Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області) ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
172 747,00 UAH
UA-2021-01-21-002970-b 8d2da4c569d140b2b4ed1074ace539b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юрчак

+380688669112 osvitahorostkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42622787
Місцезнаходження: 48241, Україна , Тернопільська обл., місто Хоростків, ВУЛИЦЯ КН. ВОЛОДИМИРА, будинок 17
Контактна особа: Наталія Юрчак
+380688669112
osvitahorostkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2021 14:32
Очікувана вартість: 172 747,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 863,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області) ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48241, Україна, Тернопільська область, Хоростків, Івасюка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2021 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 11:22
оголошення (3) (1).docx
21 січня 2021 11:22
зведений кошторис.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По тендеру
Дата подання: 21 січня 2021 14:44
Дата відповіді: 21 січня 2021 14:54
Доброго дня. Матеріали замовник надає чи виконавець купляє???
Відповідь: Добрий день! В кошторисі закладені кошти на матеріали і виконавець закупляє і виконує дані роботи!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-002970-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт", Код ЄДРПОУ:20794108
Дата подання: 08 лютого 2021 16:09
Скарга до Замовника про порушення Вимог Тендерної документації Учасником, обраним переможцем Закупівлі.
Просимо відмінити Ваше рішення про обрання переможцем Закупівлі згідно Протоколу №14 від 08 лютого 2021 року Учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" , як неправомірне згідно наступних порушень Вимог Тендерної документації «Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області) ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ID: 8d2da4c569d140b2b4ed1074ace539b9
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-21-002970-b:
1.Відсутня Договірна ціна(Додаток №1) до Проекту договору-Додаток №3 до Тендерної документації.
2.Відсутній Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) до Проекту договору-Додаток №3 до Тендерної документації.
3.Учасником ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" надано "Довідку про наявність чинної ліцензії або дозвільного характеру", в якій зазначено, що даний перелік робіт може виконуватися без Ліцензії на будівельні роботи. Це пояснення суперечить чинному Переліку №47 "Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва обєктів по класу наслідків (відповідальності) які відносяться до обєктів з середніми і великими наслідками". В Додатку №2" Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ", а саме у "Відомості обсягів робіт" у П.15 зазначено: "Прокладання проводів при схованій проводці в порожнинах перекриттів та перегородок"; в п.16 зазначено: "Монтаж світильників LED"; в п.17 зазначено: "Заміна вимикачів утопленого типу при схованій проводці 1-клавішних". Ці роботи відносяться до вищезгаданого Переліку №47 "Ліцензійних умов", а саме п 1.4 "Монтаж інженерних мереж:
* Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання (опалення, вентиляція,ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ, ЕЛЕКТРООСВІТЛЕННЯ). Отже для виконання робіт з електромонтажу, електропроводки
і установлення світильників та вимикачів необхідна наявність чинної Ліцензії. Відсутність Ліцензії в Учасника, обраного переможцем Закупівлі є грубим порушенням Вимог Тендерної документації до предмету закупівлі.
Враховуючи вищенаведені грубі порушення Вимог Тендерної документації до предмету закупівлі, просимо відмінити Ваше рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області)" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ID: 8d2da4c569d140b2b4ed1074ace539b9 Учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 11:21
Добрий день! Шановний учаснику повідомляє Вас , що пун. 4 Додатком №1 передбачено , що учасник повинен надати лист-погодження з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. В свою чергу в оголошенні до спрощені закупівлі не було передбачено надання Договірної ціни (Додаток №1) до Проекту договору-Додаток №3 до Тендерної документації та не потрібно надавати Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) до Проекту договору-Додаток №3 до Тендерної документації. Оскільки ці документи заповнюються безпосередньо перед укладенням договору.
Також повідомляємо, що виконання робіт по об’єкті : «Капітальний ремонт залу їдальні НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 –гімназія» м.Хоростків належить до об’єктів класу наслідків СС1 , а відповідно до Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності № 222- VIII від 11.06.2020 року (останні зміни) ліцензуванню підлягають будівельні об’єкти, що за класом наслідків ( відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Та в оголошені до спрощеної закупівлі учасник повинен був надати довідку довільної форми про наявність ліцензії , а не саму ліцензію. Тому по даній роботі ліцензія не передбачається
Номер вимоги: UA-2021-01-21-002970-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кавальєр Буд", Код ЄДРПОУ:44082962
Дата подання: 10 лютого 2021 13:06
Скарга до Замовника стосовно того, що пропозиція учасника пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Просимо відмінити Ваше рішення про обрання переможцем Закупівлі згідно Протоколу №14 від 08 лютого 2021 року Учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" , у зв'язку з тим, що пропозиція даного учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області) ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ID: 8d2da4c569d140b2b4ed1074ace539b9
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-21-002970-b, з наступних причин:

У додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ УМОВИ", замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції "інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником", зокрема: "розрахунок вартості робіт ( локальний кошторис, пояснювальну записку), які розроблені відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації".

Разом з цим, Учасником ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" не надано у складі пропозиції локального кошторису та пояснювальної записки, які розроблені відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Натомість учасник ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" надав відомість обсягів робіт, що розроблена відповідно до іншого ДБН (ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"), що не є локальним кошторисом, теж саме стосується і пояснювальної записки, яка не відповідає вимогам Замовника.
У зв'язку з тим, що розрахунок вартості робіт розрахований учасником за ДБН котрий не встановлює правила визначення вартості будівництва, а встановлює склад та зміст проектної документації на будівництво, а локальний кошторис відсутній у складі пропозиції учасника, вимагаємо:

відхилити пропозицію учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" відповідно до частини 13, статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 09:42
Добрий день! Шановний учаснику , учасником ФОП "Кучер Михайло Петрович" надано всі документи які передбачалися в оголошенні до спрощеної закупівлі!

Документи

10 лютого 2021 11:21
проткол 16 вимога.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-02-16-000005 • eb996abd06f649fba0e847c380cd08be
Автор звернення: Іванечко Павло Мирославович
Дата створення звернення: 2021-02-16 14:35
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Просимо відмінити Ваше рішення про обрання переможцем Закупівлі згідно Протоколу №14 від 08 лютого 2021 року Учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" , у зв'язку з тим, що пропозиція даного учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт залу їдальні НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м.Хоростків Чорткіського району Тернопільської області) ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ID: 8d2da4c569d140b2b4ed1074ace539b9 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-21-002970-b, з наступних причин: У додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ УМОВИ", замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції "інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником", зокрема: "розрахунок вартості робіт ( локальний кошторис, пояснювальну записку), які розроблені відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації". Разом з цим, Учасником ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" не надано у складі пропозиції локального кошторису та пояснювальної записки, які розроблені відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Натомість учасник ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" надав відомість обсягів робіт, що розроблена відповідно до іншого ДБН (ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво"), що не є локальним кошторисом, теж саме стосується і пояснювальної записки, яка не відповідає вимогам Замовника. У зв'язку з тим, що розрахунок вартості робіт розрахований учасником за ДБН котрий не встановлює правила визначення вартості будівництва, а встановлює склад та зміст проектної документації на будівництво, а локальний кошторис відсутній у складі пропозиції учасника, вимагаємо: відхилити пропозицію учасника ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" відповідно до частини 13, статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" 150 000,00
UAH з ПДВ
106 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИХАЙЛЮК МИКОЛА РОМАНОВИЧ" 157 001,00
UAH з ПДВ
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович 154 529,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кавальєр Буд" 161 539,82
UAH з ПДВ
119 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМБУД ІФ" 148 319,09
UAH з ПДВ
121 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кейзор Микола Миколайович 151 097,00
UAH з ПДВ
137 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" 159 716,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Континент АП 162 677,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт" 161 105,00
UAH з ПДВ
148 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:58
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:57
пояснювальна записка.jpeg
02 лютого 2021 12:57
обсяг робіт.jpeg
02 лютого 2021 12:57
довідка.jpeg
02 лютого 2021 12:57
довідка працівники.jpeg
02 лютого 2021 12:57
гарантійний лист.jpeg
02 лютого 2021 12:57
гарантійний лист 1.jpeg
02 лютого 2021 12:57
цінова пропозиція (2).pdf
02 лютого 2021 12:57
паспорт, код.pdf
02 лютого 2021 12:57
кошторис.pdf
02 лютого 2021 12:57
витяг.pdf
02 лютого 2021 12:57
виписка.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 13:06
Електронний підпис
29 січня 2021 13:02
9. Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2021 13:02
8. Витяг ЄП.pdf
29 січня 2021 13:02
6. Щодо ліцензії.pdf
29 січня 2021 13:02
4.1. Проект договору.pdf
29 січня 2021 13:02
3. Лист щодо санкцій.pdf
29 січня 2021 13:02
2.1. Виписка-1-2.pdf
29 січня 2021 13:02
2. витяг ЄДР 16.11.2020.pdf
29 січня 2021 13:02
1. Паспорт код копія.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 10:58
Електронний підпис
02 лютого 2021 10:56
41_Акти по договору 2.pdf
02 лютого 2021 10:56
40_Акти по договору 1.pdf
02 лютого 2021 10:56
36_Диплом Мариняк І.І.pdf
02 лютого 2021 10:56
27_Виписка з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 10:56
26_Витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 10:56
25_ІПН.pdf
02 лютого 2021 10:56
24_Паспорт.pdf
02 лютого 2021 10:56
15_Довідка по ст.17 ЗУ.pdf
02 лютого 2021 10:56
6_Договірна ціна.pdf
02 лютого 2021 10:56
0_РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 14:29
Електронний підпис
02 лютого 2021 14:29
r_14_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
r_14_ДЦ_ОПР.pdf
02 лютого 2021 14:29
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 14:29
Проект договору.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Проект договору.pdf
02 лютого 2021 14:29
Працівники.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Працівники.pdf
02 лютого 2021 14:29
Пояснювальна записка.pdf
02 лютого 2021 14:29
мат.-тех.база.PDF.p7s
02 лютого 2021 14:29
мат.-тех.база.PDF
02 лютого 2021 14:29
Локальний кошторис.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Локальний кошторис.pdf
02 лютого 2021 14:29
Ліценція АВК.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Ліценція АВК.pdf
02 лютого 2021 14:29
Додаток2.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Додаток2.pdf
02 лютого 2021 14:29
Договірна ціна.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Договірна ціна.pdf
02 лютого 2021 14:29
Гарантійний лист.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
Гарантійний лист.pdf
02 лютого 2021 14:29
17_Витяг ПДВ.PDF.p7s
02 лютого 2021 14:29
17_Витяг ПДВ.PDF
02 лютого 2021 14:29
15_Витяг з ЄДР.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
15_Витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2021 14:29
12_Протокол №1.pdf.p7s
02 лютого 2021 14:29
12_Протокол №1.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 12:14
Електронний підпис
03 лютого 2021 12:13
цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2021 12:13
проект договору.pdf
03 лютого 2021 12:13
пояснювальна записка.pdf
03 лютого 2021 12:13
Паспорт Кейзора М.М..pdf
03 лютого 2021 12:13
локальний кошторис.pdf
03 лютого 2021 12:13
календарний графік.pdf
03 лютого 2021 12:13
договірна ціна.pdf
03 лютого 2021 12:13
Довіреність.pdf
03 лютого 2021 12:13
довідка тех. показики.pdf
03 лютого 2021 12:13
Довідка ст. 17.pdf
03 лютого 2021 12:13
Довідка санкції.pdf
03 лютого 2021 12:13
довідка працівники.pdf
03 лютого 2021 12:13
довідка ліцензія.pdf
03 лютого 2021 12:13
Виписка.pdf

Публічні документи

03 лютого 2021 09:35
Електронний підпис
03 лютого 2021 09:31
Реєстр документів.pdf.p7s
03 лютого 2021 09:31
29. Оригінал опису..pdf.p7s
03 лютого 2021 09:31
28. Оригінал статуту..pdf.p7s
03 лютого 2021 09:31
24. Проект договору..pdf.p7s
03 лютого 2021 09:31
14. Договірна ціна..pdf.p7s

Публічні документи

03 лютого 2021 19:35
Електронний підпис
03 лютого 2021 19:26
8.проект договору.pdf
03 лютого 2021 19:26
17. Локальний кошторис.pdf
03 лютого 2021 19:26
15. Договірна ціна.pdf
03 лютого 2021 19:26
14. Виписка.pdf
03 лютого 2021 19:26
13. Техзавдання.pdf
03 лютого 2021 19:26
4. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 01:56
Електронний підпис
02 лютого 2021 01:54
розрахунок_6 кошторис.pdf
02 лютого 2021 01:54
Розрахунок _5 кошторис.pdf
02 лютого 2021 01:54
Розрахунок ЗВВ2.pdf
02 лютого 2021 01:54
Розрахунок ЗВВ.pdf
02 лютого 2021 01:54
Відомість ресурсів3.pdf
02 лютого 2021 01:54
Відомість ресурсів2.pdf
02 лютого 2021 01:54
Відомість ресурсів.pdf
02 лютого 2021 01:54
Локальний кошторис ст3.pdf
02 лютого 2021 01:54
Локальний кошторис ст2.pdf
02 лютого 2021 01:54
Локальний кошторис.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договірна ціна.pdf
02 лютого 2021 01:54
Пояснювальна записка.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст8.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст 7.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст 6.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст5.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст 4.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст3.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір ст 2.pdf
02 лютого 2021 01:54
Договір.pdf
02 лютого 2021 01:54
Цінова пропозиція ст2.pdf
02 лютого 2021 01:54
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2021 01:54
Довідка про екологію.pdf
02 лютого 2021 01:54
Довідка Про санкції.pdf
02 лютого 2021 01:54
Довідка працівники.pdf
02 лютого 2021 01:54
Копія виписки ЄДР1.pdf
02 лютого 2021 01:54
Копія виписки ЄДР.pdf
02 лютого 2021 01:54
Копія ліцензії.pdf
02 лютого 2021 01:54
Довідка про ліцензію.pdf
02 лютого 2021 01:54
Лист персон. дані.pdf
02 лютого 2021 01:54
Копія наказу директор.pdf
02 лютого 2021 01:54
Право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ"

ФОП "МИХАЙЛЮК МИКОЛА РОМАНОВИЧ"

ФОП МАРИНЯК Василь Антонович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кавальєр Буд"

ТОВ "ПРАЙМБУД ІФ"

ФОП Кейзор Микола Миколайович

ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"

ПП Континент АП

ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ"
#2183809191
Переможець 106 999,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 12:18

Документи

08 лютого 2021 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕР МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ"
#2183809191
106 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2021 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:49
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 12:28
договір 123 кап.ремонт.pdf укладений
19 лютого 2021 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 106 999,00
UAH