визначен протокол від 18.06.2021 №47.
Відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС» та визначивши ТОВ «Малайн» переможцем даної закупівлі Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність;, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тому пропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена замовником з підстав визначен протокол від 18.06.2021 №47.
Відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС» Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність;, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
За таких обставин, уповноважена особа Замовника порушила вимоги статті 5 Закону не правомірно відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС».
Враховуючи вищевикладене, права та законі інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2021 01:21
рішення від 01.07.2021 №14744.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 01:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15609.pdf
Дата публікації: 12 липня 2021 13:38
рішення від 09.07.2021 №15609.pdf
Дата публікації: 14 липня 2021 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасовано рішення уповноваженої особи відповідно до протоколу від 18,06.2021 року №47 про відхилення тендерної пропозицій учасника ТОВ «СЛАВРЕСУРС»
2. Скасовано рішення уповноваженої особи відповідно до протоколу від 22.06.2021 року №48 про визнання ПП «МАЛАЙН» переможцем процедури.
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2021 16:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 16:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
563 200,00
UAH з ПДВ
|
416 943,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП сев-сервіс 2000 |
586 608,00
UAH з ПДВ
|
416 944,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
570 240,00
UAH з ПДВ
|
508 288,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МАЛАЙН" |
579 920,00
UAH з ПДВ
|
568 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" |
632 544,00
UAH з ПДВ
|
591 712,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
702 240,00
UAH з ПДВ
|
591 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
625 504,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
774 224,00
UAH з ПДВ
|
774 224,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
416 943,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 15:02
|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Рішення скасоване |
416 944,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2021 19:15
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Рішення скасоване |
508 288,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2021 19:15
|
ПП "МАЛАЙН" #43553573 |
Рішення скасоване |
568 480,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2021 19:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
416 943,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2021 19:15
|
ПП "МАЛАЙН" #43553573 |
Рішення скасоване |
568 480,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 10:22
|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" #33124465 |
Рішення скасоване |
591 712,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:23
|
ПП "МАЛАЙН" #43553573 |
Рішення скасоване |
568 480,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:23
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Рішення скасоване |
508 288,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:23
|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Рішення скасоване |
416 944,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
416 943,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
416 943,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:11
|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Відхилено |
416 944,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:26
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Відхилено |
508 288,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:30
|
ПП "МАЛАЙН" #43553573 |
Відхилено |
568 480,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:33
|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" #33124465 |
Відхилено |
591 712,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Відхилено |
591 904,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:42
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
625 504,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:44
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
774 224,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 липня 2021 10:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі