Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2021-01-21-004511-b ● 76678bf1127a4ccca3cf145e998aeb47
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики виконкому Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36733431 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського 29 |
Контактна особа: |
Бойко Оксана Іванівна 380982596671 dsp_buh_soc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 129 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір перфорований - 80 уп, папір рулонний без перфорації (20 штук в упаковці) - 20 уп, папір офісний формату А4 для використання в копіювальній техніці та принтерах (в упаковці 5 пачок) - 100 уп, ручка масляна - 1000 шт, ручка на ліпучці - 30 шт, папка регістратор 8 см - 20 шт, зошит А4 (96 аркушів) - 10 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2040 штуки
Папір, канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого товару здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з моменту поставки, з урахуванням фактичного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 12:40 |
папір канцтовари.doc |
26 січня 2021 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2021 12:40 |
папір канцтовари.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-004511-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 січня 2021 13:05
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-01-21-004511-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Департамент соціальної політики виконкому Івано-Франківської міської ради.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-21-004511-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-21-004511-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2021 17:23
Кожна із зазначених Замовником характеристик має суттєве значення для якості паперу та передбачає придбання «покращеного», більш гладкого паперу класу В, що коштує трохи дорожче, але забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Офісна техніка, принтери та сканери часто виходять з ладу саме через поганий матеріал аркушів. Тонкі листи мнуться, друкувати на них складно, а надто щільні або шорсткі можуть пошкодити механізм. В зв’язку з великою кількістю звернень громадян до департаменту необхідно забезпечити безперебійну швидку роботу, а тому працівники не можуть допускати заминання паперу, вихід з ладу техніки.
У додатку 4 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торговельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Саме вказані параметри ( відсоток білизни/яскравості, непрозорість) повністю відповідають потребам Замовника.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу офісного формату А4 слід вважати безпідставними,а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 4 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та відповідно роботу Замовника.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб департаменту.
У додатку 4 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торговельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Саме вказані параметри ( відсоток білизни/яскравості, непрозорість) повністю відповідають потребам Замовника.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу офісного формату А4 слід вважати безпідставними,а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 4 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та відповідно роботу Замовника.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб департаменту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
109 903,20
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 15:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 11:02
|
2.pdf | укладений |
10 лютого 2021 11:01
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 лютого 2021 09:35
|
4 995,00 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
19 березня 2021 10:20
|
12 181,20 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
18 травня 2021 09:48
|
1 257,50 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
18 травня 2021 09:48
|
474,00 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
09 червня 2021 11:20
|
2 330,64 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
11 серпня 2021 10:12
|
7 325,64 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
12 серпня 2021 10:20
|
13 485,96 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
27 серпня 2021 10:41
|
15 816,60 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |
22 жовтня 2021 09:57
|
52 036,66 UAH | UA318201720344240043000063429 Департамент соц.політики ВК ІФ МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Український папiр" |
Оплачений |