Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молочна продукція
Очікувана вартість
27 297,96 UAH
UA-2021-01-21-004363-b 2fddcb0b66df48ea93d1270dca4d5927
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщук Валентинв Федорівна

380688003808 school4@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛОЦЕРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4 БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22207434
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., Біла Церква, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 12
Контактна особа: Міщук Валентинв Федорівна
380688003808
school4@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг.
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09108, Україна, Київська область, Біла Церква, Молодіжна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
566 кг.
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09108, Україна, Київська область, Біла Церква, Молодіжна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після надходження накладної на оплату Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЖЛК - Україна"
#00445794
Переможець 27 297,96
UAH з ПДВ
21 січня 2021 12:49

Документи

21 січня 2021 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:04
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:46
скан дод уг жлк пільги_20211125_0001.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:46
скан 48протоколу_20211125_0001.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 11:41
скан 47протоколу_20211125_0001.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:41
скан дод уг жлк кошти_20211125_0001.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:00
Протокол_20210730_0001 (4) (1).pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:00
ЖЛК-1000_20210730_0001.pdf укладений
30 липня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 09:40
Протокол _20210525_0001 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 09:39
ЖЛК-Украъна - 1487,00_20210526_0001.pdf укладений
26 травня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:59
ЖЛК Україна _20210121_0001.pdf укладений
21 січня 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перебування учнiв школи на дистанцiйнiй формi навчання та приведенням обсягiв закупiвлi на продукти харчування з врахуванням iх фактичноi потреби
Номер договору про закупівлю: 19/01/21-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з дистанційним навчаням та зменшенням обсягів реального фінансування видатків .
Номер договору про закупівлю: 19/01/21-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із закриттям підприємства
Номер договору про закупівлю: 19/01/21-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із закриттям підприємства
Номер договору про закупівлю: 19/01/21-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3,1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 628,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 232,85 UAH)