Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали та бланки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-21-003115-c 52b8eb2ca5bb4638a854e389d81ea72d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 19:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 19:01
Початок аукціону: 03 лютого 2021 11:51
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 найменувань
Журнали та бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Фастівська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 18:56
Оголошення бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

некоректне технічне завдання
Дата подання: 22 січня 2021 08:26
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:07
Добрий день. 1. Для достовірного прорахунку закупівлі необхідно знати: Формат кожного бланку і журналу, вид паперу, друк одно-чи двосторонній, для журналів необхідно прописати кількість аркушів в журнала. вид паперу, вид обкладинки(картон чи переплетення ). 2, Виконання друку бланків та журналів протягом 3-х робочих днів із дня отримання замовлення. (Даний пункт обмежує коло учасників за територіальним принципом та знижує конкуренцію. Виробничий процес в залежності від типу продукції може бути більше 3-х днів + термін доставки з іншого міста)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Під час кожного замовлення, технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
2. Просимо не перейматися щодо можливого невчасного терміну доставки товару, крім того вразі необхідності Сторони можуть внести зміни в Договір.
Технічні характеристики
Дата подання: 25 січня 2021 09:35
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:09
Відсутній опис товару: формат, на якому папері друк, щільність паперу, яка окладинка, чи присутні елементи захисту?
Відповідь: Під час кожного замовлення, детальні технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 25 січня 2021 10:55
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:10
Через відсутність технічних характеристик (опис предмету закупівлі) не можливо зформувати цінову пропозицію. Просимо надати технічні характеристики.
Відповідь: Під час кожного замовлення, детальні технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 січня 2021 12:41
Для формування цінової пропозиції потрібно мати технічну характеристику по кожному пункту. Формат, тип паперу (офсетний - білий 55 - 80 г/м2, газетний 45 г/м2), кількість аркушів в медичних картках та журналах, тип обкладинки (м`яка - макулатурний картон 0,3 мм чи тверда - картон 2 мм). Без цих даних неможливо сформувати цінову пропозицію. Узгодити дані питання після аукціону неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-003115-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 27 січня 2021 12:50
Порушення законодавства та дискримінація
Для формування цінової пропозиції потрібно мати технічну характеристику по кожному пункту. Формат, тип паперу (офсетний - білий 55 - 80 г/м2, газетний 45 г/м2), кількість аркушів в медичних картках та журналах, тип обкладинки (м`яка - макулатурний картон 0,3 мм чи тверда - картон 2 мм). Без цих даних неможливо сформувати цінову пропозицію. Узгодити дані питання після аукціону неможливо. Такий підхід є дискримінаційним та порушує рівність прав учасників, знижує конкуренцію та не дає можливості придбати якісний товар за найбільш економічно вигідною ціною. Дана закупівля може бути організована під певного місцевого учасника та містити корупційну складову. Вимагаємо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 19:08
Технічні характеристики є навпаки недискримінаційними та відповідають принципам здійснення публічних закупівель, оскільки чим більше вимог до предмету закупівлі тим менше Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 50 021,52
UAH з ПДВ
50 021,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 74 760,00
UAH з ПДВ
74 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ППНС 125 000,00
UAH з ПДВ
118 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 139 554,00
UAH з ПДВ
139 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 16:28
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:26
цінова пропозиція.PDF
01 лютого 2021 16:26
фарба.PDF
01 лютого 2021 16:26
технічні вимоги.PDF
01 лютого 2021 16:26
статут___.pdf
01 лютого 2021 16:26
Свідоцтво ПКЛ.pdf
01 лютого 2021 16:26
Проект договору.PDF
01 лютого 2021 16:26
Персональні дані.PDF
01 лютого 2021 16:26
папір.PDF
01 лютого 2021 16:26
довідка про ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2021 16:26
Витяг з ЄДР 15.12.2020.pdf
01 лютого 2021 16:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 11:11
Електронний підпис
29 січня 2021 11:09
сертифікат на картон.pdf
29 січня 2021 11:09
сертиф офс 55.PDF
29 січня 2021 11:09
газетний 45.PDF
29 січня 2021 11:09
KM_226_00251.pdf
29 січня 2021 11:09
Персональні дані Л.В..pdf
29 січня 2021 11:09
Обладнання.pdf
29 січня 2021 11:09
Д-ка працівники.pdf
29 січня 2021 11:09
Відомості про п-во.pdf
29 січня 2021 11:09
Установчі(Виписка).pdf
29 січня 2021 11:09
Установчі (повідомл).pdf
29 січня 2021 11:09
KM_226_00249.pdf
29 січня 2021 11:09
KM_226_00248.pdf
29 січня 2021 11:09
KM_226_00247.pdf
29 січня 2021 11:09
KM_226_00246.pdf

Публічні документи

01 лютого 2021 12:26
приказ_директора.pdf
01 лютого 2021 12:26
Статистика_1.jpg
01 лютого 2021 12:26
Статистика_2.jpg
01 лютого 2021 12:26
витяг_держреєстр3стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
витяг_держреєстр2стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
Витяг_держреєстр1стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
витяг_держреєстр5стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
витяг_держреєстр4стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
витяг_держреєстр6стр.jpg
01 лютого 2021 12:26
Витяг_платн_єд_податку.jpg

Публічні документи

01 лютого 2021 11:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:07
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:06
цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2021 11:06
технічні вимоги.pdf
01 лютого 2021 11:06
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 лютого 2021 11:06
Протокол.pdf
01 лютого 2021 11:06
Протокол №3.pdf
01 лютого 2021 11:06
Протокол №19.pdf
01 лютого 2021 11:06
проект договору.pdf
01 лютого 2021 11:06
Наказ.pdf
01 лютого 2021 11:06
Звітність на 23.10.2020р..pdf
01 лютого 2021 11:06
загальні відомості.pdf
01 лютого 2021 11:06
Довідка ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2021 11:06
Витяг ПДВ Ромус.pdf
01 лютого 2021 11:06
Витяг з ЄДР 31.12.2020.pdf
01 лютого 2021 11:06
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ППНС

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
Відхилено 50 021,52
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 16:37
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2199417435
Переможець 74 760,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 17:02

Документи

10 лютого 2021 16:36
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:32
Протокол

Документи

10 лютого 2021 17:01
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2199417435
74 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 17:01
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 18:46
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:21
Договір укладений
18 лютого 2021 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 575,00
UAH