Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
64 300,00 UAH
UA-2021-01-21-005153-b 5d1d68114c6b4ac791d7ca2e81e0b4ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Манчук

+380979044389 katerinamancuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060542
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, майдан Відродження, 1
Контактна особа: Катерина Манчук
+380979044389
katerinamancuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2021 13:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2021 13:56
Початок аукціону: 05 лютого 2021 13:04
Очікувана вартість: 64 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам`янець-Подільський, Майдан Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:58
додатки.docx
22 січня 2021 13:58
Оголошення.doc
21 січня 2021 13:17
Договір надання послуг.docx
22 січня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 13:58
додатки.docx
21 січня 2021 13:17
додатки.docx
22 січня 2021 13:58
Оголошення.doc
21 січня 2021 13:17
Оголошення.doc
21 січня 2021 13:17
Договір надання послуг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо документації
Дата подання: 21 січня 2021 23:57
Дата відповіді: 22 січня 2021 12:30
Шановний замовник. Наша компанія має ряд сервісних представництв у різних містах України і має намір прийняти участь у вашій закупівлі. Тому в нас є декілька питань: 1. У вашому Додатку із моделями принтерів є велика кількість різних принтерів із різною вартістю тонеру та послуг заправки. Яким чином учаснику зазначити вартість заправок різних моделей принтерів із різною вартісною складовою? Вартість заправки сягає від 50 до 80 гривень залежно від моделі та ємності тонера у різних катриджах. Додаток і цінова пропозиція містить лише кількість. Яким чином це буде вказуватись чи враховуватися? Бажано додати колонку цін у додаток 3 (або змінити форму Додатку 2). Усі картриджі та їх заправка не можуть бути запропоновані в одну ціну. Це як зробити усі овочі по одній ціні за кілограм, при різній собівартості. 2. Щодо п. 4 Додатку 1 дана вимога є не прозорою по своїй суті, оскільки учасникам не відомо чи наявні будуть в учасника переможця дані документи якості по витратним матеріалам, що будуть використані у заправці. Чи у повній мірі наявні, адже це буде відомо лише замовнику. Де публічність та прозорість у цій частині кваліфікації? Яким чином будуть кваліфікуватися замовником і чи будуть документи про якість у переможця покривати та відповідати усьому спектру витратних матеріалів, що мають бути використані для виконання усіх умов договору. Цей пункт породжує корупційну складову і втрату часу замовником у разі коли учасник пообіцяє наявність документів та надасть їх не повний склад або не на той тип витратних матеріалів. На Prozorro має бути прозоро. Відповідно пропонуємо прописати ці вимоги про надання цих документів учасниками у складі пропозиції, і саме як сертифікати якості, санітарно епідеміологічні висновки та відповідність міжнародним стандартам якості, без слів "або", оскільки витратні матеріали виробляються не на території України і за якість у різних сферах відповідають різні документи. Ці документи підтверджують різні критерії безпеки, а не один документ всі критерії якості - гігієна безпечності хімічних речовин складової, вимоги до декларацій відповідності та наявність міжнародних сертифікатів на витратні матеріали. Усе це передбачено законодавстом на території України . Вимоги до Безпеки витратних матеріалів із хімічним складом при контакті з персоналом прямо прописана у законодавстві. Прохання внести зміни задля власної безпеки людей поки йде період уточнень. 3. Щодо п. 10 Додатку 1 не зовсім зрозумілі вимоги, що саме повинен зазначити учасник про технічну можливість для виконання договору у вигляді інформації стверджувальному типу - "окей, так, наявне все! “ чи все ж таки перерахувати усе наявне необхідне обладнання, ресурси та мат технічну базу для аналізу замовником? Саме відсутність у учасника окремих складових або технологій виробничого процесу і є приводом для оскарження іншими учасниками закупівлі здатності чи не здатності учасника виконати умови договору. Прохання роз'яснити у якій формі розглядається подання цієї інформації і як впливатиме її повнота на відповідність критеріям. Дані зауваження опубліковані з досвіду участі у інших закупівлях, де учасники найчастіше ставали об' єктом оскарження з посиланням на законодавчі моменти не враховані Замовником, і не конкретно зазначену частину вимог документації. Прохання врахувати це для зменшення кількості оскаржень у період кваліфікації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний заявник. Дякуємо за Вашу зацікавленість щодо надання послуг із заправки та відновлення картриджів.
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
1. Ми не можемо визначити кількість заправок конкретного типу картриджів, оскільки це залежить від інтенсивності роботи Кам’янець-Подільської міської ради з паперовими носіями. Додаток 3 буде змінено і добавлено колонку "Ціна", щодо заправки і регенерації картриджа в цілому за рік.
2. Пункт 4. Додатку буде змінено і оголошено в новій редакції "Гарантійний лист про те, що Учасник в разі перемоги виконуватиме послуги згідно сертифікатів якості, санітарно епідеміологічних висновків та відповідно до міжнародних стандарті якості (в залежності від специфікації товару)"
3. Вимога п.10 Додатку 1 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази має бути викладена в довільній формі. Нас цікавить чи є у заявників можливість провести очищення картриджа сервісним пилососом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-005153-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 08 лютого 2021 18:04
Вимога на рішення Замовника від 08.02.2021 року
Шановний Замовник, враховуючи Ваш поглиблений аналіз при вивченні тендерних пропозицій учасників прохання переглянути пропозицію переможця ТОВ Техносервіс на предмет відповідності з наступних причин:
1) Переможець у складі своєї пропозиції на вимогу замовнику надає документ «Додаток 3.pdf» з «ІНФОРМАЦЄЮ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в якому чітко зазначає у пунктах 7 та 16 наступну інформацію:
«Деталі, що будуть замінюватись в картриджах мають бути виробництва Mitsubishi, SCC, Welldo» та «Картриджі мають заправлятись тонером виробництва фірми Static Control, IPM, Welldo».
Таким чином, відповідно до вимоги Замовника, що зазначена у п.9 Додатку №1 ТД про перелік документів, що мають бути надані у складі пропозиції (наголошую, саме НАДАНІ У СКЛАДІ пропозиції!) учасник мав надати:

