Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи: гречана, рисова, пшоняна, пшенична, манна, перлова, ячмінна, вівсяні пластівці
Очікувана вартість
88 916,00 UAH
UA-2021-01-21-005312-b ● f9ab49939bb54af2ba1ee92245861bf7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43946489 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69 |
Контактна особа: |
Олена Хорольська +380671808331 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 12:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2021 12:13 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 88 916,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 889,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4641 кілограми
Крупи: гречана, рисова, пшоняна, пшенична, манна, перлова, ячмінна, вівсяні пластівці (місцевий бюджет - 60908,00 грн., власні надходження (плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю) - 28008,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Лозуватської сільської ради, згідно дислокації (Додаток 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 13:27 |
2021 Проєкт ДОГОВОРУ крупи.docx | |
21 січня 2021 13:27 |
2021 Інформація для закупівлі Крупи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005312-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОНОМ-КР", Код ЄДРПОУ:42321814
Дата подання: 09 лютого 2021 18:04
Вимога до Замовника
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою в № 75 від 05.02.2021 року УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ визнано переможцем закупівлі через систему електронних закупівель переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" .
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" у зв'язку з невиконанням ним вимог Замовника, визначених у п 9 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: "Учасник, пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, з дня оголошення даних результатів системою повинен протягом 1 календарного дня підкріпити у відповідності до вимог Додатку №1, у вигляді сканованої кольорової копії у форматі pdf, .jpg. перераховану цінову пропозицію з урахуванням результатів аукціону. ( заповнену та підписану відповідальною особою)".
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ФОП "Козак Сергій Романович" не було надано у складі пропозиції наступні документи, що вимогалися Замовником:
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару;
- копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення.
Довіреність на транспортний засіб, яку надав ФОП Козак С.Р. у складі тендерної пропозиції не є документом, що підтверджує право користування відповідно до норм Цивільного Кодексу України.
Акт № 264/28-21 від 01.02.2021 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, копія якого надана ФОП Козак С.Р. у складі Тендерної пропозиції, видано за результатами обстеження виробництва квашеної, соленої та маринованої продукції ФОП Козак С.Р. КВЕД;10.39 – інші види перероблення та консервування фруктів і овочів. Потужність оператора ринку зазначено в акті, як «Виробництво квашеної , соленої та маринованої продукції ФОП Козак С.Р.», що не відповідає вимогам предмету закупівлі.
Крім того, учасник ФОП "Козак Сергій Романович" не виконав вимогу Замовника про надання інформації про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №75 від 05.02.2021 року щодо акцептування пропозиції ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ та визнати пропозицію учасника ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а також прийняти до розгляду пропозицію ТОВ "АГРОНОМ-КР".
У випадку неналежної уваги до скарги ТОВ «АГРОНОМ-КР», ми змушені будемо звернутися до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою в № 75 від 05.02.2021 року УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ визнано переможцем закупівлі через систему електронних закупівель переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" .
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" у зв'язку з невиконанням ним вимог Замовника, визначених у п 9 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: "Учасник, пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, з дня оголошення даних результатів системою повинен протягом 1 календарного дня підкріпити у відповідності до вимог Додатку №1, у вигляді сканованої кольорової копії у форматі pdf, .jpg. перераховану цінову пропозицію з урахуванням результатів аукціону. ( заповнену та підписану відповідальною особою)".
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ФОП "Козак Сергій Романович" не було надано у складі пропозиції наступні документи, що вимогалися Замовником:
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару;
- копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення.
Довіреність на транспортний засіб, яку надав ФОП Козак С.Р. у складі тендерної пропозиції не є документом, що підтверджує право користування відповідно до норм Цивільного Кодексу України.
Акт № 264/28-21 від 01.02.2021 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, копія якого надана ФОП Козак С.Р. у складі Тендерної пропозиції, видано за результатами обстеження виробництва квашеної, соленої та маринованої продукції ФОП Козак С.Р. КВЕД;10.39 – інші види перероблення та консервування фруктів і овочів. Потужність оператора ринку зазначено в акті, як «Виробництво квашеної , соленої та маринованої продукції ФОП Козак С.Р.», що не відповідає вимогам предмету закупівлі.
Крім того, учасник ФОП "Козак Сергій Романович" не виконав вимогу Замовника про надання інформації про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №75 від 05.02.2021 року щодо акцептування пропозиції ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ та визнати пропозицію учасника ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а також прийняти до розгляду пропозицію ТОВ "АГРОНОМ-КР".
У випадку неналежної уваги до скарги ТОВ «АГРОНОМ-КР», ми змушені будемо звернутися до Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:11
Згідно вимог документації (технічних вімог) учасником ФОП Козак С.Р. надано Акт № 264/28-21 від 01.02.2021 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447. В рішенні про державну реєстрацію потужності ФОП Козак С.Р. r-UA-04-26-3687 від 29 січня 2021 року, зазначено види діяльності: Виробництво харчових продуктів , інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; інший вид діяльності: зберігання; транспортування; реалізація, що відповідає вимогам документації за даним предметом закупівлі. При заключенні договору на постачання продуктів харчування буде надано акт із зазначенням потужністі оператора ринку, що відповідає вимогам предмету закупівлі та відповідним кодом КВЕД.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #2242108479 |
Переможець |
86 526,84
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 20:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:06
|
ДУ 4.jpeg.jpeg | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 09:13
|
ДУ №3.jpeg | зміни до договору |
20 жовтня 2021 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 11:04
|
доп. угода 2.PDF | зміни до договору |
10 червня 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 14:32
|
ДУ№2.jpeg | зміни до договору |
03 червня 2021 14:31
|
ДУ №2а.jpeg | зміни до договору |
03 червня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 13:50
|
Доп. угода №1.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 13:36
|
Договір №69, крупи.pdf | укладений |
23 лютого 2021 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Передвижка по КПК |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Передвижка по КПК |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |