Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
28 084,00 UAH
UA-2021-01-21-004320-b f80ba9a56ed1434b9ec2dd47737c7ac3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Володимирівна Швайко

+380663010052
+380665535925
pty34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державний професійно-технічний навчальний заклад "Нікопольський центр професійної освіти""
Код ЄДРПОУ: 02541705
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Херсонська, 298-А
Контактна особа: Людмила Володимирівна Швайко
+380663010052,+380665535925
pty34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2021 14:00
Очікувана вартість: 28 084,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Херсонська, 298-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 12:27
03210000-6 - картопля.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна" 26 572,00
UAH з ПДВ
23 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Пятовол Любов Іванівна" 28 000,00
UAH з ПДВ
23 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2021 17:00
Уставн. документи.PDF
31 січня 2021 17:00
Контакт дані.PDF
31 січня 2021 17:00
Довідка банку.PDF
31 січня 2021 17:00
Пояснення.PDF
31 січня 2021 17:00
Гарантийний лист 2.PDF
31 січня 2021 17:00
Гарантийний лист 1.PDF
31 січня 2021 17:00
Гарант. лист 3.PDF
31 січня 2021 17:00
Обработка авто.PDF
31 січня 2021 17:00
Мед.книжка 2.PDF
31 січня 2021 17:00
Мед.книжка 1.PDF
31 січня 2021 17:00
Уставн. документи.PDF
31 січня 2021 17:00
Потужності авто.PDF
31 січня 2021 17:00
Інформація про НАССР.PDF

Публічні документи

31 січня 2021 15:14
Електронний підпис
31 січня 2021 15:11
Тех документація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шевер Лариса Павлівна"

ФОП "Пятовол Любов Іванівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
Переможець 23 772,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 11:16

Документи

03 лютого 2021 11:16
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:13
Протокол № 18.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
23 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2021 11:16
Електронний підпис
03 лютого 2021 11:13
Протокол № 18.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:00
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:17
Дод.угода № 2 до договору № 12.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 09:07
Лист ФО-П Шевер Л.П..PDF зміни до договору
12 квітня 2021 09:05
Довідка зі статистики ФО-П Шевер Л.П..PDF зміни до договору
12 квітня 2021 09:05
Дод.угода № 1 до договору № 12.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:00
Договір № 12 від 08.02.21.pdf укладений
09 лютого 2021 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.2.4. розділу 2 "Сума договору та ціни" Договору № 12 від 08.02.2021 р. та згідно з даними довідки Головного управління статистики у Дніпропетровської області від 10.03.2021 р. № 06-11/836-21 1. Сторони домовились скасувати дію специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1) з 09.04.2021 року. 2. Сторони домовились викласти п.1.1. розділу 1 «Предмет Договору» у наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується постачати продукти харчування, код за ДК 021:2015 – 03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля або «Товар»), а Покупець зобов’язується прийняти та сплатити за них на умовах Договору. Покупець сплачує товар, визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у специфікації на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти (Додаток № 1/1), що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору № 12 від 08.02.2021 р. на постачання продуктів харчування на 0,01 грн. (Нуль грн. 01 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 2.2. розділу 2 «Сума Договору та ціни» Договору № 12 від 08.02.2021 р. на постачання продуктів харчування викласти у наступній редакції: «2.2. Загальна сума Договору складає: 23771 грн. 99 коп. (Двадцять три тисячі сімсот сімдесят одна гривня 99 копійок), без ПДВ.» 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 12 від 08.02.2021 р., по всім іншим питанням Сторони керуються вищезазначеним договором. 4. Дана угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 771,99
UAH