«Документи, що підтверджують безпечність вмісту шкідливих речовин та стандарти безпеки праці, СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ та САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНІ ВИСНОВКИ на витратні матеріали».
Враховуючи наявність сполучника «та» дана вимога визначає, що учасник мав надати УСІ ПЕРЕРАХОВАНІ ДОКУМЕНТИ, а не один з них.

Виходячи з даної чіткої вимоги до складу документів ТОВ «Техносервіс» мав би надати у СКЛАДІ пропозиції сертифікати якості на Mitsubishi, SCC, Welldo, IPM та санітарно-епідеміологічні висновки на Mitsubishi, SCC, Welldo, IPM. Цілком зрозумілим є той факт, що тонер та деталі до катриджів є саме витратним матеріалом, який використовується при заправці та регенерації катриджів. Ну і те саме відноситься до відсутності документів у переможця, що підтверджують безпечність вмісту шкідливих речовин та стандарти безпеки праці по витратним матеріалам Mitsubishi, Welldo, IPM. Оскільки це окремих 4 виробника, які мають мати окремі відповідні документи, що посвідчують безпечність товару цих виробників.
В свою чергу, переможець надав лише санітарно-епідеміологічні висновки на продукцію Static Control (SCC) та Welldo. Санітарно-епідеміологічні висновки та документи, що підтверджують безпечність вмісту шкідливих речовин та стандарти безпеки праці по IPM та Mitsubishi відсутні у переможця.
Відповідно вимога п.9 Додатку 1 ТД не виконана учасником, що не відповідає вимогам закупівлі визначеним в оголошенні Замовника та пропозиція учасника мала б бути відхилена.
2) Відсутні сертифікати на усю продукцію витратних матеріалів, що будуть використовуватись учасником. Надані переможцем лише міжнародні сертифікати США на Static Control та Welldo без перекладу на українську мову. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що визначальним є текст, викладений українською мовою, якщо інше не вказано замовником. На території України наявна власна система норм ДСТУ, безпеки праці та декларацій відповідності ТУ, яким мала б відповідати продукція переможця, що завезена легальними каналами та має відповідні документи, які не надані у складі пропозиції, як того вимагає пункт 9 Додатку 1 ТД. Документи відсутні в складі пропозиції переможця.
Наголосимо, що якщо учасник вважає, що він не повинен подавати якийсь із вказаних документів,то замовником передбачена чітко дана ситуація:
«Якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних вище документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів»
Разом з тим, переможець не надав пояснень з законодавчими підставами із приводу не надання цих документів, ні сертифікатів, ні документів про безпеку праці та безпечність вмісту шкідливих речовин, ні санітарно-епідеміологчіних висновків на весь перелік виробників витратних матеріалів, що зазначені переможцем. Відповідно мав би бути відхилений у цій частині.
Практику Антимонопольного комітету України (АМКУ) з подібної ситуації чітко можна побачити у рішенні № 4354-р/пк-пз від 08.05.2018 (або на сторінці тендеру за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003390-c )
У даній ситуації Замовник відхилив учасника за однією із причин відхилення:
"відсутні сертифікати відповідності на запропонований товар та не надано лист-роз'яснення в довільній формі, в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідного документу, що не відповідає додатку № 3 та розділу III тендерної документації".
В свою чергу учасник звернувся із скаргою до АМКУ з приводу його дискваліфікації. За своїм рішенням АМКУ підтвердив, що рішення замовника є законним і правильним і учасника дійсно мало б бути відхилено з цієї причини з наступними висновками:
«У складі Пропозиції Скаржника відсутні скан-копії сертифікатів відповідності, які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання товару за призначенням, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Тобто Ви, як Замовник, мали б також відхилити пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно дотримуючись вимог замовника і практики АМКУ із подібних ситуацій прохання переглянути пропозицію учасника повторно з врахуванням даної інформації та відхилити учасника.
Така ситуація чітко визначена в Законі України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.13 ст.14:
«Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».

3) Учасник у документі «Додаток 3.pdf» повинен надати інформацію та розрахунок у формі таблиці, як того вимагав замовник. Але, учасник не заповнює ціни на вартість робіт навпроти кожного принтера у колонці «ціна». Відповідно, такий дискримінаційний підхід дає можливість маніпулювати учаснику в майбутньому при укладанні договору та розрахунку вартості і втрачає прозорість вартості ціни учасника у системі Prozorro, що ПОРУШУЄ ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» про відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та добросовісна конкуренція серед учасників .
Також, у даному розрахунку учасник надає інформацію з арифметичною помилкою та розрахунки цін на 64300,00 грн, та таку яка не відповідає стартовій ціні учасника 55000 грн, на базі якої він готує документи і розрахунки є не зрозумілими та помилковими.
Слід додати, що у новій редакції закону України «Про публічні закупівлі» виключено поняття «арифметична помилка» із переліку формальних помилок, які можна вважати, як такі помилки, що не призведуть до відхилення пропозиції у разі їх допущення. Крім того, Замовник може самостійно визначити перелік формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Відповідно вважаємо, що такий перелік замовником не зазначено, а законом дана помилка не віднесена до формальних помилок, тому із-за неуважності учасника такі помилки мають бути причиною для відхилення, оскільки інше Законом не передбачено.

Враховуючи дану інформацію та практику АМКУ у Замовника достатньо будь-якої з наведених трьох аргументованих підстав для скасування рішення про визначення переможця.
З усією повагою, та у разі ігнорування нашої обгрунтованної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів та наявного функціоналу через форму звернення до ДАСУ на сторінці Prozorro даного тендеру та публікації у Dozorro.
Відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) розмір штрафу сягає до 51 000 гривень на кожну особу у разі ігнорування повідомлення про порушення та бездіяльність. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 лютого 2021 13:39
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-01-21-005153-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 08 лютого 2021 22:35
Вимога на рішення Замовника від 08.02.2021 року
На час заправки та відновлення картриджів Кам'янець-Подільської міської ради Фізична особа-підприємець Матковська Галина Анатоліївна готова надати підмінний фонд картриджів, що забезпечить безперебійність роботи Кам'янець-Подільської міської ради.
Визнання переможцем ФОП Матковської Галини Анатоліївни дозволить заощадити бюджетні кошти на 18 019,00 грн, що становить 36,04%.
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Матковської Галини Анатоліївни.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 лютого 2021 13:39
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 31 980,00
UAH з ПДВ
31 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техносервіс 55 000,00
UAH з ПДВ
49 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисак Олексій Олексійович 59 300,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2021 12:34
Електронний підпис
03 лютого 2021 12:30
Кваліфікаційні вимоги.pdf
03 лютого 2021 12:30
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 11:36
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:31
Додаток 2 Пропозиція.pdf
03 лютого 2021 11:31
Витяг з реєстру.pdf
03 лютого 2021 11:31
Довідка.pdf
03 лютого 2021 11:31
Гарантійний лист.pdf
03 лютого 2021 11:31
Додаток 3.pdf
03 лютого 2021 11:31
Проект договору.pdf
03 лютого 2021 11:31
Інформаційна довідка.pdf
03 лютого 2021 11:31
Техносервіс Статут.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 11:33
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:32
установчі документи.pdf
03 лютого 2021 11:32
Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2021 11:32
Пропозиція.pdf
03 лютого 2021 11:32
Паспорт.pdf
03 лютого 2021 11:32
МОЗ_тонер до 20.02.23_Page1.jpg
03 лютого 2021 11:32
Лист погодження.pdf
03 лютого 2021 11:32
код.pdf
03 лютого 2021 11:32
Заява.pdf
03 лютого 2021 11:32
Довідки та листи.pdf
03 лютого 2021 11:32
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ Техносервіс

ФОП Лисак Олексій Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Відхилено 31 980,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Техносервіс
#21338312
Рішення скасоване 49 999,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 13:39
ТОВ Техносервіс
#21338312
Відхилено 49 999,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 14:47
ФОП Лисак Олексій Олексійович
#2946207197
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 09:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

08 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:24
протокол 08.02.2021.pdf

Документи

08 лютого 2021 11:40
Електронний підпис
08 лютого 2021 11:40
протокол 08.02.202.pdf

Документи

09 лютого 2021 14:47
Електронний підпис
09 лютого 2021 14:02
протокол 09.02.2021.pdf

Документи

10 лютого 2021 09:05
Електронний підпис
10 лютого 2021 09:04
протокол 10.02.2021.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій