Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріжджі пресовані
Очікувана вартість
1 225,00 UAH
UA-2021-01-21-002565-c c2b76acbee584de9ae21f6c828792ffd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короп Наталія Олександрівна

+380575151403 uosoba_korop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 05392766
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт Шевченкове, вул. Центральна, 44
Контактна особа: Короп Наталія Олександрівна
+380575151403
uosoba_korop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


інформація про технічні та якісні характеристики зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 кг
Дріжджі пресовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт.Шевченкове, вул.Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 15 банківських днів з моменту належної поставки Товару. У зв'язку з недостатністю або затримкою бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення розрахунків з Постачальником. Розрахунки проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАСИМОВА РАЇСА
#2352923749
Переможець 1 225,00
UAH
21 січня 2021 16:14

Документи

21 січня 2021 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 12:56
додаткова угода _1 до договору _10.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 16:18
Договір укладений
21 січня 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML