Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"«Капітальний ремонт вуличного освітлення с.Бондарівка (вул.Берегова, Ковалівська, Жмаченка) Коростенського району Житомирської області»
Очікувана вартість
280 343,80 UAH
UA-2021-01-21-004670-b ● cf18d97d208349b4970a44c36415a95d
Спрощена/Допорогова закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Марина Мошківська +380414269242 marina5959@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 13:14 |
Очікувана вартість: | 280 343,80 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 803,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація"«Капітальний ремонт вуличного освітлення с.Бондарівка (вул.Берегова, Ковалівська, Жмаченка) Коростенського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2021 08:27 |
Електронний цифровий підпис |
27 січня 2021 08:27 |
Зміни.docx |
27 січня 2021 08:27 |
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc |
21 січня 2021 15:32 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx |
21 січня 2021 15:32 |
2.0._Оголошення.doc |
21 січня 2021 15:32 |
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc |
21 січня 2021 15:32 |
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc |
21 січня 2021 15:32 |
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc |
27 січня 2021 08:27 |
Електронний цифровий підпис
|
||||
27 січня 2021 08:27 |
Зміни.docx
|
||||
27 січня 2021 08:27 |
Додаток 3 Квалiфiкацiя_та_iншi_вимоги.doc
|
||||
21 січня 2021 15:32 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
|
||||
21 січня 2021 15:32 |
2.0._Оголошення.doc
|
||||
21 січня 2021 15:32 |
2.5._Додаток_5__Субпiдрядники.doc
|
||||
21 січня 2021 15:32 |
2.4._Додаток_4_Проект_договору.doc
|
||||
21 січня 2021 15:32 |
2.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-004670-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:37458493
Дата подання: 26 січня 2021 15:54
Змінити умови підтвердження аналогічного досвіду
Відповідно до п.1. Додаток 3 Тендерної документації учасник повинен надати скановану довідку про виконані договори за зразком, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних робіт, які укладені та виконувалися в 2018 - 2019 роках.
Незрозуміло, чому замовник вказує саме 2018 - 2019 роки, а не 2018 - 2020 роки, що є пізнішим по строках аніж 2019 рік. І договір укладений у 2020 році є більшою гарантією наявності актуального досвіду з постачання, аніж договір укладений у 2019 року. Звертаємо увагу, що у нашого підприємства є досвід постачання аналогічного товару у 2020 році. Відповідно, вимоги замовника встановлені у документації позбавляють можливості нашого підприємства взяти участь у закупівлі.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників.
Відповідно до 4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають досвіду постачання у 2019 року, проте мають досвід постачання аналогічного товару у 2020 році, змінити період за який можуть бути надані аналогічні договори, а саме 2018-2020 рік.
Розгорнути
Згорнути
Незрозуміло, чому замовник вказує саме 2018 - 2019 роки, а не 2018 - 2020 роки, що є пізнішим по строках аніж 2019 рік. І договір укладений у 2020 році є більшою гарантією наявності актуального досвіду з постачання, аніж договір укладений у 2019 року. Звертаємо увагу, що у нашого підприємства є досвід постачання аналогічного товару у 2020 році. Відповідно, вимоги замовника встановлені у документації позбавляють можливості нашого підприємства взяти участь у закупівлі.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників.
Відповідно до 4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають досвіду постачання у 2019 року, проте мають досвід постачання аналогічного товару у 2020 році, змінити період за який можуть бути надані аналогічні договори, а саме 2018-2020 рік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2021 08:29
Відповідно Вашої вимоги Замовником внесені зміни в Додаток 3.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
205 275,00
UAH з ПДВ
|
139 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДКОНТИНЕНТ" |
205 776,72
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
219 929,63
UAH з ПДВ
|
168 206,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЧЕРКАСИБУДМОНТАЖ" |
208 020,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОСТЕП" |
254 588,00
UAH з ПДВ
|
251 784,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
258 585,01
UAH з ПДВ
|
258 585,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАНЕВСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА #2894207965 |
Переможець |
139 999,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
16 лютого 2021 15:25
|
договір 17 від 16 .02.2021.pdf | укладений |
16 лютого 2021 15:23
|
Актуальні тендери
-
152 722,81UAHкапітально-відновлювальний ремонт ліфта в житловому будинку за адресою: вул. Бахчиванджи, 5А (1, 2 під’їзди) у м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)м. МаріуполКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
299 000,00UAH"Капітальний ремонт рентгенівського кабінету Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради" (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)м. НовояворівськКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської радиДетальніше
-
550 000,00UAHДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184)ХарківКомпанія:Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської радиДетальніше
-
435 765,60UAHКапітальний ремонт вхідної групи для забезпечення доступу до будівлі маломобільних груп населення та благоустрій території санаторію для дітей з батьками «Дачний» с. Жабка, Ківерцівський р-ну, Волинської області.ЛуцькКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИДетальніше
-
275 246,00UAH«Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку на вул. Залізняка, 14/2 (1, 2, 3, 4, 5 під’їзди) в м. Хмельницький»місто ХмельницькийКомпанія:Управління житлової політики і майна Хмельницької міської радиДетальніше
-
272 170,60UAH«Капітальний ремонт ліфтів в житловому будинку на Пр. Миру, 53/1 (1, 2, 3, 4, 5, 6 під’їзди)в м. Хмельницький»місто ХмельницькийКомпанія:Управління житлової політики і майна Хмельницької міської радиДетальніше