Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томатна паста (0,5 л банка), консервована квасоля (0,5 л банка), сухофрукти, повидло яблучне
Очікувана вартість
29 690,00 UAH
UA-2021-01-21-004265-b 1362a5b0e031489c938b78bf145deab9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Перепадя

+380535422642
+380509538169
hadiach_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцький геріатричний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189201
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Контактна особа: Лариса Перепадя
+380535422642,+380509538169
hadiach_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 15:18
Очікувана вартість: 29 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету на очікувану вартість, відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування. Місцезнаходження Замовника: 37300 Полтавська область, м. Гадяч, вул. Тельмана, 8. Категорія: Замовник, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у п. 1 і 2 ч.1 ст.2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19.09.2019 за № 14-IX.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
Томатна паста 0,5 л (номенклатурна назва предмету закупівлі 15331000-7 – Оброблені овочі, 15331400-1 - Овочеві пресерви та/або консерви, 15331420-7 - Пресерви з помідорів, 15331427-6 Концентроване томатне пюре)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
30 кілограми
Консервована квасоля 0,5л (номенклатурна назва предмету закупівлі 15331000-7 – Оброблені овочі, 15331400-1 -Овочеві пресерви
та/або консерви, 15331460-9 - Овочеві консерви, 15331463-0 Консервована квасоля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Сухофрукти (номенклатурна назва предмету закупівлі 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи; 15332400-8 Фруктові консерви;
15332410-1 -Сухофрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кілограми
Повидло яблучне (номенклатурна назва предмету закупівлі 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул.Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 12:24
Додаток 3 Проєкт договору.docx
21 січня 2021 12:24
ТД_Спрощена Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 27 681,00
UAH з ПДВ
27 681,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 29 566,80
UAH з ПДВ
29 566,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2021 17:27
Електронний підпис
30 січня 2021 17:26
Тех вимоги.pdf
30 січня 2021 17:25
Пояснення СЕС.pdf
30 січня 2021 17:25
повноваження особи.pdf
30 січня 2021 17:25
витяг 07.10.2020.pdf
30 січня 2021 17:25
Проект договору.pdf
30 січня 2021 17:25
цінова.pdf
30 січня 2021 17:25
Марченко паспорт.pdf
30 січня 2021 17:25
Лист згода.pdf
30 січня 2021 17:25
лист про санкції.pdf
30 січня 2021 17:25
КОПІЯ ВИПИСКИ ЗАВІР.pdf
30 січня 2021 17:25
декларації.pdf

Публічні документи

30 січня 2021 18:31
Електронний підпис
30 січня 2021 18:28
пояснення про статут.pdf
30 січня 2021 18:28
проект.pdf
30 січня 2021 18:28
Про ліцензування.pdf
30 січня 2021 18:28
довідка санкції.pdf
30 січня 2021 18:28
гарантійний термін.pdf
30 січня 2021 18:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2021 18:28
IMG_0014 (24).pdf
30 січня 2021 18:28
Паспорт.pdf
30 січня 2021 18:28
технічні.pdf
30 січня 2021 18:28
Згода з умовами.pdf
30 січня 2021 18:28
згода персональні.pdf
30 січня 2021 18:28
Гарантійний якість.pdf
30 січня 2021 18:28
гарантійний відбір.pdf
30 січня 2021 18:28
Витяг від 23.12.2020.pdf
30 січня 2021 18:28
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 27 681,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 08:33

Документи

02 лютого 2021 08:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
27 681,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2021 08:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:16
дод.угода № 1 дог.33.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 08:31
Договір 33.FR12.pdf укладений
11 лютого 2021 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі товару та відповідно зменшити суму договору на 5589,21 грн. (П'ять тисяч п'ятсот вісімдесят дев’ять гривень 21 коп.). Пункт 3.2 Договору викласти в наступній редакції: Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком №1 до Договору (Специфікація зі змінами) та становить 22091,79 грн. (Двадцять дві тисячі дев'яносто одна гривня 79 коп.)
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Томатна паста 0,5 л (номенклатурна назва предмету закупівлі 15331000-7 – Оброблені овочі, 15331400-1 - Овочеві пресерви та/або консерви, 15331420-7 - Пресерви з помідорів, 15331427-6 Концентроване томатне пюре) 289.04 кілограми 46,56
UAH
Консервована квасоля 0,5л (номенклатурна назва предмету закупівлі 15331000-7 – Оброблені овочі, 15331400-1 -Овочеві пресервита/або консерви, 15331460-9 - Овочеві консерви, 15331463-0 Консервована квасоля) 29.07 кілограми 43,90
UAH
Сухофрукти (номенклатурна назва предмету закупівлі 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи; 15332400-8 Фруктові консерви; 15332410-1 -Сухофрукти) 126.7 кілограми 33,24
UAH
Повидло яблучне (номенклатурна назва предмету закупівлі 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи) 92 кілограми 34,20
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 091,79
UAH